Прочитай скоромовку. Фурчить, блищить на різні фарби. Фонтан веселий у садку. В нім водить флот легкий та гарний. Федорка в білім фартушку. Фіолетові ялинки,Фіолетові будинки,Фіолетовий бескид —Це карпатський краєвид. Малював натуру майстер,Фіолетовий фломастер.
Номер слайду 3
Гра «Коректор»НОРАКн. Соце лотизоть рхівевки редев. ща. Блить маусі льокорами дурайги синроки ан вітра. в. Черневий норак. Ще сімзов нора, а натіпер жве чаполи всій трувидой ньде. ве. Дзнить у саліх їх тобагогалосий рох, жа од хозаду цянсо переваюлиться севелі шиптані логоси. те. Мелики супідшили ловогі дів сиро лакри і хаютьпур з ткікви ан ткікву.
Номер слайду 4
Перевір. РАНОК Сонце золотить верхівки дерев. Блищать усіма кольорами райдуги росинки на траві. Червневий ранок. Ще зовсім рано, а пернаті вже почали свій трудовий день. Дзвенить у лісах їх багатоголосий хор, аж до заходу сонця переливаються веселі пташині голоси. Метелики підсушили вологі від роси крила і пурхають з квітки на квітку.
Номер слайду 5
Сьогодні на уроці ми писатимемо стислий переказ оповідання Василя Сухомлинського «Усмішка»
Номер слайду 6
Ознайомлення з оповіданням В. Сухомлинського «Усмішка»https://www.youtube.com/watch?v=Z-WXan. Gob_A
Номер слайду 7
— Який настрій у вас після прослуховування тексту?— Коли відбувалися події?— Як природа раділа ранку?— Як виглядала дівчинка?— Яке бажання виникло у дівчинки?— Кого зустріла дівчинка?— Який погляд був у діда?— На що вона сподівалася?— Чому страх оволодів серцем дівчинки?— Як змінилася природа в уяві дівчинки?— З ким відбулася її друга зустріч?— Як бабуся зустріла дівчинку?— Яким став світ від подарованої усмішки?— До чого автор закликає в оповіданні?— Яку думку хотів донести автор до наших сердець?
Номер слайду 8
— Назвіть частини тексту.— Яка тема тексту? головна думка?— Поділіть текст на частини. Доберіть заголовки до частин тексту.
Номер слайду 9
План1. Травневий ранок.2. Опис дівчинки.3. Зустріч з дідом.4. Щира усмішка бабусі.5. Усмішка творить дива.
Номер слайду 10
— Чому був присвячений наш урок?— Над яким оповіданням В. Сухомлинського ми працювали?— З яким настроєм ви завершуєте урок?— Чи зробили якесь відкриття для себе?
Номер слайду 11
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯНамалювати ілюстрацію до переказу.