Урок музичного мистецтва 11, для 1 класу НУШ до підручника Т.Рубля

Про матеріал
Розробка уроку музичного мистецтва #11 на тему:"Парад моїх улюбленців" для 1 класу НУШ до підручника Т.Є.Рубля
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку 

музичного мистецтва

для 1 класу

(до підручника Т.Є.Рубля, Т.Л.Щеглова, І.Л. Мед)

 

 

 

       вчитель музичного мистецтва

Старокостянтинівського НВК

«Спеціалізована школа І ступеня, гімназія»

імені Героя України С.М. Бондарчука

Мороз Н.І.

 

 

 

 

 

 

Урок №11

ТЕМА : Парад моїх улюбленців

 Мета :

навчальна: ознайомити учнів з поняттям «марш»,

розвивальна: розвивати творчу уяву, фантазію, ритмічність.

виховна:    виховувати  інтерес до музики.

Музичний  матеріал:  «Запорізький марш» Є.Адамцевич, «Ляльковий марш» І.Парфенов. Пісня «Гарний танець гопачок»

Наочні посібники: ілюстрації до даної теми.

Обладнання: фонохрестоматія, музичний інструмент (фортепіано),ТЗН (ноутбук); відеозаписи музичних творів

Тип уроку: комбінований

 

 

Хід    уроку:

Учні заходять до класу під український народний танець  «Гопак»

I . Організаційний момент

Перевірка готовності класу до уроку

 Музичне вітання

  D:\ШКОЛА\ДОКУМЕНТАЦІЯ\Вітання\JqaHQtp3KVM.jpg

ІІ. Актуалізація опорних знань

-Що таке гопак? Чому він має саме таку?

- Які танці ви ще знаєте?

-Який характер музики у вальсі?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Скільки іграшок на світі!

Ними люблять гратись діти.

Ляльки, машинки і зайчики,

Ведмедики, кубики, м’ячики –

Усі стали дружно в ряд,

Бо зібрались на парад.

 

ІІІ. Основна частина

Слухання музики

Марш- це музика із чітким ритмом, під яку можна крокувати. Під маршову музику козаки йдуть у похід, команди футболістів виходять на гру, а солдати шикуються на військовий парад. Марші бувають   військові, дитячі, урочисті, козацькі.

      C:\Users\asus\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Screenshot_2019-10-30-12-42-23-851_com.google.android.googlequicksearchbox.png      C:\Users\asus\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Screenshot_2019-10-30-12-35-46-473_com.google.android.googlequicksearchbox.png

 

Слухання музики «Запорізький марш» Є.Адамцевич, «Ляльковий марш» І.Парфенов

- Що ви уявили під час слухання музики?

- Який настрій музики?

 

Фізкультхвилинка «Ми крокуємо уміло»

 

 

Вокально-хорова робота

Розспівування

C:\Users\asus\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Screenshot_2019-10-30-20-00-58-586_com.google.android.googlequicksearchbox.png

Слухання пісні «Гарний танець гопачок»

Розучування пісні «Гарний танець гопачок» (виконання з танцювальними рухами)

 

ІV. Підсумок уроку

- Які настрої ви відчули у тих маршах, які звучали сьогодні на уроці?

-   Чим вони відрізняються один від одного?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ваган Вікторія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 жовтня 2019
Переглядів
2415
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку