Презентація для підготовки до контрольної роботи на урок-узагальнення. Містить завдання різного виду. Презентація створена за підручником Бандровського.
Давній Рим за царської та республіканської доби. Параграф 39 – 43.
Номер слайду 2
Вставте пропущені слова. Римська держава була розташована на території ……півострова. Яку територію займав Рим близько 500 р. до н.е.?
Номер слайду 3
Вставте пропуски753 – 509 рр. - ….період;… - 27 рр. до н.е. – період республіки;27 р. до н.е. – … - період імперії. Яку подію ілюструє подане зображення?Ст. 171 підручника
Номер слайду 4
Як поділялось населення Риму залежно від походження?Ст. 170 підручника. Діяльність якого органу влади ви бачите на картинці? Хто до нього входив?Ст. 171 підручника
Номер слайду 5
Діяльність якого органу влади ілюструє картинка?Ст. 172 підручника. Найвища посада в Римській республіці – це ….
Номер слайду 6
Що зображено на картинці?Відповідь:
Номер слайду 7
Яка тварина, за легендою, нагодувала Ромула і Рема?А) собака Б) тигриця В) кішка Г) вовчиця. За легендою, Рим урятували. А) лебеді Б) коні В) гуси Г) кури
Номер слайду 8
Як називали римляни жителів Карфагена?А пунами Б фінікійцями В варварами Г галлами. У результаті Третьої Пунічної війни (149—146 рр. до н. е.) Рим: А розгромив Македонське царство Б захопив Єгипет В здобув Іспанію та Північну Італію Г знищив Карфагенську державу
Номер слайду 9
Брати Гракхи були оптиматами і популярами?До римських богів НЕ належить. А) Юпітер Б) Арес В) Марс Г) Діонісій
Номер слайду 10
Гладіатори – це…Хто зображений на картинці?Ст. 186 підручника
Номер слайду 11
Кому з римських полководців належить вислів: «Прийшов, побачив, переміг!»?А Гнею Помпею Б Юлію Цезарю В Ромулу. Г СулліЩо означає вислів «перейти Рубікон»?А зворотної дороги немає Б вступити в нерівний бій. В визначити долю переможеного Г здійснити напад, перейшовши кордон держави
Номер слайду 12
Домашнє завдання: параграфи 39-43 повторити, виконати контрольну роботу до наступного уроку.