Презентація: "Цікавий матеріал для проведення занять англійською мовою"

Про матеріал
Презентація за темою: "Цікавий матеріал для проведення занять англійською мовою"(ігри, картки, Кубики Історій або Rory’s Story Cubes) для здобувачів освіти 1 класу НУШ та учнів 5, 6, 7 та 8 класів. Можна використовувати для обдарованих учнів(матеріал для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цікавий матеріал для проведення занять англійською мовою. Підготувала:вчитель англійської мови ЗЗСО І–ІІІ ступенів «Художньо-естетична гімназія» Торецької міської ВЦА Павлова Ганна Вадимівна. Торецьк, 2021

Номер слайду 2

План виступу:1. Вступне слово.2. Цікавинки для здобувачів освіти молодшого віку.3. Цікавинки для здобувачів освіти середнього шкільного віку.4. Висновки.

Номер слайду 3

1. Для вивчення англійської існує безліч методів, завдяки яким навчання пройде набагато швидше і легше. Залишається лише обрати свій і наполегливо рухатися до мети. Станом на сьогодні  універсальної моделі вивчення іноземної мови, зокрема, англійської, не існує. Тому розглянемо найбільш цікаві методи. Метод Пімслера. Доктор Пауль Пімслер розробив спеціальну систему тридцяти хвилинних уроків, розраховану не тільки на сприйняття інформації, але і на її відтворення. Кожне заняття озвучують двоє людей: наш співвітчизник і native English speaker. Завдяки цьому, а також особливій технологій запам'ятовування, будь-який студент за кожне заняття засвоює до сотні англійських слів і виразів. Суть заняття полягає в послідовному виконанні завдань, які проговорюються дикторами. До безумовних плюсів методики можна віднести її мобільність - виконувати аудіозавдання можна де завгодно: стоячи в пробці, прямуючи на роботу, в метро по дорозі на побачення або лежачи в ліжку перед сном. Мінусом же стане відсутність якісної перевірки вимови та засвоєння знань. Метод Розетти Стоун. Ця методика сподобається тим, хто проводить більшу частину часу біля комп'ютера. Спеціально розроблена комп'ютерна флеш-програма поступово дає змогу користувачу глибоко «занурюватись» в мовне середовище, подібно до того, як діти «пірнають» в світ дорослих. Етапи розроблені з тенденцією до поступового ускладнення, учень просувається від простого до складного рівню. Спочатку для запам'ятовування пропонуються окремі прості слова, потім даються лексеми складніше, далі вводяться мовні конструкції, а потім вже синтаксис і граматика. Спілкування з мовним «батьком»Щоб знати мову, потрібно нею розмовляти. Читати книги та виконувати письмові завдання недостатньо - ви не зможете повноцінно користуватися отриманими знаннями. Звичайно, з перших днів вивчення мови маючи в наявності мінімальний запас слів ви будете говорити, як маленька дитина. Тому рекомендуємо підшукати собі мовного «батька». Це може бути носій мови, з яким ви познайомилися в інтернеті (наприклад, на платформі Tandem, Pen. Pal. World або Mylanguageexchange.com), або ваш друг, який добре знає англійську мову і готовий допомогти вам в розмовній практиці. Є умова: мовний «батько» обов'язково повинен відчувати до вас симпатію і мати щире бажання допомогти вам у вивченні англійської.  

Номер слайду 4

Занурення в мовне середовище. Кращі помічники для цього - серіали англійською мовою. Вони підійдуть тим, хто тільки приступає до вивчення мови. Чому перегляд відео такого роду ефективний? Тому що ви сприймаєте це як розвагу, смієтеся над жартами головних героїв, стежите за розвитком сюжету і занурюєтеся в середовище. Виберіть серіали, які ви дивилися російською або українською (так вам буде легше зрозуміти діалоги), або ж дивіться серіали із субтитрами. Якщо ви вивчаєте мову з нуля - дивіться кумедний англійський ситком Extra English. Якщо ви вже володієте базовими знаннями, вибирайте Alf і Friends. І сприймайте це як приємне дозвілля, а не як навчання. Навчальні онлайн-платформи та мобільні додатки. За допомогою таких платформ досягнути високого рівня знань неможливо, але вони є прекрасним додатковим засобом для вивчення англійської. Duolingo, Bussu і Lingualeo побудовані в ігровій формі, але є ефективним тренажером для вивчення слів, побудови фраз, правопису та аудіювання. Їх перевага - наявність мобільних додатків. Це дає можливість пройти урок, навіть перебуваючи в дорожньому заторі. Англійська в картинках. Цей метод часто використовують для навчання маленьких дітей, і він відмінно підходить для людей візуалів. Діткам показують картку, на якій намальований, наприклад, котик, і кажуть: The cat. Щодня можна переглядати по 20-30 нових картинок, і таким способом вчити слова. Карточки з малюнками можна роздрукувати на принтері самостійно або купити готові в книжковому магазині, у відділі іноземної літератури. Зручність цього методу в тому, що кілька тисяч карток з англійськими словами можна носити з собою, діставати коли заманеться,  і постійно тренувати свою пам'ять і повторювати слова. Наприклад, це зручно робити в громадському транспорті.  

Номер слайду 5

Методика Jolly Phonics. Відмінно зарекомендувала себе методика Jolly Phonics. Її офіційно визнали та використовують в ста країнах. Розробили програму британські викладачі. Спочатку вона використовувалася в британській початковій школі, потім поширилася за межі Англії, завоювавши популярність у всьому світі. Як правило, застосовують для навчання дітей в дитячих садах, початкових класах школи. Іноді елементи технології використовують і в лінгвістичних школах для навчання дорослих. Методика проста, але дуже ефективна: звук який вивчається вводиться через дію яка запам’ятовується. Кожній фонемі відповідає певний рух руки, а також весела пісня і коротенька  розповідь яка швидко запам’ятовується. Завдяки асоціативній пам'яті, добре розвиненої у дітей, даний спосіб викладання швидко приносить результати. Технологію використовують і для навчання читання та письма. За кілька тижнів малюки освоюють фонетичний лад англійської мови, починають читати, писати. Допомагає педагогам навчальне відео, побудоване на мультисенсорному сприйнятті літерних відповідностей. Заняття проходять весело, супроводжуються захопливими вправами, які демонструються на інтерактивній дошці. Хлопчики та дівчатка виявляють інтерес до навчання, схожим на гру, заняття не втомлюють.

Номер слайду 6

2. Цікавинки для здобувачів освіти молодшого віку. З самого раннього дитинства дитина спілкується з світом через гру. Гра для неї – спосіб пізнання дійсності, спосіб випробувати себе. Для дитини гра - перш за все можливість випробувати себе, відчути свою індивідуальність, познайомитись з тими ролями, які вона має виконувати в майбутньому. Вчитися, граючись! Лише так потрібно навчати дітей в дитячих садках, в гуртках, у школі, дома. Гра «Покажи» (Show) Педагог: «Діти, я - покупець, а ви - продавці в магазині. Я буду називати продукт, а ви показуйте його». (Перед грою кожній дитині дають набір картинок, на яких зображено продукти.)Гра «Овочі та фрукти» Розподіліть дітей на дві команди. Запропонуйте гравцям однієї команди назвати слова теми «Fruit», а іншої - «Vegetables». Виграє та команда, яка швидше назве всі слова. Команда пропускає хід, якщо не може назвати слово.

Номер слайду 7

Гра «Хто більше?» Розподілить дітей на дві команди і запропонуйте їм називати по черзі слова до теми «Родина». Виграє команда, що назвала слово останньою. Гра «Так чи ні?» (Yes or No) Педагог: «Діти, бабуся загубила окуляри і не може розшукати свої речі. Допоможіть їй. Я - бабуся, а ви - її онуки. Я називаю річ, а ви кажіть, вона це чи ні». Вчитель бере картку із зображенням плаття, говорить «a dress», діти: «Yes»; вихователь бере картку із зображенням взуття, говорить «socks», діти: «No». Можна грати у цю гру за допомогою карток. Вчитель зачитує питання, а учні відповідають.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

3. Цікавинки для здобувачів освіти середнього шкільного віку. Особливу роль у розвитку зв’язного мовлення, комунікативних здібностей учнів відіграють мовленнєві ігри, під час яких відбувається невимушене спілкування, розвивається пізнавальна сфера. Одним із цікавих інструментів для творчих мовленнєвих ігор є використання технології сторітелінгу. Сторітелінг – це мистецтво складати та розповідати захопливі історії. Термін «сторітелінг» розробив та успішно впровадив американець Девід Армстронг. Кубики Історій або Rory’s Story Cubes( Кубики Історій Рорі) – одна з технологій сторітелінгу. Це інноваційний метод розвитку пізнавальних процесів, творчих здібностей, мовленнєвої та комунікативної компетенції. Варіанти ігор із Rory’s Story Cubes:  «Одного разу»… (перспективи: 54 зображення на 9 кубиках. Скільки варіацій?) Історія навпаки. Обрати назву (тему), викинути кубики та скласти за логікою дій. Скласти історію, але не озвучувати «заборонне слово» (обравши один із символів кубика). Рорі-вежа: використовуючи по кубику з різних наборів, побудувати вежу, створюючи історію. Змагальний ефект: діти працюють в команді. Хто швидше створить вежу та історію, то й переможе. Бажано щоб один із учнів занотовував усі ідеї.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

4. Для проведення цікавого та продуктивного заняття слід використовувати та поєднувати цікаві вправи, ігри та завдання добираючи їх до віку здобувачів освіти та залучати учнів у цей процес. Вчителю слід проаналізувати увесь спектр різноманітних методів та засобів вивчення англійської мови та обрати необхідні, відповідно до віку захоплень та здібностей здобувачів освіти.

Номер слайду 12

Дякую за увагу)Творчих пошуків та натхнення)

pptx
Пов’язані теми
Англійська мова, 8 клас, Інші матеріали
Інкл
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Несвіт А.М.)
Додано
19 грудня 2021
Переглядів
1175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку