Розробка бінарного уроку для 8 класу з української мови та геометрії "Добро, яке формується в серцях вихованців Капітанівського ліцею

Про матеріал
Головні члени речення, середня лінія трикутника Тип уроку: бінарний урок української мови та геометрії: застосування знань та вмінь. Обладнання: ноутбук, проектор, картки.
Перегляд файлу

Зображення, що містить Квітковий дизайн, Зрізані квіти, стіл, Флористика

Автоматично згенерований описКартинки рамки для текста - 79 фото

Тема: Добро, яке формується в серцях вихованців Капітанівського ліцею

(Головні члени речення, середня лінія трикутника)

Формування компетентностей:

  • предметна компетентність: удосконалити вміння розв’язувати задачі, що передбачають використання середньої лінії трикутника; закріпити знання учнів про види присудків
  • ключові компетентності:
  •                спілкування державною мовою – розуміти, пояснювати й перетворювати тексти математичних задач (усно й письмово);
  •                уміння вчитися впродовж життя – аналізувати та коригувати результати своєї навчальної діяльності; визначати мету навчальної діяльності, відбирати та застосовувати потрібні знання для цієї мети;
  •                математична компетентність – оперувати числовою інформацією та геометричними об’єктами на площині;
  •                мовна компетентність - вміти відрізняти складений іменний присудок від простого і складеного дієслівного;
  •                соціальна та громадянська компетентність – висловлювати власну думку, слухати й чути інших.

Тип уроку: бінарний урок української мови та геометрії: застосування знань та вмінь.

Обладнання: ноутбук, проектор, картки.

Хід уроку

І Організаційний момент

Раді вітати вас на незвичайному занятті, адже, погодьтеся, на перший погляд, такі науки як мова та геометрія – дуже різні, але сьогодні ми спробуємо довести вам, що ці дисципліни можна вивчати разом. Тож бажаємо вам успіхів у розв'язанні цього нелегкого завдання

ІІ Актуалізація знань

Завдання з геометрії

1.Установіть відповідність

2.Завдання з української мови

Визначити граматичні основи у реченнях, що утворилися. Вкажіть, способи вираження головних членів речення

https://wordwall.net/uk/resource/62931624

 

ІІІ Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні ви будете і в ролі здобувачів освіти, і в ролі «творців» такого нетрадиційного заняття. Отже, вам треба за допомогою «хмари слів» сформулювати тему нашого уроку

 

Зображення, що містить текст, Шрифт, дизайн

Автоматично згенерований опис

IV Застосування та закріплення знань

Зараз дуже непростий для нашої країни час. Кожен свідомий українець має піклуватися про всіх, хто потребує допомоги. Ми маємо пам'ятати, що добро переможе усі негаразди, тож продовжуймо робити добрі справи!

(Діти групуються у 4 команди для виконання наступного завдання)

 Завдання з геометрії

Частина тексту знищена, щоб її відновити, потрібно розв’язати задачі з геометрії. Кожна група отримує одне завдання .

  1.               Знайти периметр трикутника, якщо його середні лінії дорівнюють 16 см, 28 см, 30 см.
  2.               Периметр рівнобедреного трикутника 100 см. Середня лінія, що паралельна до основи 50 см. Знайти бічні сторони даного трикутника.
  3.               Основа рівнобедреного трикутника дорівнює 6 см, а бічна сторона - 13 см. Знайдіть периметр трикутника, вершинами якого є середини сторін даного трикутника.
  4.               Відрізок МF сполучає середини двох сусідніх сторін квадратаABCD. Знайти довжину цього відрізка, якщо діагональ квадрата 46 см.

Завдання з української мови

Визначте присудки у реченнях 1, 3, 4,6,8,10,11;вкажіть, способи вираження присудків та їх види

 

Фізкульхвилинка

https://youtu.be/ZoooOCGWIj8?si=YRMkSt0vpUzR6VVL


1.Допомагати ЗСУ – справа кожного свідомого українця. 2.Усі небайдужі долучаються підтримуючи, волонтерячи, донатячи.

3.Учні Капітанівського ліцею теж не стоять остронь. 4.Діти дуже люблять та поважають наших захисників, яких вважають супергероями!

5.У стінах нашого закладу стало традицією проведення благодійних ярмарків на підтримку Збройних Сил України. 6.Цьогоріч цей захід відбувся 17 жовтня. 7.Доброчинна подія об'єднала вчителів, учнів та їх батьків.

8.На ярмарку можна було придбати смачну випічку, солодощі та вироби ручної роботи. 9.Кожен клас намагався вразити не лише оригінальністю та творчим підходом, але й вторгувати якомога більше коштів для підтримки наших захисників.

10.Під час акції було зібрано близько 11 000 гривень!

11.Організатори та учасники ярмарку переконані: кожна добра справа-шлях до перемоги!

  1.               Підсумки уроку

Тестування українська мова+геометрія

https://quizizz.com/admin

 

  1.               Рефлексія

Прокрутіть колесо та дайте відповідь на запитання

https://wordwall.net/uk/resource/37523214

  1.               Домашнє завдання

Геометрія:

 § 7, № 204

Українська мова:

Складіть агітаційну промову, яка б спонукала до участі у благодійних заходах ліцею та селища в подальшому

 

 

Використані джерела

  1. https://wordwall.net/uk/resource/37523214
  2. https://youtu.be/ZoooOCGWIj8?si=YRMkSt0vpUzR6VVL
  3. https://www.miyklas.com.ua/p/geometria/8-klas/chotirikutniki-14504/trapetciia-42397/re-b0a9a1a6-73fa-4df8-9555-67c3d34814f8

 

 

 

 

docx
Додано
26 листопада 2023
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку