Презентація "Дієслово" (тестові завдання)

Про матеріал

Презентація "Дієслово" допоможе організувати узагальнення та повторення матеріалу за темою. Тестові завдання взяті з тестів ЗНО попередніх років (2010-2018). Робота з презентацією може бути організована як індивідуально, так і фронтально.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ДІЄСЛОВОГордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 2

ПИТАННЯ №1 Помилку в написанні особових закінчень дієслів допущено в рядку. А біжать, течемо. Б скачуть, шепочимо. В бачать, булькаємо. Г полють, кричимо. Д поборють, варимо. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 3

ПИТАННЯ №2 У формі наказового способу наведено всі дієслова, ОКРІМА пиши. Б чеши. В неси. Г даси. Д проси. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 4

ПИТАННЯ №3 Правильно утворено форму третьої особи множини від дієслова. А мріяти – мріять. Б молоти – мелють. В солити – солють. Г бігти – біжуть. Д ловити – ловлють. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 5

ПИТАННЯ №4 Спільнокореневим до слова міняти єА замінувати. Б нерозмінний. В Міноборони. Г міндобриво. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 6

ПИТАННЯ №5 Неправильно утворено форму першої особи однини в рядку. А лазити - лажу. Б возити - вожу. В їздити - їзджу. Г сидіти - сиджу. Д водити - воджу. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 7

ПИТАННЯ №6 Немає помилок у дієслівних формах рядка. А колишемо, шлють, хотять. Б біжать, стелишся, їсиш. В мовчимо, відповіси, клеїмо. Г дуєте, стовбичать, кришуть. Д будять, гоють, засиплешся. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 8

ПИТАННЯ №7 Префікс з- треба писати в усіх словах рядка. А ..ціпити, ..палити, ..чинити. Б ..хопити, ..цідити, ..чистити. В ..сувати, ..пиляти, ..чесати. Г ..садити, ..чепити, ..варити. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 9

ПИТАННЯ №8 Спільнокореневим до слова «колоти» єА кілочок. Б довкілля. В колосальний. Г заколоситися. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 10

ПИТАННЯ №9 Неправильно утворено форму наказового способу дієслова в рядку. А пишемо. Б пишімо. В пиши. Г пишіть. Д хай пише. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 11

ПИТАННЯ №10 Правильно утворено форму третьої особи множини від інфінітива. А проводжати — проводять. Б полоти — полять. В кричати — кричуть. Г хотіти — хотять. Д бігти — біжать. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 12

ПИТАННЯ №11 Правильно утворено форму 3-ої особи множини від інфінітива. А бігти — біжуть. Б свистати — свистають. В хотіти — хотять. Г сідати — сидять. Д губити — гублять. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 13

ПИТАННЯ №12 Правильно вжито дієслівну форму в реченніА Чи ти дасиш мені олівець?Б Стань у центрі кімнати. В Парламент ухвале це рішення. Г Давай зустрінемся о шостій. Д Ходімте на вулицю. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 14

ПИТАННЯ №13 Наказовий спосіб дієслова вжито в значенні іншого способу в рядку. А. Мама каже, що скільки не дай книжок, а їм усе мало. Б. Ви, тату, їдьте, а я швидко наздожену вас і пішки!В. Берімо приклад із дерев: ростімо у височінь життя. Г. Хай не зітруться підкови, хай не підіб’ються ваші коні. Д. Схаменіться! Будьте люде, бо лихо вам буде. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 15

ПИТАННЯ №14 Спільнокореневим до слова радити єА радіо. Б порада. В радист. Г радість. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 16

ПИТАННЯ №15 Помилково вжито слово в рядку. А зачинити кабінет фізики. Б доводити складну теорему. В складати випускний іспит. Г мішати проводити урок. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 17

ПИТАННЯ №16 Форму наказового способу дієслова вжито в реченніА «Любі колеги, відсьогодні переходимо на здорову їжу»,– весело констатувала Лідія. Б «За третім столиком замовили «Неаполітано» з подвійним сиром»,– голосно вигукнула офіціантка. В Сьогодні вводимо нове меню, яке схвалили співробітники нашого ресторану. Г Намасти хліб сирною масою, зверху притруси петрушкою – і канапка готова!Д Раджу спробувати нашої піци, випеченої за спеціальним рецептом у дров’яній печі. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 18

ПИТАННЯ №17 Правильно утворено форму наказового способу дієслів у рядку. А ходімте. Б дозволимо. В не мовчімо. Г пішли. Д подякуємо. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 19

ПИТАННЯ №18 Лексичну помилку допущено в рядку. А вимкнути комп'ютер. Б видрукувати на принтеріВ ввести неправильний пароль. Г прийняти участь в обговоренніГордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 20

ПИТАННЯ №19 Утворіть лексично правильні словосполучення.1 переводити А газети2 переказувати Б ордери3 підписувати В кошти4 передплачувати Г через майдан Д з хорватськоїГордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 21

ПИТАННЯ №20 Виділене слово вжито в невластивому йому значенні в реченніА Словник являється надійним джерелом інформації. Б Камера схову розташована на першому поверсі. В Ялту вважають одним з найкращих курортів. Г Директор банку перебуває за кордоном. Д У санаторії є кілька басейнів з морською водою.

Номер слайду 22

ПИТАННЯ №21 У формі наказового способу вжито всі наведені дієслова, ОКРІМА вези. Б пішли. В кажи. Г бери. Д кричи

Номер слайду 23

ПИТАННЯ №22 Неправильно утворено слово. А стимулювати. Б вислуховувати. В дискутирувати. Г лідирувати. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 24

ПИТАННЯ №23 Правильно утворено форму наказового способу дієслова в рядку. А ходімте. Б дозволимо. В не мовчімо. Г пішли. Д подякуємо. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 25

ПИТАННЯ №24 Дієслово у формі наказового способу вжито в рядку. А говорімо правильно. Б швидше переходимо. В понесли до майстерніГ усім стояти струнко. Д подякуємо господарям. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 26

ПИТАННЯ №25 Позначте рядок, у якому всі дієслова недоконаного виду: А зберігати, ходити, гарантувати, зашивати. Б писати, виконувати, скочити, знати. В поважати, залежати, зашити, думати. Г атакувати, перенести, сидіти, просити. Д вважати, вразити, спостерігати, захоплюватися. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 27

ПИТАННЯ №26 Визначте синтаксичну роль виділеного дієслова в реченнях1 підмет2 компонент складеного дієслівного присудка3 обставина4 додаток. А Звичай робити писанки виник в Україні ще з дохристиянських часів. Б Поет не міг написати рядка без вогненного перевтілення в образи. В Він мені казав вивчити напам’ять про Каїна та Авеля. Г На колишній Гетьманщині на Водохреще парубоцтво сходилося на лід помірятися силами. Д Співати - це обов’язково, як дихати. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Номер слайду 28

ПИТАННЯ №27 Позначте рядок, у якому всі дієслова належать до другої дієвідміни: А малювати, носити, боятися, знати. Б кричати, бачити, просити, клеїти. В полоти, боротися, гоїти, їздити. Г ходити, об’єднатися, радіти, веселитися. Д любити, хотіти, радити, ставити. Гордієнко Ольга Олександрівна, Нікольська гімназія “Софія”

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горшкальова Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
15 липня 2018
Переглядів
3208
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку