Презентація до інтегрованого уроку " Диво - птах"

Про матеріал

Мультимедійна презентація допоможе учням розвивати образне сприймання, логічне мислення, просторові уявлення, комбінаторні здібності; насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичне ставлення до навколишньої дійсності, дотримуватися норм культури мовлення й культури поведінки, виявляти особистісно-ціннісне ставлення до творів мистецтва; підтримувати сприятливий емоційний настрій

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок з образотворчого мистецтва і трудового навчання у 5 класі “ Диво – птах Викладач: Марченкова О.Ю. КЗО НВО № 113 учитель образотворчого мистецтва і трудового навчання м. Дніпропетровськ 2018 рік

Номер слайду 2

МЕТА: продовжити знайомити учнів з поняттями залежності форми і декоративного оздоблення виробів, з кращими взірцями українського декоративно – прикладного мистецтва – виробами петриківського розпису. Розвивати фантазію, творчу уяву, вміння визначати основні складові будови птахів,закріплювати знання про особливості зображення птахів методом спрощення форми; розвивати естетичне сприйняття дійсності, уміння зіставляти, порівнювати, відшукувати природні форми живих істот, аналогічні реальним формам; формувати образне, логічне, просторове мислення; виховувати у дітей уважність; стимулювати розвиток допитливості; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Номер слайду 3

Людина завжди жила серед природи, вчилася в неї, наслідувала її і копіювала кращі зразки, які потім використовувала в повсякденному житті. Ще за сивої давнини навчилася вона складати прості візерунки в умовах знаків – символів, якими висловлювала ставлення до навколишнього світу Велике значення серед цих знаків надавали птахам! Птахи сприймалися посланцями сонця, символом щастя й радості, тепла і світла; вони віщували настання весни, уособлювали врожай, багатство.

Номер слайду 4

Художньо виконані та оздоблені предмети побуту ( одяг, посуд, меблі, килими тощо), які мають не тільки практичне, а й естетичне значення, називають предметами декоративно – прикладного ( ужиткового мистецтва) Є серед цих предметів і такі, на яких зображено дивовижних казкових птахів. Як ви вважаєте, чому я цих птахів назвала казковими? Звісно, у природі немає такої пташки, у якої замість пір`ячка різнобарвні листочки і квіточки.

Номер слайду 5

В декоративній композиції художник зображення реальної пташки декорує. Декор – поєднання елементів, призначених для прикрашення. Декоративна композиція – яскрава, барвиста, дещо казкова композиція. У ній художник спрощує, стилізує, декоративно переробляє всі елементи, які використовує.

Номер слайду 6

Н. Кир`ян « Жар – пташка» Було, чи здавалось, чи снилось Іванку, Що кожного ранку, що кожного ранку Жар – пташка літає понад двором, Торкає його золотавим пером. Перо золотаве Іванка лоскоче. Хлопчина швиденько розплющує очі. І миттю встає, у вікно визирає, А тільки жар – пташки вже й сліду немає. Іванко хутчій вибігає їз хати. Бо хочеться хлопцю її наздогнати. За ним вибігає уся дітвора Шукати хоч сліду її чи пера. Ви, хлопчики любі і любі дівчата, Коли пощастить вам пташину побачить, Скажіть нам, будь ласка, коли це не тяжко, Бо хочеться Йванку торкнути ту пташку.

Номер слайду 7

Часто майстри декоративно - прикладного мистецтва у своїх виробах зображували зозулю. Зозуля, зозуленка, зозулечка – ненька, матінка, голубка. Ніколи про зозулю на Україні зло не кажуть, ніколи її не уособлювали з жінкою, що кидає власних дітей. Навпаки, в нашого народу ця птаха – символ добра. Споконвіку українські дівчата випрохували щастя у зозулі. Не так випрохували, як ворожили на долю. Зозуле рябенька, Пташино маленька, Закуй мені по звичаю, Доки жити в світі маю?

Номер слайду 8

Діти, а чи знаєте ви якісь народні прикмети зв`язані з цією пташкою? Народні прикмети кажуть : « Як зозуля закує на голий ліс, то буде нещасливий рік, і на людей , і на худобу», « Як хто вперше, почувши зозулю має гроші в кишені, то матиме їх цілий рік»

Номер слайду 9

А згадайте, які техніки виконання є в декоративно – прикладному мистецтві? Сьогодні кожному з нас треба буде вибрати одну з технік виконання. Аплікація – створення орнаменту чи художніх зображень шляхом наклеювання. Витинанка – декоративна прикраса житла, виконана з кольорового паперу методом вирізання. Розпис – традиційно використовували для стінопису, для оздоблення меблів, кераміки, скла.

Номер слайду 10

Паперопластика — це конструювання об’ємних та напівоб`ємних форм з паперу шляхом складання, скручування, згинання, вирізування, прорізування, гофрування, склеювання тощо.

Номер слайду 11

Правила користування ножицями 1. Ножиці для ручної праці повинні мати заокруглені кінці. 2. Клади ножиці так, щоб вони не виступали за край робочого місця. 3. Не працюй тупими ножицями , а також ножицями зі слабким кріпленням. 4. У процесі різання уважно слідкуй за розміткою. 5. У процесі роботи тримай матеріал пасивною рукою так, щоб пальці були осторонь від гострого леза. 6. Не розмахуй ножицями, під час різання не ходи, а також не підходь занадто близько до того, хто ними працює. 7. Неможна тримати ножиці гострими кінцями догори 8. Передавати один одному ножиці можна тільки кільцями уперед, з закритими кінцями. 9. Після роботи ножиці тримай складеними, бажано в чохлі.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Хто трудився на уроці, Той, звичайно, молодець. Ну, а зараз, мої любі, Уроку нашому кінець. І щоб нам знову зустрітись в годину призначену, Кажу я щиро вам усім: До побачення!!!

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Неверова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
4606
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку