Презентація для батьків АДАПТАЦІЯ

Про матеріал

• залучити учасників до активного обговорення проблеми адаптації п'ятикласників до навчання в основній школі; • створити умови для аналізу свого особистісного досвіду та компетентності; • виробити рекомендації для учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Психолого-батьківська та психолого – педагогічна зустріч. Адаптація учнів 5 класу до умов навчання в основній школіОЛЬГА ДУЛА

Номер слайду 2

Мета:• залучити учасників до активного обговорення проблеми адаптації п'ятикласників до навчання в основній школі;• створити умови для аналізу свого особистісного досвіду та компетентності;• виробити рекомендації для учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації. 

Номер слайду 3

Творення людини — це найвища напруга всіх духовних сил: це і життєва мудрість, і майстерність, і мистецтво. В. Сухомлинський

Номер слайду 4

Теоретичний мінімум. Зустріч - зближення з ким - небуть для отримання певних інформацій та обміну. Адаптація – пристосування організму дитини до умов, які змінилися, попередження перевантаження, процес звикання. Здоров’я – фізичне, духовне, соціальне благополуччя, благо людини, необхідна умова для успішного навчання та роботи.

Номер слайду 5

Сьогодні в Україні лише 28% п’ятикласників зберігають таку ж високу успішність навчання, як по закінченню початкової школи. Тому проблема наступності між початковою та середньою ланками освіти залишається актуальною і потребує широкого обговорення в школі. Перехід учнів з початкової школи до основної пов’язаний із змінами умов навчання п’ятикласників і справедливо вважається кризовим періодом. Актуальність***Що змогли замітити протягом двох місяців нестандартного навчання

Номер слайду 6

***це «зв’язок між етапами процесу розвитку в природі, суспільстві, пізнанні, при якому на кожному наступному етапі зберігаються, відтворюються на новій основі елементи і характеристики попередніх етапів»;***полягає у встановленні необхідного зв’язку і правильного співвідношення між частинами навчального предмета на різних ступенях його вивчення;***характеризує вимоги, які пред’являються до знань і умінь учнів на кожному етапі навчання, форм, методів і прийомів, пояснення нового навчального матеріалу і до всієї наступної роботи з його засвоєння. Поняття «наступність»

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Робота з визначення адаптації п’ятикласника до нових умов навчання в школі дуже важлива, бо діти вступають у новий період життя, протягом якого йде становлення особистості. Ефективний перебіг процесу адаптації до навчання в основній школі забезпечать цілеспрямоване координування дій адміністрації школи, учителів-предметників, класного керівника, просвітницька робота з батьками та діагностична і консультативна робота практичного психолога й соціального педагога.***В тому і полягає важливість зістрічей та співпраці

Номер слайду 9

Труднощі п'ятикласників:у запам'ятовуванні нового матеріалу;у виконанні домашнього завдання;у спілкуванні з ровесниками;у тематичному оцінюванні;у спілкуванні з товаришами;у пошуку друзів;ніяких труднощів.

Номер слайду 10

ПРИЧИНИ ЗНИЖЕННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ П’ЯТИКЛАСНИКІВ**Недостатнє сприймання вимог вчителів-предметників.**Перевантаженість домашніми завданнями.**Відсутність навичок самостійної роботи з підручником.**Невміння вибирати головне із потоку інформації.**Складність у сприйманні та запам'ятовуванні термінів.**Труднощі у зв'язному викладі навчального матеріалу (усно та письмово).**Недостатній активний словник п'ятикласника.**Відсутність умінь стислого переказу та визначення головної думки.**Недостатня швидкість письма.**Нестандартні умови навчання

Номер слайду 11

Ознаки успішної адаптації п’ятикласника **успішне засвоєння навчального матеріалу;**готовність до виконання вимог учителів без попереднього заохочення;**адекватне сприймання оцінок учителя;**активність, уважність, стриманість на уроках;**позитивне оцінювання власних дій і результатів докладених зусиль;**спілкування з однокласниками та учнями старших класів;**вміння робити правильний вибір;**ВМІННЯ ОЦІНИТИ СВІЙ ЕМОЦІЙний стан…

Номер слайду 12

Потрібно знати дитину, знати її силу і слабкості, розуміти її думки, переживання, бережно доторкнутися до її серця…В. О. Сухомлинський

Номер слайду 13

КІЛЬКА ПОРАД ДЛЯ ПОДОЛАННЯ ЗАНЕПОКОЄННЯ

Номер слайду 14

ОБНІМАШКИ

Номер слайду 15

Чотири на два

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Чорнявський ліцей з дошкільним відділенням початковою школою та гімназією. Леськівської сільської ради. СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ ТА ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ ОЛЬГА ДУЛАTelefonе:0975671280 Imail:dyla80.olga80@ukr.netdulaolga@gmail.com. Fasebook:https://www.facebook.com/profile.php?id=100017993438016 Instagram:/dula_olga

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
31 березня 2023
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку