Презентація до бінарного уроку з літературного читання і музичного мистецтва "Робота з казками народів Европи. Казка "Собаки, коти та миши" з використанням творів музичного мистецтва.
СОБАКИ, КОТИ ТА МИШІ Слухання казки Чому кіт завжди переслідує мишей? Словникова робота якнайкраще заздрили зійшлися переслідує ненавидить пишались Любо – мило ( дуже гарно) Сном – духом не знаємо ( нічого не знаємо) Не могли дійти згоди (не мали спільної думки) Мотлох (старі непотрібні речі) Самостійне читання казки
Зʹєднай малюнок із словами казки Зроду-віку собака був вірний своєму хазяїну, чесно йому служив. За те й дістали собаки від людини грамоту… Пес, який стеріг грамоту, мусив признатися, що коти її у нього вкрали. Миші зійшлися порадаитись, як зробити, щоб та грамота їм залишилася. Одного разу коти вирішили викрасти у собак ту грамоту. Як вирішили, так і зробили.
Тестування за змістом казки За вірну службу собаки дістали грамоту, написану на: а) овечій шкірі; б) телячій шкірі. 2. Коти викрали грамоту і затягли її: а) до сараю;б) до комори. 3. Грамоту в котів вкрали: а) миші; б) коти. 4.З’їсти грамоту запропонувала: а) найсильніша миша;б)найстарша миша. 5.Собаки вимагали грамоту : а) від мишей; б)від котів. 6. Коти віддати грамоту : а) погодилися; б) не погодилися.