Складання власних графічних алгоритмів. Вчитель: Мацієвська А. В.2 клас
Номер слайду 2
Пригадаємо!Скільки разів змінився спрайт?Скільки разів змінилося тло?
Номер слайду 3
Перевіряємо!Скільки разів змінився спрайт?Скільки разів змінилося тло?32
Номер слайду 4
Скрипти (програми) складають із команд, які містяться в полі команд. Команди згруповані за призначенням. Команди у Scratch
Номер слайду 5
Наприклад, команди групи Рух керують переміщенням спрайта. Команди у Scratch. Кількість кроків можна змінювати, натиснувши у біле віконце
Номер слайду 6
Команди групи Вигляд допомагають змінювати зовнішність. Команди у Scratch
Номер слайду 7
Ти, напевно, помітив, що кожній групі команд відповідає окремий колір. Складання програми у Scratch. Щоб скласти програму, треба перетягнути блок з поля команд у поле скриптів.
Номер слайду 8
Складання програми у Scratch. Скрипт
Номер слайду 9
Для того, щоб виконати команду, треба двічі клацнути мишкою на обрану команду. Запуск на виконання програми у ScratchІснують спеціальні команди, які визначать коли потрібно запустити скрипт. Вони знаходяться в групі Події.
Номер слайду 10
Сидиправильно!
Номер слайду 11
Перейди за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=get. Started. Зміни тло за зразком. Працюємо за комп’ютером
Номер слайду 12
Побудуй скрипт за зразком. Працюємо за комп’ютером