Презентація "Ділове спілкування. Комунікація у професійній сфері"

Про матеріал
Презентація містить різнотипні завдання, які можна використати під час вивчення теми "Ділове спілкування. Комунікація у професійній сфері". Теоретичний матеріал подано у схемах, що полегшить сприймання теоретичних відомостей учнями.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ділове спілкування. Комунікація у професійній сфері.

Номер слайду 2

На уроці ви дізнаєтесь про усне і писемне ділове спілкування особливості комунікативної діяльності комунікабельність та етику професійного спілкування

Номер слайду 3

Мозковий штурм Що спільного і відмінного між усним і писемним мовленням? Які ознаки офіційно-ділового стилю? Яке спілкування називається професійним? Що таке мовленнєвий етикет? Які його основні норми?

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Хто не вміє говорити, кар'єри не зробить. Чудова думка втрачає цін-ність, коли вона погано висловлена. Які б не були недоліки сучасної медицини, людина завжди буде вірити лікарю, який зуміє вислухати, виявити співчуття. Хто ні про що не запитує, той нічого не навчиться. Уміння спілкуватися з людьми – це товар, за який я заплачу більше, ніж за будь-що інше у світі. Справи говорять голосніше за слова.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Ділове спілкування – спілкування у офіційно-діловій сфері точність послідовність нейтральність чіткість об'єктивність

Номер слайду 8

Ознаки ділового мовлення усталені конструкції прямий порядок слів відсутність жаргонізмів відсутність емоційно забарвлених слів обмеження вживання тропів

Номер слайду 9

Форми ділового спілкування Усне Писемне бесіда, переговори доповідь, нарада розмова по телефону ділові папери

Номер слайду 10

Завершіть речення

Номер слайду 11

Я сподіваюсь почути від Вас …. Я просив би Вас ….. Вибачте, але я мушу … Вважаю за необхідне нагадати Вам … Вибачте, я не цілком упевнений …

Номер слайду 12

Переконай клієнта в тому, що са-ме на твоїй СТО його ав-то відремон-тують най-краще

Номер слайду 13

Доведіть чи спростуйте твердження: “У практиці ділового спілкування особливе значення має вміння стримувати емоції, уважно слухати, ставити запитання

Номер слайду 14

Що потрібно зробити для того, щоб стати гарним керівником?

Номер слайду 15

Змоделюйте, дотримуючись етикетних норм, ситуацію професійного спілкування (висловлення 4-5 речень)

Номер слайду 16

Мозковий штурм Що спільного і від-мінного між професій-ним спілкуванням і спіл-куванням у родині чи колі друзів?

Номер слайду 17

ppt
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
1153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку