Календарне планування відповідає чинній програмі з математики для загальноосвітніх навчальних закладів.
Геометрія 11 клас
( рівень стандарту)
І семестр
№ з/п |
Дата |
Примітка |
Тема уроку |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
||||
Тема 1 «Многогранники» |
Учень/учениця: Знаннєвий компонент: розпізнаєосновнівидимногогранників та їхелементи; зображуєосновнівидимногогранників та їхелементи; маєуявлення про перерізи многогранника площиною; формулюєозначеннявказаних у змістімногогранників; Діяльнісний компонент: записуєформули для обчисленняплощібічної та повноїповерхоньпризми та піраміди обчислюєвеличиниосновнихелементівмногогранників; Ціннісний компонент: застосовуєвивченіформули і властивості до розв’язуваннязадач, зокрема прикладного змісту. |
|||||||
|
|
|
Многогранник та його елементи |
|||||
|
|
|
Опуклі многогранники |
|||||
|
|
|
Пряма і похила призма |
|||||
|
|
|
Паралелепіпед. Площа бічної та повної поверхні приз. |
|||||
|
|
|
Перерізи призми . Розв’язування вправ |
|||||
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|||||
|
|
|
Піраміда. Правильна піраміда |
|||||
|
|
|
Розв’язування вправ |
|||||
|
|
|
Площа бічної та повної поверхні піраміди. |
|||||
|
|
|
Перерізи піраміди. |
|||||
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|||||
|
|
|
Розв’язування типових задач |
|||||
|
|
|
Контрольна робота №1 з теми «Многогранники.» |
|||||
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Циліндр, конус. |
|||||
|
|
|
Розв’язування задач. |
|
||||
Наскрізні лінії: «Екологічна безпека та сталий розвиток» націлена на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства. При розгляді цієї лінії важливе місце займають відсоткові обчислення, функції, елементи теорії ймовірностей та статистики. «Громадянська відповідальність» сприятиме формуванню відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства. Ця наскрізна лінія освоюється в основному через колективну діяльність (дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо) . З цієї ж наскрізною лінією пов'язані, наприклад, процентні обчислення, елементи статистики, що дозволяють учням зрозуміти значення кількісних показників при характеристиці суспільства і його розвитку.
|
||||||||
|
|
|
Осьові перерізи конуса і циліндра |
Учень/учениця: Діяльнісний компонент: обчислюєвеличиниосновнихелементівтілобертання; Ціннісний компонент: застосовуєвластивостітілобертання до розв’язування задач; Знаннєвий компонент: розпізнає види тіл обертання, їхні елементи;многогранники і тіла обертання у їх комбінаціях в об’єктах навколишнього світу. |
||||
|
|
|
Осьові перерізи конуса і циліндра |
|||||
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|||||
|
|
|
Перерізи конуса і циліндра площинами, паралельними основі. |
|||||
|
|
|
Перерізи конуса і циліндра площинами, паралельними основі. |
|||||
|
|
|
Розв’язування задач. |
|||||
|
|
|
Розв’язування задач. |
|||||
|
|
|
Перерізи конуса під кутом до основи |
|||||
|
|
|
Розв’язування задач. |
|||||
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|||||
|
|
|
Підготовка до контрольної роботи. |
|||||
|
|
|
Контрольна робота № 2. « Циліндр. Конус.» |
|||||
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Куля і сфера |
|||||
|
|
|
Переріз кулі площиною |
|||||
|
|
|
Переріз кулі площиною. Розв’язування задач. |
|||||
|
|
|
Площа поверхні кулі.Розв’язування задач. |
|||||
|
|
|
Площа поверхні кулі.Розв’язування задач. |
|||||
|
|
|
Розв’язування задач. |
|||||
|
|
|
Об’єм кулі. Розв’язування задач |
|||||
|
|
|
Розв’язування задач. |
|||||
|
|
|
Взаємне розміщення двох сфер. Перетин двох сфер. |
|||||
|
|
|
Взаємне розміщення двох сфер. Перетин двох сфер.Розв’язування задач.
|
|||||
|
|
|
Розв’язування типових задач. Самостійна робота |
|||||
|
|
|
Розв’язування типових задач. |
|||||
|
|
|
Підготовка до контрольної роботи. |
|||||
|
|
|
Контрольна робота № 3. « Сфера. Куля.» |
|||||
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ. |
|||||
|
|
|
Обєм тіла. Основні властивості об’ємів. |
|||||
|
|
|
Об’єм призми та циліндра. |
|||||
Наскрізні лінії: «Підприємливість та фінансова грамотність» націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань. Ця наскрізна лінія пов'язана з розв'язуванням практичних задач щодо планування господарської діяльності та реальної оцінки власних можливостей. Вона реалізується під час вивчення відсоткових обчислень, рівнянь та функцій. |
|
|
Розв’язування задач. |
|||||
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
Учень/учениця: Знаннєвий компонент: записує формули для обчислення об’ємів паралелепіпеда, призми, піраміди, циліндра, конуса, кулі, площ бічної та повної поверхонь циліндра, конуса, площі сфери; Діяльнісний компонент: маєуявлення про об’ємтіла та йогоосновнівластивості; розв’язуєзадачі на обчисленняоб’ємів і площповерхоньгеометричнихтіл, зокрема прикладного змісту. |
||||
|
|
|
Об’єм піраміди та конуса. |
|||||
|
|
|
Розв’язування задач. |
|||||
|
|
|
Розв’язування задач. |
|||||
|
|
|
Об’єм кулі. |
|||||
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|||||
|
|
|
Площа бічної і повної поверхні конуса та циліндра. |
|||||
|
|
|
Розв’язування задач. Площа сфери |
|||||
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|||||
|
|
|
Підготовка до контрольної роботи. |
|||||
|
|
|
Контрольна робота №4 « Об’єми тіл.» |
|||||
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ. |
|||||
|
|
|
Повторення. Фігури на площині. |
|||||
|
|
|
Трикутник. Площа трикутника. |
|||||
|
|
|
Ознаки подібності та рівності трикутників. |
|||||
|
|
|
Квадрат. Прямокутник. Ромб. |
|||||
|
|
|
Розв’язування задач. |
|||||
62. |
|
|
Трапеція. |
|||||
63. |
|
|
Вписане та описане коло. |
|||||
64. |
|
|
Декартові координати на площині. |
|||||
65. |
|
|
Вектори та дії над ними. |
|||||
66. |
|
|
Розв’язування задач. |
|||||
67. |
|
|
Підсумкова контрольна робота. |
|||||
68. |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач. |
|||||
69. |
|
|
Розв´язування задач підвищеної складності. |
|||||
70. |
|
|
Підсумковий урок за рік. |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||