Повторити , пригадати , узагальнити знання про дієслово. Підготуватись до нової теми про змінювання дієслів за часами. Розвивати вміння працювати самостійно. Виховувати відповідальність за навчання
Дієслово. Частина перша. Пригадайте і повторіть 4 клас
Номер слайду 2
Дієслово частина мовиозначає дію предмета. Що робити? Що робить?Що робив? Що буде робити? та іншіЧитати, читає,читав, читатиме,буде читати
Номер слайду 3
Прочитай текст. Підкресли дієслова. КОТИКИ ВЕРБОВІСонечко по небу. Цілий день гуляє,Теплою рукою. Зиму прогоняє. Котики вербовіВічка розтуляють,В кожушках сріблястих. Весну зустрічають!Н. Бугай
Номер слайду 4
Дайте відповідь. З якою частиною мови найчастіше пов'язане дієслово?ТРАВИЧКАНебо чисте, голубе,Світить сонце золоте,А травичка молода,Мов зеленая вода,А по ній пливуть кульбабиІ весну везуть до баби. Х. Білоус
Номер слайду 5
Часи дієслівминулиймайбутнійтеперішній. Що робив?Що зробив?Що робитиме?Що буде робити?Що робить?Що роблять?писав,написавписатимебуде писатипише,пишуть
Номер слайду 6
До поданих дієслів допиши часові форми. Лежить – ____, _____, _____ . Світить –_____, ____, _____,Гріє – _____, _____, ______ ,Біжить -_____, _____,_______ .
Номер слайду 7
Неозначена форма дієслованезмінна форма дієслова. Що робити? Що зробити?писати, читати, гратися;написати, прочитати, погратися
Номер слайду 8
Підкресліть дієслова в неозначеній формі Без розуму ні сокирою рубати, ні личака в'язати. Вчення в щасті красить, а в нещасті тішить. Гарно того вчити, хто хоче все знати.
Номер слайду 9
Дієслово Що робить?Що зробив?незавершена діязавершена дія. Написавпрочитав,прибігпише,читає,біжить
Номер слайду 10
Підкресли дієслова. Визначте, яку дію вони означають. НАША МОВАСоловей мовчить на дубі У годину вечорову — Зачудовано і любо Слуха нашу рідну мову.І коли б він став шукати Слів до пісні чарівної,То набрав би їх багато З мови нашої живої. Григорій Вієру