Презентація до інтегрованого заняття з групи продовженого дня на тему:“А вже весна, а вже красна” (із використанням методу Едварда де Боно “Шість Капелюхів Мислення”)Підготувала вчитель початкових класів та англійської мови Лютинської гімназії Дубровицької міської ради. Савич Людмила Володимирівна
А зараз я запрошую вас на зелену галявину. Сідайте на килимок по колу одне за одним і на спині товариша “малюйте” весняні слова, які я називатиму. Я малюю весняне сонечко. Я малюю зелену травичку. Я малюю дзвінкий струмочок. Я малюю блакитну квіточку. Я малюю рясний дощ. Я малюю тендітний підсніжник. Я малюю небо.
Основний етап. Повторення вивченого на уроціСкринька (звучить музика)Чи знаєте ви, що це? Так, це - скринька. Чуєте, яка чарівна музика живе в ній? А як ви розумієте слово “скринька”? (Ящик із кришкою і замочком, у якому зберігаються речі, різні скарби.)У кожного з нас є особиста скринька. Це знання, які ми отримуємо при навчанні і зберігаємо все своє життя. Ваші скриньки обов’язково поповняться новими знаннями. Ми разом знайдемо їх!
З приходом весни прокидається все навкруги: рослини, тварини, річки, гори. Промінчики сонця торкаются наших облич і наших сердець. У вас на партах маленькі сонечка. Але вони ще не зовсім прокинулись від зимового сну. Спробуйти допомогти своєму сонечку засяяти по-весняному радісно та яскраво. За кожну вдалу відповідь, активну роботу ви домалюєте промінчик - бал.
Інноваційний метод “Шість капелюхів Мислення” Де Боно. Працюємо в групах. Білий капелюх - інформація. Жовтий капелюх - оптимізм. Чорний капелюх - проблеми. Червоний капелюх - емоції. Зелений капелюх - творчість. Синій капелюх - підсумок. Перед нами гора Мислення. Об’єднайтеся, будь ласка, у шість груп, оберіть колір і отримайте завдання.