Давайте знайомитись!Ранкова зустріч. Тривалість: 15-25 хвилин вранці кожного дня. Мета проведення:створення позитивної атмосфери на весь період перебування дітей у школі. Завдання ранкових зустрічей:опанування різноманітними соціальними та навчальними навичками, об'єднання дитячого колективу.
Шкільне оснащення. Мультимедійна дошка – діти мають змогу за допомогою дотику виконувати різноманітні інтерактивні вправи. Це допомагає краще засвоювати освітню інформацію. Ми можемо оформити класну кімнату так, як ми захочемо. НУШ дозволяє політ фантазії. Школа повністю забезпечує дітей підручниками. Купувати ніяких книг для освіти не треба!Шкільна форма є не обов’язковою. Але одяг учня має бути досить естетичним, солідним і акуратним.
“Компетентність – динамічна комбінація знань, способів мислення, поглядів, цінностей, навичок, умінь, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно провадити професійну та/або подальшу навчальну діяльність”. Ключові компетентності – ті, яких кожен потребує для особистої реалізації, розвитку, активної громадянської позиції, соціальної інклюзії та працевлаштування і які здатні забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом усього життя.
- Спілкування державною (і рідною, у разі відмінності) мовами- Спілкування іноземними мовами- Математична компетентність- Основні компетентності у природничих науках і технологіях- Інформаційно-цифрова компетентність- Уміння вчитися впродовж життя- Ініціативність і підприємливість- Соціальна та громадянська компетентності пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей- Обізнаність та самовираження у сфері культури- Екологічна грамотність10 ключових компетентностей НУШ
- Цілісна особистість, усебічно розвинена, здатна до критичного мислення.- Патріот з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення, поважає гідність і права людини.- Інноватор, здатний змінювати навколишній світ, розвивати економіку за принципами сталого розвитку, конкурувати на ринку праці, учитися впродовж життя. Випускник НУШ (який він?)
Головною ознакою НУШ є тісна співпраця у так званому педагогічному трикутнику: учень, батьки, учитель. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними та зацікавленими однодумцями, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. Основні принципи цього підходу: повага до особистості; • доброзичливість і позитивне ставлення; • довіра у відносинах; • діалог – взаємодія – взаємоповага; принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей)розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків); Василь Сухомлинський казав: «Тільки разом із батьками, спільними зусиллями, вчителі можуть дати дітям велике людське щастя».