БУЛІНГ це агресивна і вкрай неприємна поведінка однієї дитини або групи дітей по відношенню до іншої дитини, що супроводжується постійним фізичним і психологічним впливом.
Для всіх учасників освітнього процесу
КАЗКА ПРО СКРІПКУМета: формування почуття емпатії та співпереживання до дитини, яка зазнає насильства. Учасникам пропонується виконати всі дії, які вони будуть чути зі скріпкою (згинати).Інструкція: Жила була дівчинка Скріпочка. Вона була дуже життєрадісна, весела, товариська дівчинка (просто скріпка). Одного разу діти дали їй образливе прізвисько. І у неї виникло запитання «Чому?» (знак питання).Іншого разу вона знайшла свої іграшки в туалеті і дуже засмутилась (нижня посмішка). Під час прогулянки, інші дівчата почали чіплятися до неї, ображати та дали їй стусана (знак оклику).І скріпочка подумала, що їй робити? Хто її захистить? (знак питання). Але, все одно, вона часто згадує той момент, коли її ніхто не ображав і хоче, щоб було все, як раніше (зробити смайлик). Спробуйте зробити скріпочку такою як раніше (зігнути скріпку в скріпку).
Номер слайду 3
Питання для обговорення:1. Чи стала скріпочка точно такою як була раніше?2. Що завадило вам повернути скріпочку в попередній стан?
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Вправа «Правила безпеки» Мета: згадати основні правила відповідальної та безпечної поведінки здобувачів освіти, розглянути комплексний підхід до організації попередження та протидії булінгу (цькуванню) та будь-яким іншим проявам насильства в закладах освіти.Інструкція. Завдання вправи полягає у тому, що кожен з вас повинен подумати і відповісти на такі питання: Як захистися від булінгу в шкільному середовищі?Що конкретно Ви робите в своїй діяльності, щоб попередити ситуацію булінгу під час освітнього процесу?
Номер слайду 6
Булінг це агресивна і вкрай неприємна поведінка однієї дитини або групи дітей по відношенню до іншої дитини, що супроводжується постійним фізичним і психологічним впливом.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
НЕ ПОЧИНАЙ З ТРЕТЬОЇ ФРАЗИ "Не починай з третьої фрази!»Сідаючи за стіл і негайно з відчаєм і образою в голосі: - Чому мені не дали хліба ???Це третя фраза, люба. Першою повинна бути: "Дайте мені, будь ласка, хліба" (80% проблем вона вирішує на місці). Друга: "Пробачте, я говорила, що мені потрібен хліб. Можливо, ви не розчули?" (Ймовірність отримання хліба зростає до 95%).І ось тільки якщо вже після цього його не дали, можна вигукувати ту саму, третю фразу: "Чому мені не дали хліба?" Але швидше за все вона не знадобиться. Коли тебе починає розбирати страшенне обурення, невдоволення і образа щодо чиєїсь поведінки, запитай себе насамперед: говорила ти цій людині, що ти чогось хочеш, а цього чогось немає?
Номер слайду 10
Чи є у взагалі будь-які підозри з приводу того, чим саме ти незадоволена? Як це не прикро звучить, люди роблять багато речей не тому, що вони активно бажають нам поганого, а тому, що вони зайняті собою і не збираються перейматися нами, нашими тонкими струнами і дуже нервовими закінченнями. Але вони здатні багато чого зробити для нас, якщо ми (використовуючи даний нам дар говорити прямо) дамо їм про це знати!
Номер слайду 11
Коло може розірвати тільки дорослий
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
ГАРЯЧА ЛІНІЯ
Номер слайду 15
ДО ТИХ ПІР, ПОКИ ВИ НЕ ПРИЙМЕТЕ СИТУАЦІЮ-ВОНА НАЛЕЖИТЬ ТОМУ, ХТО ЇЇ ПРИНІС