Презентація "Чотирикутник"

Про матеріал
Презентація до узагальнюючого уроку з теми "Чотирикутник". Чотирикутник запрошує у подорож чудовою країною. Він поведе нас в цікавий захоплюючий світ. І для того, щоб ця подорож була цікавою, вам потрібно згадати все те, що ми вчили на минулих уроках, бути активними, старанними та уважними.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ГЕОМЕТРІЯ 8 КЛАС «Чотирикутники» (Урок узагальнення, систематизації та контролю знань і умінь учнів)

Номер слайду 2

Математику неможливо вивчати, спостерігаючи як це робить сусід! А. Нівен

Номер слайду 3

Мета уроку: Закріпити, узагальнити теоретичний матеріал з теми «Чотирикутники» Удосконалити вміння та навички розв'язування задач з теми

Номер слайду 4

Правила роботи в групі Вибрати капітана. Капітани під час уроку заповнюють таблиці для оцінювання членів своєї групи . В кінці уроку помічники підраховують очки набрані кожним учасником і всією командою. № ПІБ Завдання Всього Номери клітинок Таблиця (теорія) Крос- ворд Задачі на готових малюнках Експрес контроль Само-стійна робота Конкурс капітанів Очки Оцінка 1 2 3 4 Максимальна кількість балів 2 7 5 5 5 10 5 35-40 28-34 13-27 10-12 7-9 4-7 Загальна кількість

Номер слайду 5

Зміст Мета уроку Правила роботи в групі Розминка Властивості чотирикутників (таблиця) Кросворд Відповіді до кросворда Задачі на готових малюнках Експрес – контроль Робота в групах Конкурс капітанів Список літератури

Номер слайду 6

Чотирикутники 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Номер слайду 7

Чотирикутники 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Номер слайду 8

Властивості чотирикутників 1.Протилежні сторони паралельні і рівні. 2. Всі сторони рівні. 3. Протилежні кути рівні, сума сусідніх кутів дорівнює 1800. 4. Всі кути прямі. 5. Діагоналі перетинаються і в точці перетину діляться пополам. 6. Діагоналі рівні. 7. Діагоналі взаємно перпендикулярні і являються бісектрисами кутів.

Номер слайду 9

Правильні відповіді 1.Протилежні сторони паралельні і рівні. + + + + 2. Всі сторони рівні. - - + + 3. Протилежні кути рівні, сума сусідніх кутів дорівнює 1800. + + + + 4. Всі кути прямі. - + - + 5. Діагоналі перетинаються і в точці перетину діляться пополам. + + + + 6. Діагоналі рівні. - + - + 7. Діагоналі взаємно перпендикулярні і являються бісектрисами кутів. - - + +

Номер слайду 10

КРОСВОРД По горизонталі: 1. Чотирикутник, в якого протилежні сторони паралельні 2. Чотирикутник, в якого тільки дві сторони паралельні 3. Паралелограм, в якого всі кути прямі 4. Точки з яких виходять сторони чотирикутника По вертикалі: 1. Сума довжин всіх сторін 5. Відрізок, який з'єднує протилежні вершини 6. Прямокутник, у якого всі сторони рівні 7. Паралелограм , у якого всі сторони рівні 8. Відрізок, який з'єднує сусідні вершини 6 1 2 7 3

Номер слайду 11

Відповіді до кросворда По горизонталі: 1. Чотирикутник, в якого протилежні сторони паралельні 2. Чотирикутник, в якого тільки дві сторони паралельні 3. Паралелограм, в якого всі кути прямі 4. Точки з яких виходять сторони чотирикутника По вертикалі: 1. Сума довжин всіх сторін 5. Відрізок, який з'єднує протилежні вершини 6. Прямокутник, у якого всі сторони рівні 7. Паралелограм , у якого всі сторони рівні 8. Відрізок, який з'єднує сусідні вершини  Д І К А В П А Р А Л Е Л О Г Р А М Е О Д Т Р А П Е Ц І Я Н Р И А А М Л Т Е Ь Т Р С П Р Я М О К У Т Н И К  М  О  Б  Р О  В  Е Р  Ш  И  Н  А  А

Номер слайду 12

Задачі на готових малюнках АВСД- паралелограм, АВ= 4 см., АД = 7 см. Знайти < В, <С, <Д , ВС, СД - ? КДВС- ромб. ДВ=ДС Знайти < КСВ - ? АВСМ- р/б трапеція,ВС= 5 см., АМ=7 см. Знайти: СМ-? ВДМА- квадрат, ВС= МР= 1 см Знайти: АМ-? А В В С Д К Д С В А В М С К Д А Р М Д С В 5 см 1 см 2 см 2 см АС=АР <С= <Р <СДВ= 90-45= 45, 1 см 4 см 7 см 7 см 4 см <КСВ= 120 5 см 60 СВ=ВД=АМ=1см

Номер слайду 13

Задачі на готових малюнках АВСД- прямокутник,<АОВ=60°, ВО = 8 см. Знайти < АВО,<ОВС, СД- ? АВСД- ромб. АД= 14 см., <ОДВ = 60 Знайти Р-периметр ромба. КДВМ- паралелограм. < К= 30°, СВ= 8 см., СА =3см. Знайти МВ, КМ-? АМОТ– трапеція,< А= 40°, МО=ОТ, АМ МТ. Знайти < О - ? А В С Д О К А М С В 8 см 6 см 3 см Р О В А Д А М О Т 7 7 14 6 см СВ=КМ=8см МО // АТ <АМО=180є- 40є=140є < ТМО=140є-90є=50є Р= 56 см 8 8 8см

Номер слайду 14

Експрес-контроль 1 варіант 2 варіант 1. Будь-який прямокутник є: а) ромбом; б) квадратом; в) паралелограмом; г) немає правильної відповіді. 1. Будь-який ромб є: а) квадратом; б) прямокутником; в) паралелограмом; г) немає правильної відповіді. 2. Якщо в чотирикутнику діагоналі перпендикулярні, то цей чотирикутник - а) ромб; б) квадрат; в) прямокутник; г) немає правильної відповіді. 2. Якщо в паралелограмі діагоналі перпендикулярні, то цей паралелограм: а) ромб; б) квадрат; в) прямокутник; г) немає правильної відповіді. 3. Ромб – це чотирикутник, у якому… а) діагоналі в точці перетину діляться навпіл і рівні; б) діагоналі взаємно перпендикулярні і в точці перетину діляться навпіл; в) протилежні кути рівні, а протилежні сторони паралельні; г) немає правильної відповіді. 3. Прямокутник – це чотирикутник, у якому: а) протилежні сторони паралельні, а діагоналі рівні; б) діагоналі в точці перетину діляться навпіл і являються бісектрисами кутів; в) два кути прямі і дві сторони рівні; г) немає правильної відповіді.

Номер слайду 15

Правильні відповіді 1 варіант 2 варіант 1. Будь-який прямокутник є: а) ромбом; б) квадратом; в) паралелограмом; г) немає правильної відповіді. 1. Будь-який ромб є: а) квадратом; б) прямокутником; в) паралелограмом; г) немає правильної відповіді. 2. Якщо в чотирикутнику діагоналі перпендикулярні, то цей чотирикутник - а) ромб; б) квадрат; в) прямокутник; г) немає правильної відповіді. 2. Якщо в паралелограмі діагоналі перпендикулярні, то цей паралелограм: а) ромб; б) квадрат; в) прямокутник; г) немає правильної відповіді. Ромб – це чотирикутник, в якому… а) діагоналі в точці перетину діляться навпіл і рівні; б) діагоналі взаємно перпендикулярні і в точці перетину діляться пополам; в) протилежні кути рівні, а протилежні сторони паралельні; г) немає правильної відповіді. Прямокутник – це чотирикутник, в якому: а) протилежні сторони паралельні, а діагоналі рівні; б) діагоналі в точці перетину діляться навпіл і являються бісектрисами кутів; в) два кути прямі і дві сторони рівні; г) немає правильної відповіді.

Номер слайду 16

Самостійна робота І варіант ІІ варіант

Номер слайду 17

Самостійна робота І варіант ІІ варіант

Номер слайду 18

Задача підвищеної складності (конкурс капітанів) В ромбі ABCD бісектриса кута ВAC перетинає сторону ВС і діагональ BD відповідно в точках М і N. Знайдіть кут АNВ, якщо АМС = 1200 . B О A C D N М 120 ?

Номер слайду 19

Розв'язування: Діагоналі ромба є бісектрисами його кутів, тому <ВАС = <ВСА. Так як АМ – бісектриса <ВАС, а <ВАС = <ВСА, то <МАС = <МСА : 2. В трикутнику АМС <МАС + <МСА = 1800 - <АМС <МАС + <МСА =1800 -1200 <МАС + <МСА = 600. <МАС = <МСА : 2, тоді <МАС = 200, <ВАС = 400. В ромбі діагоналі взаємно перпендикулярні, трикутник АОВ – прямокутний, <АВО = 900 - <ВАО = 500. В трикутнику АВN

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Список літератури Бевз Г.П.,Бевз В.П.,Владімірова Н.Г. Геометрія:Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів/-К.:Вежа,2008.-256с.:іл. Грицаєнко М.П. Усні вправи з математики для 4-8 класів: Метод.посібник.- К.: Рад. шк., 1984.- 152с. Ершова А.П., Голобородько В.В., Ершова А.С. Самостоятельные и контрольные работы по алгебре и геометрии для 8 класса: Пособие для учителя.- Х.: “ Гимназия ”,1998. – 160с. Каплун О.І. Тест-контроль.Алгебра+геометрія.8 клас: Зошит для поточного та тематичного оцінювання .- Х.: ФОП Співак Т.К.,2009 – 112с. Коваленко В.Г. Дидактические игры на уроках математики: Кн.для учителя.- М.: Просвещение,1990.- 96с. Миракова Т.Н. Развивающие задачи на уроках математики в V-VIII класах: Пособие для учителя. — Л.:Журнал «Квантор»,1991. —96с. Рабінович Ю.М. Збірник задач з планіметрії на готових кресленнях. - К.: “ Курс ”,1992.-56 с.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Скиданенко Роман Сергійович
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
18 січня 2019
Переглядів
8359
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку