Презентація Шляхи порозуміння

Про матеріал
Щодня ми сваримось через дрібниці, які видаються чи не найважливішими під час суперечки. На роботі, у транспорті, у соціальних мережах, вдома. Сваримось, а потім шкодуємо, оскільки розуміємо, що жодна сварка не варта тих негативних емоційний та розірваних зв‘язків, не варта наших зусиль та нервів. Дуже важко знайти людину, яка б не хотіла повернути час назад, Знайти спільну мову, спробувати розв’язати конфлікт або уникнути його.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ШЛЯХИ ПОРОЗУМІННЯОЛЬГА ДУЛА

Номер слайду 2

ПОРОЗУМІННЯЩодня ми сваримось через дрібниці, які видаються чи не найважливішими під час суперечки. На роботі, у транспорті, у соціальних мережах, вдома. Сваримось, а потім шкодуємо, оскільки розуміємо, що жодна сварка не варта тих негативних емоційний та розірваних зв‘язків, не варта наших зусиль та нервів. Дуже важко знайти людину, яка б не хотіла повернути час назад, Знайти спільну мову, спробувати розв’язати конфлікт або уникнути його.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Застосування сили – використання підходу з позиції сили означає примус сторони до дій, яких ви хочете від неї домогтись. Підхід з позиції права (закону) – звернення до закону чи адміністративних процедур. Обговорення інтересів - можливість сфокусування на проблемі з урахуванням прихованих потреб сторін.

Номер слайду 5

Принципи порозуміння Добровільність. Конфіденційність. Нейтральність

Номер слайду 6

Тест «ПОМІРКУЙ»ЩО Є ПРИЧИНОЮ ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТУ? Оберіть правильну відповідь. Відсутність взаємної поваги. Не стриманість емоцій однієї зі сторін. Зіткнення протилежних потреб. Складний характер

Номер слайду 7

Головні запитання, які мають поставити собі учасники конфлікту. Що я не зробив?Що я зробив не так?Що я можу зробити?

Номер слайду 8

Що таке конфлікт?Це сварка між двома або більш людьми Це бійка, коли люди не розуміють один одного або ворогують Це непорозуміння між людьми

Номер слайду 9

Типи конфліктівза кількістю учасників:внутрішньоособистісні (один учасник);міжособистісні (два учасника);соціальні (багато учасників, держави).економічніполітичніетнічнікультурні та релігійніпрофесійні

Номер слайду 10

Вирішення конфліктів. Конструктивне:1. Гумор 2. Поступка3. Компроміс 4. Співпраця5. Усвідомлення позиції сторін

Номер слайду 11

Деструктивне:1. Погрози, насильство 2. Грубість, приниження 3. Перехід на особистість 4. Розрив стосунківr

Номер слайду 12

Алгоритм дії в конфліктній ситуації: Виділіть суть проблеми (у чому проблема?) Погляньте на неї з боку Поставте себе на місце іншого учасника конфлікту (щоб ти зробив в даній ситуації?) Знайдіть конструктивне вирішення проблеми (що буде оптимальним для тебе і для іншого?)

Номер слайду 13

Засоби розв`язання конфлікту на міжособистісному рівні

Номер слайду 14

Словничок. Арбітра́ж   — вирішення спору посередником. Медіація   — посереднецтво, альтернативне врегулювання, залучення посередника, таким чином, щоб учасники обрали САМІ вирішення, щоб задовольняло обидві сторони.

Номер слайду 15

Тест « ПОМІРКУЙ» Як ви зазвичай поводитесь в конфліктній ситуації?При відповіді на запитання тесту з трьох запропонованих варіантів відповіді необхідно обрати одну й записати її, наприклад: 1а, 2в, 3б.

Номер слайду 16

1. Чи властиве Вам прагнення до домінування, до підпорядкування своїй волі інших людей? а) ні, не властиво; б) інколи; в) так, властиво. 2. Чи є у вашому колективі люди, які Вас побоюються, а, можливо, й ненавидять? а) так; б) складно відповісти; в) ні. 3. Хто Ви більшою мірою? а) конформіст; б) принциповий; в)заповзятливий. 4. Як часто Вам доводиться критикувати? а) часто; б) час від часу; в) нечасто. 5. Що для Вас було б найбільш характерним, якби ви очолили новий для Вас колектив? а) розробили б програму роботи колективу б) визначили б, хто є хто, і встановили б контакт із лідерами; в) частіше радилися б з людьми.

Номер слайду 17

6. У разі невдач, який стан більше Вам властивий? а)песимізм; б) поганий настрій; в) образа на самого себе. 7. Чи характерне для Вас прагнення відстоювати й підтримувати, традиції вашого колективу? а) так; б) більше так, ніж ні; в) ні. 8. Чи відносите Ви себе до людей, якім краще сказати гірку правду в очі, ніж промовчати? а) так; б) швидше за все; в) ні. 9. Від якої з трьох особистісних якостей, притаманних Вам, Ви прагнете позбавитися найбільшою мірою? а)дратівливості; б) образливості; в) нетерпимість до критики на свою адресу.

Номер слайду 18

10. Хто Ви більшою мірою? а) незалежна людина; б) лідер; в)генератор ідей. 11. Якою людиною вас вважають Ваші друзі? а) екстравагантною; б) оптимістичною; в) наполегливою. 12. Проти чого найчастіше Вам доводиться боротися? а) проти несправедливості; б) проти бюрократизму; в) проти егоїзму. 13. Що для Вас найхарактерніше? а) недооцінка власних здібностей; б) об'єктивна оцінка власних здібностей; в)переоцінка власних здібностей. 14. Що Вас найчастіше провокує на зіткнення і конфліктну взаємодію з іншими? а) надмірна ініціатива; б)надмірна критичність; в) надмірна прямолінійність.

Номер слайду 19

Обробка та інтерпретація результатів. Обробку результатів тесту слід проводити відповідно до таблиці 1, в якій представлено основні бали, що нараховуються за кожну надану відповідь.

Номер слайду 20

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Сумарна кількість балів 1. 14-17 2. 18-20 3. 21-23 4. 24-26 5. 27-29 6. 30-32 7. 33-35 8. 36-38 9. 39-42 {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівні конфліктності 1 – дуже низький 2 – низький 3 – нижче середнього 4 – трохи нижче середнього 5 – середній 6 – трохи вище середнього 7 – вище середнього 8 – високий 9 – дуже високий

Номер слайду 21

Конфліктність особистості Риса вдачі та особистісна властивість у конфлікті. Визначається комплексною дією факторів: - психологічних (темперамент, агресивність, ригідність, низька саморегуляція, актуальний емоційний стан, соціально-психологічні установки і цінності, компетентність у спілкуванні тощо); - соціальних (умови життя й діяльності, особливості середовища й соціального оточення, загальний рівень культури тощо).

Номер слайду 22

Результат. А- жорстокий тип(9)Б-стиль примирення(7-8)В-компромісний стиль(5-6)Г-мякий стиль(3-4)Д-уникнення (1-2)

Номер слайду 23

Подумай!??????? Вас образили ???????Вам хочеться відповісти грубістю, хоча ви вважаєте це негідним. Як людина може навчитися бути більш терпимим?Чи допоможе це при вирішенні конфлікту?

Номер слайду 24

Пам’ятайте !Хто робить перший крок до примирення, той і виграє.

Номер слайду 25

ГАРНОГО Й МИРНОГО ДНЯ!!!

Номер слайду 26

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
31 березня 2023
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку