Сформувати уявлення про чотирикутник, його елементи;опуклі та неопуклі чотирикутники; ввести поняття периметра чотирикутника; розвивати пізнвальний інтерес учнів.
Чотирикутник та його елементи.8 клас. Розділ І. Чотирикутники. Тема: Підготувала презентацію вчитель математики. Мурафського ліцею. Жмеринського району. Вінницької області Чайка Тетяна Володимирівна
Номер слайду 2
Чотирикутник та його елементи Чотирикутник – це фігура, яка складається з чотирьох точок, три з яких не лежать на одній прямій, і чотирьох відрізків, що послідовно їх сполучає.
Номер слайду 3
Чотирикутник та його елементи Точки А,B,C,D – вершини чотирикутника, відрізки AB, BC, CD, DA – сторони чотирикутника.
Номер слайду 4
Ці фігури не є чотирикутниками.
Номер слайду 5
Елементи чотирикутника. Сторони чотирикутника, які є сусідніми відрізками, називають сусідніми сторонами чотирикутника. Вершини, які є кінцями однієї сторони, називають сусідніми вершинами чотирикутника. Сторони MQ і MN є сусідніми. Вершини Q і P─сусідні.
Номер слайду 6
Елементи чотирикутника. Сторони чотирикутника, які не є сусідніми,називають протилежними сторонами чотирикутника. Несусідні вершини називають сусідніми вершинами чотирикутника. Сторони NP і MQ є протилежними. Вершини M і P─протилежні.
Номер слайду 7
Периметр чотирикутника Периметр чотирикутника – це сума довжин усіх сторін чотирикутника.
Номер слайду 8
Діагональ чотирикутника Відрізок, який сполучає протилежні вершини чотирикутника, називають діагоналлю. АC і BD – діагоналі.
Номер слайду 9
Опуклий Неопуклий Чотирикутник. Якщо він лежить в одній півплощині(разом із прямою, що її обмежує) відносно будь-якої прямої, що містить сторону цього чотирикутника. Якщо він не лежить в одній півплощинівідносно будь-якої прямої, що містить сторону цього чотирикутника.
Номер слайду 10
Опуклий і неопуклий чотирикутник Неопуклий чотирикутник. Опуклий чотирикутник
Номер слайду 11
Фізкультхвилинка
Номер слайду 12
Робота з підручником№ 4 Серед фігур,зображених на рисунку,укажіть чотирикутники.
Номер слайду 13
Робота з підручником№ 5 Наведіть чотири яких-небудь позначення чотирикутника, зображеного на рисунку. Укажіть:
Номер слайду 14
Робота з підручником№ 6 Серед чотирикутників,зображених на рисунку,укажіть опуклі.
Номер слайду 15
Підсумок уроку Сьогодні на уроціМи вивчали…Ми дізналися…Нам цікаво було…На уроці нам було легко(важко) зрозуміти…У мене …настрій.