Завдання для учнів за форматом рhoto voice. Для здобувачів освіти 5, 6, 7 та 8 класів. Підготувала: вчитель англійської мови ЗЗСО І–ІІІ ступенів «Художньо-естетична гімназія» Торецької міської ВЦА Павлова Ганна Вадимівна
Завдання для учнів за форматом рhoto voice. Підготувала:вчитель англійської мови ЗЗСО І–ІІІ ступенів «Художньо-естетична гімназія» Торецької міської ВЦАПавлова Ганна Вадимівна. Торецьк, 2021
Номер слайду 2
Квіти – якісь матеріальні «флюїди», якими люди можуть обмінюватися між собою. Ольга Шелест. Я повинен над квітами нахилитися. Не для того, щоб рвати або зрізати,А щоб побачити добрі їх особиІ добре обличчя їм показати. Костянтин Михайлович Симонов. Квіти…квіти…. Почувши це слово відразу уявляємо собі різнобарвні ароматні поля. У своїй уяві ми проходжуємось повз них, вдихаючи духмяні аромати. Побачивши таку красу перехоплює подих від чарівності, яку вони дарують людям. Люди, будь ласка, зберігайте природну красу!Завдання: Які емоції у Вас викликає вірш? Що Ви відчуваєте коли дивитесь на квіти?
Номер слайду 3
Простягаючи руки до зірок, люди часто забувають про квіти під ногами…Квіти споконвіку привертали до себе увагу. Витончені, яскраві, тендітні, вони стали мовою любові, символом сонця, ліками проти багатьох хвороб. Люди, як правило, навіть просто дивлячись на квіти, отримують велике задоволення, гарний настрій і відчуття дотику з прекрасним. Дуже приємно отримувати гарний духмяний букет квітів навіть без поводу. Завдання: Пригадайте, чи дарили Вам квіти просто так? Які це були квіти? Які емоції Ви відчували? А Ви дарували квіти комусь без повода?