Комбінована діагностична робота з української мови. Тема:"Дієслово" . Діагностична робота містить змістовні тестові завдання, а також творчі, які допоможуть оцінити рівень засвоєння знань учнями даної теми.
Діагностична робота. Дієслово. Вчитель початкових класів. Чернівецької ЗОШ I-III ст. №1 Юркевич Н. В.
Номер слайду 2
Вибери правильний варіант відповіді та запиши тільки букву.1. Дієслово - це ... а) частина мови, що означає предмет і відповідає на питання хто?, що?; б) частина мови, що означає ознаку предмета і відповідає на питання який?, яка?, яке?; в) частина мови, що означає дію предмета і відповідає на питання що робить?, що зробить?2. Слова якого ряду є дієсловами? а) веселі, багатий, велике; б) співають, горять, падало; в) візок, дощик, квиток.3. Дієслова змінюються ... а) за часами і числами; б) за часами; в) за числами.
Номер слайду 3
4. До іменників добери споріднені дієслова за зразком. Зразок: малювання – малює. Читання, продавець, цвірінькання, водій, учитель.5. Зі слів кожного рядка склади речення. Запиши їх так, щоб вийшла зв'язна розповідь.1) повернулися, вирію, з, ластівки; 2) дахом, гнізда, під, вони, ліплять; 3) грудочки, з, річки, носять, глини, ластівки;4) пташенятам, м'яко, у, буде, гнізді.6. Спиши, розкриваючи дужки. Підкресли дієслова. (Не)можна бігти на переході вулиці. Ви можете (не)помітити машину. А водій (не)встигне загальмувати. (Не)кричіть на вулицях. (Не)відвертайте увагу водіїв. (Не)грайтесь на проїжджій частині вулиці.