Ознайомтеся із ситуацією. Проведіть обговорення її у формі полілогу-дискусії. Полілог - важливими компонентами у полілозі є репліки, обговорення теми, що репрезентує діалог, обмін інформацією, а також підсумковий діалог, який спрямований на з'ясування успішності цього мовленнєвого акту.
У моєму віці багато хочеться: гуляти, любити зрештою. Мені здається, що у 18 років я буду вже старою, ось чому мене тягне на вулицю. А в батьків чомусь тільки лихе на умі. Недавно ми з подругою втекли з-під батьківського нагляду. Познайомилися з хлопцями. З ними було весело: ми пішли в бар, потім на дискотеку. Каталися на машині, слухали музику… А вдома батьки влаштували мені скандал. Чи справедливо це? Думаю, батьки не праві (Олена).
Дослідження, проведені за кордоном, свідчать про кращу успішність серед школярів, якщо обмежити користування мобільними телефонами. Опоненти запевняють: сьогодні обмежувати користуватися мобільним немає сенсу. Адже ніхто не може уявити життя без них. Головне – зробити девайси союзниками в пізнанні і навчанні.
Висновки За заборону телефонів аргументи: – залежність учнів від телефону – можливість крадіжки – нерівність серед учнів – згубний вплив на зір – відволікання від учбового процесу – відсутність контролю з боку вчителів – поганий вплив на нервову систему Проти заборони телефонів: ігри для розвитку додаткові джерела інформації інструмент (носій інформації) можливість не носити багато підручників до школи відпочинок фото/ відео
Думки вчителів У наш час телефони на уроках дійсно становлять неабияку проблему. Часто діти відволікаються, використовуючи свої ґаджети не для зв’язку, а для якихось ігор та пошуку інформації, яка не стосується навчального процесу. Мотивуючи тим, що їм необхідно знайти певну інформацію для уроку, переходять на різні сайти. Повністю забороняти мобільні телефони у школі ми не можемо і не плануємо. Та й немає у цьому потреби. Навіть освітній омбудсмен Сергій Горбачов не схвалює таку практику і законопроєкт, що подали у Верховну Раду щодо заборони використання ґаджетів під час навчально-виховного процесу. Цього робити не можна, - говорить Тамара Василець.