Узагальнення уявлення учнів про взаємозв’язок дій множення і ділення; вчити застосовувати дані властивості під час обчислень; удосконалення вміння розв’язувати задачі; розвиток мислення; виховання інтересу до предмета.
ДІЯ ДІЛЕННЯ ВЛАСТИВОСТІ ЧАСТКИ ЗАДАЧІ НА РУХ І НА ОБЧИСЛЕННЯ ПЛОЩІ
Номер слайду 2
Знайдіть невідомі величини
Номер слайду 3
Гра «Так — ні» Добуток чисел 750 і 2 дорівнює 1500 ТАК
Номер слайду 4
Ділене 1000, дільник 250, частка 40 Гра «Так — ні» НІ
Номер слайду 5
Третя частина числа 90 дорівнює 270 Гра «Так — ні» НІ
Номер слайду 6
У 7 годинах 420 хвилин Гра «Так — ні» ТАК
Номер слайду 7
1 дециметр дорівнює 100 міліметрів Гра «Так — ні» ТАК
Номер слайду 8
У числі 7836 всього 78 сотень Гра «Так — ні» ТАК
Номер слайду 9
Площа квадрата зі стороною 7 м дорівнює 28 м Гра «Так — ні» НІ
Номер слайду 10
Числу 4000 передує число 39993 Гра «Так — ні» ТАК
Номер слайду 11
2) b : k, якщо b = 126, k = 3, то 126 : 3 = 42 (календарів з пейзажами)
Номер слайду 12
З двох міст назустріч одна одній виїхали дві машини. Швидкість першої 60 км/год, другої — 80 км/год. Через який проміжок часу машини зустрінуться, якщо відстань між містами 280 км? а) через 1 год д) через 45 хв б) через 2 год е) через 100 хв в) через 3 год є) через 5 год г) через 30 хв б) через 2 год
Номер слайду 13
З двох селищ назустріч одне одному вийшли бабуся й онук. Онук йшов зі швидкістю 5000 м/год, а бабуся — 2 км/год. Відстань між селищами 14 км. Через який час зустрінуться бабуся і онук? а) Через 1 год б) через 2 год в) через півгодини б) через 2 год
Номер слайду 14
У швейній майстерні пошили 360 наволочок за 30 днів. За скільки днів пошиють таку саму кількість наволочок, якщо кожен день шитимуть на 6 наволочок більше, ніж раніше? а) За 14 в) за 18 б) за 16 г) за 20 г) за 20