У презентації представлені матеріали використання технологій дистанційного навчання в Moodle на уроках математики та інформатики ( і під час карантину).
Визначення дистанційного навчання Дистанційне навчання (англ. Distant learning) - це новий засіб реалізації процесу навчання, в основі якого використання сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій, що дозволяють навчатись на відстані без безпосереднього, особистого контакту між викладачем і учнем
Виникнення дистанційного навчання Історично дистанційне навчання виникло у 1840 році, коли Ісаак Пітман запропонував навчання через поштовий зв'язок для студентів Англії. У 80-х роках ХХ ст. поширився термін “дистанційна освіта”, основною характеристикою якої є відокремлення вчителя від учня. В 1969 р. був відкритий перший в світі університет дистанційного навчання (Відкритий Університет Великобританії).
Moodle (акронім від Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment — модульне об'єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище) — навчальна платформа призначена для об'єднання педагогів, адміністраторів і учнів (студентів) в одну надійну, безпечну та інтегровану систему для створення персоналізованого навчального середовища.
Чому Moodle?У 2019 році Moodle використовують 229 країн світу, в тому числі Україна (на українській мові), безкоштовно. Moodle відрізняється простотою та доступністю для опанування. Широкі можливості для комунікації. Система створює і зберігає портфоліо кожного учня: всі здані ним роботи, всі оцінки і коментарі викладача до робіт, всі повідомлення у форумі.