Рух з диском. Зловивши диск, гравець мусить одразу зупинитись. Можна обертатись на одній нозі, як у баскетболі. Гравець, що розкидує диск (thrower - "розкидуючий"), має 10 секунд, щоб передати пас. Захисник, що його криє (marker - "блокуючий"), рахує до 10 з інтервалом в секунду. Якщо протягом цього часу розкидуючий не зробив пас, атака переходить до протилежної команди. Гравця з диском може крити лише одна людина, інші не можуть підходити ближче ніж на 3 метри. Атака переходить іншій команді також якщо пас не був закінчений (диск торкнувся землі, опинився за межами поля, був перехоплений або збитий гравцем з іншої команди). В такому випадку відбувається зміна володіння диском.
Дух гри. В алтиматі особливе значення надається чесній грі й майстерності. Змагальний дух вітається, але лише тоді, коли це не шкодить взаємоповазі гравців, дотриманню правил або задоволенню від гри. Це й мають на увазі, коли говорять про дух гри (Spirit of Game) — філософії алтимату.
Рахунок. Щоразу, коли гравець ловить диск у зоні суперника, команді зараховується очко. Гра відновляється після кожного очка, причому диск уводить команда, що виграла попереднє очко. Суддівство. Гравці відповідають за порушення правил і меж поля. Гравці самі вирішують суперечки. Фоли. Фізичний контакт між гравцями - це порушення правил. Заважати руху гравців забороняється. Якщо в результаті порушення відбувається втрата диска, то гра відновляється так, як би втрати диска не було. Якщо гравець, що порушив правила, уважає, що він їх не порушував, то диск вертається гравцеві, що кидав.https://www.youtube.com/watch?v=r. Ykhq. OMb6 HI