Про матеріал
Матеріал використовую для НУШ 1, 2 класи. Це основні правила. Але привчати дитину слухати музику потрібно поступово. У роботі по вихованню слухача можливі, а іноді неминучі труднощі. Найбільш поширені такі: - Дитина не витримує «паузу мовчання», розмовляє, крутиться, не зібрана перед слуханням. Щоб допомогти їй зосередитися, можна використовувати поетичне слово, співзвучне характеру, настрою музичного твору. Потрібно попередньо наповнити дитину тими емоціями, які налаштують його на сприйняття музики.
Дитина витримує «паузу мовчання», але після перших же звуків музики відволікається, починає розмовляти. Це означає, що попереднього наповнення емоціями не відбулося. Перервавши прослуховування, можна постаратися знову викликати інтерес до прослуховування. Крім того, нагадати правила слухання музики.