2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Презентація для першого уроку"Вступ"

Про матеріал

Перший урок є особливим для учнів, що починають дослідження науки "Географія". Програма визначає особливість розгляду питань на уроці та науковість. Дана презентація забезпечить краще запам'ятовування матеріалу, розвиток образного мислення, стимул до дослідження.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Географія«Ми притягуємо в своє життя все те, про що думаємо» Бах Р. Укладено презентаціюучителем – методистомгеографії гімназії «Введенська»м. Києва Латік Н. М.

Номер слайду 2

«Гори рівнини, небо, море – це географія,Фабрики, заводи, комбінати – це географія,Традиції, звичаї, культура – це теж вона.Її можна знати чи не знати, розуміти чи не розуміти, любити чи не любити, але не помічати – неможливо»

Номер слайду 3

Вступ. На уроці необхідно мати: Підручник. Атлас. Шкільне приладдя ( 2 ручки (з синім стержнем і зеленим), олівець простий, ластик, точилку, клей – олівець, лінійку, транспортир, циркуль)4) Зошит в клітинку на 36 листків, або18 на семестр

Номер слайду 4

Вчителям земним присвячую…«Географ» – то є слово – яквічний поклик до відкриття земних вершин… «Географ» – це є шепіт моря в час творчості, аналізу подій… «Географ» – це є вітер в полі,І зграя білих журавлів…Які, в свій час, качнули крилами, - Й пообіцяли з радістю вернутись із чужбин…

Номер слайду 5

«Географ» – це є грім вулкану, Коли все рветься із глибин, щоби створити унікальне, небачене й незвідане в душі людській… «Географ» – то є думка у дерзанні…І вічний пошук «Що?» «Де?» та і «Чому?»У штормі почуттів, в блуканні,у відкриттях святих тих істин… Й поневірянь тому…

Номер слайду 6

«Географ – це є пам’ять Вічності…Такоже – це є сіль Землі… «Географ» – це є ключ від Безкінечності… Спішить усе відкрить, пізнать закон, щастливо жить…

Номер слайду 7

« Географ» – то є крила злету. Душі прекрасної, святої… І, в стані невагомості пізнати, Жар істини й цвіт радості земної…»

Номер слайду 8

Дубаї. Найвища будівля світу. Тадж Махал. Індія“Облаштувати все, Якщо …- й переробить. Всіх обійняти, накормить, Творити і розвеселить…Також і силу зупинити, що намагається скрутити нас й заборонить…

Номер слайду 9

«Географ» і пізнає Вічність, - саме ту, яка була, у колисці потрясіння, та під назвою «Земля». «Географ» - в цьому слові закрито таємницю нашого буття, Дороги, пісні, і , звичайно, - люди,Що відкривали нам знання і каяття…

Номер слайду 10

Творці науки : Вітвер І., Діброва О.,Саушкін Ю. Г. Гумбольдт О. Баранський М. Рудницький С., Максаковський В. П., Чубинський П. Масляк П. О. Шищенко. П. Г.

Номер слайду 11

Вступ Вступ. Що?Як?Для кого?- цариця наук

Номер слайду 12

- Чому географічні об,єкти розміщуються нерівномірно?- Чому виникають географічні явища?- Чому географічні процеси змінюються в часі?

Номер слайду 13

Наука– це область творчої дослідницької діяльності людства спрямована на отримання нових знань про природу, суспільство та мислення. З одного боку наука – це процес отримання нових знань (пізнання), а з іншого – сума усіх здобутих людством знань. Наука формулює закони, виявляє закономірності

Номер слайду 14

Знання– це (поняття, уявлення, образи) перевірені практикою

Номер слайду 15

Мета - цете, до чого хтось прагне, чого хоче досягти; ціль В географії - «визначення законів і закономірностей розміщення та взаємодії компонентів природи, населення і господарства»

Номер слайду 16

Сучасна географія вивчає об,єкти, явища і процеси, що відбуваються в географічній оболонці і прогнозує їх розвиток

Номер слайду 17

Зпрогнозуйте:1) мету уроків географії:для учнів гімназії для себе2) Запишіть свою мету в зошит

Номер слайду 18

Моя мета: Знати. Уміти. Діяти- поняття і терміни наукизнаходити причинно-наслідкові зв’язки- створювати умови свого життя і бути щасливою людиною

Номер слайду 19

Наша планета є (в широкому розумінні) вивчення наук про Землю…об’єктом

Номер слайду 20

Об,єкти в географії –це природні або штучні утворення, що характеризуються певним місцем розташування на поверхні Землі Місто Яр. Річка. Гориавтотрасамісто. Підприємство

Номер слайду 21

Явища в географії – це будь-які зміни, перетвореня, що відбуваються в навколишньому середовищі ( вулканізм, землетрус, )Дощ. Гроза. Релігії

Номер слайду 22

Процеси в географії – це закономірна зміна предметів і явищ

Номер слайду 23

Урбанізація. Асиміляціявивітрювання. Ерозія. Вулканізм. Урбанізація

Номер слайду 24

Сучасна географія вивчає об,єкти, явища і процеси, що відбуваються в географічній оболонці і проогнозує їх розвиток

Номер слайду 25

Географічна оболонка – це сфера життя і діяльності людини (взаємодія середовищ-водного,повітряного, грунтового )

Номер слайду 26

Географічна оболонка - об’єкт вивчення фізичної географіїГеографічна оболонка – це сфера взаємопов’язаного розвитку верхньої частини літосфери (земної кори до глибини 10...80 км), усієї гідросфери й біосфери до нижньої частини атмосфери (до озонового шару – на висоті приблизно 22-35 км).

Номер слайду 27

все більше уваги приділяється вивченню закономірностей взаємодії людства і природи

Номер слайду 28

Соціально-економічна географія розділ науки, що досліджує закономірності розміщення людини і її господарської діяльності в природі

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Інформація- це загальнонаукове поняття. Інформація — це відомості, які прийняті, оцінені її користувачем як корисні. Корисна інформація – це відомості, що забезпечують умови для досягнення мети. Ознаки корисної інформації – повнота і точність.Інформація необхідна для того, щоб людина могла знаходити відповіді на свої запитання ( тобто орієнтуватися в навколишньому світі).Інформація швидко старіє і потребує уточнень. Тож науковцям і людям завжди є що досліджувати. Сукупність інформації сворює її джерело. Д

Номер слайду 31

Джерело-те, що дає початок чому-небудь, звідки постає, черпаєть-ся щось; основа знань; вихідне начало

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Самоперевірка. Знаю: 1) Що досліджує географія?2) Для кого і чого проводяться дослідження? 3) Які джерела географічної інформації ви знаєте?Розумію: 4) Назвіть географічні об’єкти 5) Як розуміти слово «мета»? 6) Яка інформація є корисною для вас?Дію: Як скласти перелік джерел географічної інформації, якими ви можете користуватись вдома?

Номер слайду 34

Висновок1. Географія – комплексна наука, що досліджує закономірності розміщення і взаємодії природи, населення, господарства2. Інформація - це знання, які ми отримуємо після сприйняття і переробки їх. Цінність інформації визначається корисністю. Корисна інформація та, яка забезпечує умови для досягнення мети.3. Джерелом географічної інформації є: підручник, енциклопедії, атлас, телепередачі, словники, інтернет, тощо.

Номер слайду 35

Твій час прийшов, Земля !Ти, як рідна мати! Діти виросли. Щоби тобі принести шану…І творить багаття з любові в серці, а не на війні…

Номер слайду 36

Дякую за урок!Д/з:§1в. з-я ус., вив. вис.взош. , ст.3-випередж.; складіть, за допомогою членів родини, перелік джерел гео. інформ., якими ви можете користуватися вдома Я – Знайко ! Запрошую вас у друзі…

Номер слайду 37

Використані джерела. Бойко В. М., Міхелі С. В. – Географія 6. Вид. Сиция. 2014 Вікіпедія. Вірш – Латік Н. М. В. Самойленко і ін.. «Дидактика географії»2014рІнтернет матеріали. Фото – Латік І. 

pptx
Додано
20 травня 2018
Переглядів
702
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку