Презентація містить різнотипні завдання, які можна використати під час вивчення теми "Ділове спілкування. Комунікація у професійній сфері".
Теоретичний матеріал подано у схемах, що полегшить сприймання теоретичних відомостей учнями.
Ділове спілкування. Комунікація у професійній сфері.
Номер слайду 2
На уроці ви дізнаєтесь про усне і писемне ділове спілкування особливості комунікативної діяльності комунікабельність та етику професійного спілкування
Номер слайду 3
Мозковий штурм Що спільного і відмінного між усним і писемним мовленням? Які ознаки офіційно-ділового стилю? Яке спілкування називається професійним? Що таке мовленнєвий етикет? Які його основні норми?
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Хто не вміє говорити, кар'єри не зробить. Чудова думка втрачає цін-ність, коли вона погано висловлена. Які б не були недоліки сучасної медицини, людина завжди буде вірити лікарю, який зуміє вислухати, виявити співчуття. Хто ні про що не запитує, той нічого не навчиться. Уміння спілкуватися з людьми – це товар, за який я заплачу більше, ніж за будь-що інше у світі. Справи говорять голосніше за слова.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Ділове спілкування – спілкування у офіційно-діловій сфері точність послідовність нейтральність чіткість об'єктивність
Номер слайду 8
Ознаки ділового мовлення усталені конструкції прямий порядок слів відсутність жаргонізмів відсутність емоційно забарвлених слів обмеження вживання тропів
Номер слайду 9
Форми ділового спілкування Усне Писемне бесіда, переговори доповідь, нарада розмова по телефону ділові папери
Номер слайду 10
Завершіть речення
Номер слайду 11
Я сподіваюсь почути від Вас …. Я просив би Вас ….. Вибачте, але я мушу … Вважаю за необхідне нагадати Вам … Вибачте, я не цілком упевнений …
Номер слайду 12
Переконай клієнта в тому, що са-ме на твоїй СТО його ав-то відремон-тують най-краще
Номер слайду 13
Доведіть чи спростуйте твердження: “У практиці ділового спілкування особливе значення має вміння стримувати емоції, уважно слухати, ставити запитання
Номер слайду 14
Що потрібно зробити для того, щоб стати гарним керівником?