Щоб день гарно розпочати,Треба всіх нам привітати. Треба разом привітатись: Добрий день!Дружно й радісно сказати: Добрий день!Вліво, вправо поверніться,Світу широко всміхніться: Добрий день!
Номер слайду 3
Вправа “Мій настрій”Який у вас сьогодні настрій?На яку весняну погоду він схожий? Чому?Щоб ви обрали для того, щоб проілюструвати ваш настрій: хмаринку чи сонечко?
Номер слайду 4
Щоденні новини. Яка зараз пора року?Який місяць весни триває?Який він за ліком серед весняних місяців? А в році?Яке сьогодні число? А день тижня?Чи можна сьогоднішню погоду назвати весняною? Чи спостерігали ви сьогодні щось цікаве чи незвичне?Які у вас плани на сьогодні?Що ви очікуєте від нинішнього дня?
Номер слайду 5
Прочитайте вірш Романа Завадовича “Радісний надходить день”Радісний надходить день,Дзвонять дзвони: дзень-дзелень. Понад міста, понад села. Лине вісточка весела. Ясне сонце над селом,Наче писанка, зійшло —Вибігайте з хати, діти!Як сьогодні не радіти?Вийдем-вийдем на горбок,Заспіваєм гагілок,Що весна вже воскресла,Нам Великдень принесла. Про який радісний день розповідає автор вірша?Що ви знаєте про Великдень?Знайдіть у кожному рядку букву, розміщену там лише один раз, і дізнайтеся іншу назву цього свята.
Номер слайду 6
Створіть асоціативний кущ до слова “Великдень”, намалювавши об’єкти, з якими асоціюється це слово. Зверніть увагу, що назву свята — Великдень — пишуть з великої літери. Як гадаєте, чому?
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Що нового ви дізналися про Великдень?Про які традиції святкування ви почули?Слухання пісні «Великдень»https://www.youtube.com/watch?v=4o. B-W1rl4i0&ab_channel=%D0%97%D0%BB%D1%8 E%D0%B1%D0%BE%D0%B2%27%D1%8 E%D0%B4%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D0%94%D0%B8%D1%82%D1%8 F%D1%87%D1%96%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96 Послухайте пісню і дізнаєтеся який настрій переповнює людей у великоднє свято?
Робота за сюжетною картиною. Розгорніть підручник на сторінці 67. Розгляньте картину. Чому ми так чекаємо на свята?Чому на свята ми відчуваємо якесь особливе піднесення?Яке свято ми бачимо на картині?Як люди готувалися до нього? Як прикрасили своє місто?Як ви гадаєте, які звуки лунають на картині?Послухайте великодні дзвони.https://www.youtube.com/watch?v=QJhwd9m. CJp. I&ab_channel=%D0%9 E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%93%D1%80%D0%B5%D0%B9%D1%86%D0%B0%D1%80
Номер слайду 11
Чому це свято ми вважаємо особливим?Як вітаються в цей день?Поясніть, як кожне слово стосується Великодня. Що означають ці слова?Чому слова написані різними кольорами?Які слова написані більшими буквами? Чому саме ці слова?Чому у хмарі розміщені саме ці слова?Як виглядає ця хмара слів? Яка вона? Радісна? Святкова? Яскрава?Про яке свято йдеться у хмарі слів? Чому ви зробили такий висновок?Поясніть, як кожне слово стосується Великодня. Робота із хмарою слів
Номер слайду 12
Розгорніть зошит на сторінці 34. Виконайте завдання 1
Номер слайду 13
Вправа “Мікрофон”Візьміть у руки уявний чи іграшковий мікрофон та розкажіть, що для вас на уроці було новим та цікавим.