Конспект уроку
музичного мистецтва
для 1 класу
(до підручника Т.Є.Рубля, Т.Л.Щеглова, І.Л. Мед)
вчитель музичного мистецтва
Старокостянтинівського НВК
«Спеціалізована школа І ступеня, гімназія»
імені Героя України С.М. Бондарчука
Мороз Н.І.
Урок №11
ТЕМА : Парад моїх улюбленців
Мета :
навчальна: ознайомити учнів з поняттям «марш»,
розвивальна: розвивати творчу уяву, фантазію, ритмічність.
виховна: виховувати інтерес до музики.
Музичний матеріал: «Запорізький марш» Є.Адамцевич, «Ляльковий марш» І.Парфенов. Пісня «Гарний танець гопачок»
Наочні посібники: ілюстрації до даної теми.
Обладнання: фонохрестоматія, музичний інструмент (фортепіано),ТЗН (ноутбук); відеозаписи музичних творів
Тип уроку: комбінований
Хід уроку:
Учні заходять до класу під український народний танець «Гопак»
I . Організаційний момент
Перевірка готовності класу до уроку
Музичне вітання
ІІ. Актуалізація опорних знань
-Що таке гопак? Чому він має саме таку?
- Які танці ви ще знаєте?
-Який характер музики у вальсі?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Скільки іграшок на світі!
Ними люблять гратись діти.
Ляльки, машинки і зайчики,
Ведмедики, кубики, м’ячики –
Усі стали дружно в ряд,
Бо зібрались на парад.
ІІІ. Основна частина
Слухання музики
Марш- це музика із чітким ритмом, під яку можна крокувати. Під маршову музику козаки йдуть у похід, команди футболістів виходять на гру, а солдати шикуються на військовий парад. Марші бувають військові, дитячі, урочисті, козацькі.
Слухання музики «Запорізький марш» Є.Адамцевич, «Ляльковий марш» І.Парфенов
- Що ви уявили під час слухання музики?
- Який настрій музики?
Фізкультхвилинка «Ми крокуємо уміло»
Вокально-хорова робота
Розспівування
Слухання пісні «Гарний танець гопачок»
Розучування пісні «Гарний танець гопачок» (виконання з танцювальними рухами)
ІV. Підсумок уроку
- Які настрої ви відчули у тих маршах, які звучали сьогодні на уроці?
- Чим вони відрізняються один від одного?