Гра «Коректор»НОРАКн. Соце лотизоть рхівевки редев. ща. Блить маусі льокорами дурайги синроки ан вітра. в. Черневий норак. Ще сімзов нора, а натіпер жве чаполи всій трувидой ньде. ве. Дзнить у саліх їх тобагогалосий рох, жа од хозаду цянсо переваюлиться севелі шиптані логоси. те. Мелики супідшили ловогі дів сиро лакри і хаютьпур з ткікви ан ткікву.
Перевір. РАНОК Сонце золотить верхівки дерев. Блищать усіма кольорами райдуги росинки на траві. Червневий ранок. Ще зовсім рано, а пернаті вже почали свій трудовий день. Дзвенить у лісах їх багатоголосий хор, аж до заходу сонця переливаються веселі пташині голоси. Метелики підсушили вологі від роси крила і пурхають з квітки на квітку.
— Який настрій у вас після прослуховування тексту?— Коли відбувалися події?— Як природа раділа ранку?— Як виглядала дівчинка?— Яке бажання виникло у дівчинки?— Кого зустріла дівчинка?— Який погляд був у діда?— На що вона сподівалася?— Чому страх оволодів серцем дівчинки?— Як змінилася природа в уяві дівчинки?— З ким відбулася її друга зустріч?— Як бабуся зустріла дівчинку?— Яким став світ від подарованої усмішки?— До чого автор закликає в оповіданні?— Яку думку хотів донести автор до наших сердець?