Презентація "Дії_над_векторами"

Про матеріал
Презентація допоможе повторити та узагальнити знання з теми “Вектори у просторі»;. застосовувати властивості векторів та формули при розв’язуванні задач прикладного змісту. Розвивати просторову уяву , математичну та ключові компетентності. Виховувати почуття відповідальності за отриманні знання, мотив позитивного відношення до навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку «Дії над векторами у просторі» *

Номер слайду 2

Мета Уроку: Ознайомити ліцеїстів з векторами у посторі; сформувати вміння виконувати дії над векторами; розвивати увагу і пам’ять; виховувати впевненість в своїх силах, колективізм і самостійність.

Номер слайду 3

Правило трикутника Правило паралелограма Координати суми двох векторів дорівнюють сумі відповідних координат цих векторів:

Номер слайду 4

Правило паралелепіпеда

Номер слайду 5

*

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Координати різниці двох векторів дорівнюють різниці відповідних координат цих векторів: Різницею векторів і називається вектор такий, що

Номер слайду 8

Координати добутку вектора на число дорівнюють добутку відповідних координат даного вектора на це число:

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Розв’язання. Приклад 1. Існують точки А(2; 0; 1), В(3; 5; 0), С(-1; 2; 3). Знайти координати вектора Знайдемо координати векторів: Скориставшись правилами виконання дій над векторами, заданими координатами, маємо:

Номер слайду 11

*

Номер слайду 12

*

Номер слайду 13

*

Номер слайду 14

Отже, координати шуканих векторів (9;-3;0) і (-9;3;0). Приклад 2. Знайдіть вектори, які колінеарні вектору , і довжини яких утричі більша. Розв’язання. Визначимо довжину даного і шуканого векторів: Так як шукані вектори колінеарний даному, то їх координати відповідно дорівнюють Так як , то:

Номер слайду 15

Приклад 3. Знайдіть вектори, які колінеарні вектору , і довжини яких утричі більша. Розв’язання. Визначимо довжину даного і шуканого векторів: Так як шукані вектори колінеарний даному, то їх координати відповідно дорівнюють Так як , то:

Номер слайду 16

Приклад 4. Довести, що сума квадратів діагоналей паралело-грама дорівнює сумі квадратів усіх його сторін. Розв’язання. За правилами додавання і віднімання векторів: Використовуючи властивості скалярного квадрата, отримуємо: Тому AC2+DB2=AB2+BC2+CD2+AD2. Нехай АВСD – паралелограм. А B C D

Номер слайду 17

(8; -6; 2) (8; -4; 2) (8; -6; -2) (8; -6; 2) Оберіть правильну відповідь. Знайти суму векторів , якщо

Номер слайду 18

(4; -6; 2) (4; -4; 2) (4; -4; 4) (8; -6; 2) Оберіть правильну відповідь. ! Знайти різницю векторів , якщо

Номер слайду 19

(-18;37;-36) (18;-37;36) (-2;3;-4) (2;-3;4) Оберіть правильну відповідь. Визначити координати вектора , якщо

Номер слайду 20

*

Номер слайду 21

*

Номер слайду 22

*

Номер слайду 23

Рефлексія

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. спіцина тетяна Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Геометрія (академічний рівень) 10 клас (Біляніна О.Я., Біляніна Г.І., Швець В.О.)
Додано
2 березня 2021
Переглядів
1270
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку