Розвиток критичного мислення в учнів початкової школи

Про матеріал

Розвиток критичного мислення учнів початкових класів. Практичне застосування на уроках у молодштх школярів.

Методичні прийоми та важливість цих прийомів.

Та чому вчителю важливо використовувати технологію розвитку критичного мислення.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток критичного мислення молодших школярів Вчитель початкових класів: Ганна Мельниченко

Номер слайду 2

«Треба бігти з усіх ніг, щоб тільки залишитися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти як мінімум удвічі швидше!» «Аліса в країні див», Льюїс Керролл style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 3

Критичне мислення –

Номер слайду 4

Чому вчителю важливо використовувати технологію розвитку критичного мислення?

Номер слайду 5

2

Номер слайду 6

Що дають учневі навички критичного мислення?

Номер слайду 7

Досить ефективним для формування критичного мислення молодших школярів є методичні прийоми, які роблять навчальний процес більш творчим, вчать учнів мислити, виділяти головне, висловлювати й аргументувати власні думки.

Номер слайду 8

• Кероване читання з передбаченням, робота з текстом, запитання, порушена послідовність• Коло Венна• Очевидно неймовірно• Написання казок, казка-навиворіт, конструювання загадок• Фантастичні гіпотези (що було б, якби...)Методичні прийоми:

Номер слайду 9

Практичне застосування технології критичного мислення на уроках в початкових класахrrrrr

Номер слайду 10

Структура уроку критичного мислення:

Номер слайду 11

Вправа «Асоціативний кущ»Осінь

Номер слайду 12

Осінь. Щедра. Золота. Багряне листя. Сумно. Холодно. Повні комори. Дощові дні

Номер слайду 13

«Сенкан»Алгоритм складання сенкану: Тема (1 іменник);Опис (2 прикметника);Дія (3 дієслова);Ставлення (фраза з 4-х слів);Узагальнення.

Номер слайду 14

Рушник. Гарний, полотняний. Дивує, зворушує, використовується.4. Ми пишаємось бабусиним рушником!5. Оберіг, зв’язок з минулим.

Номер слайду 15

Інтерактивна вправа «Кубування»Куб – основний елемент стратегії розвиткукритичного мислення.

Номер слайду 16

Вказівки на гранях куба:

Номер слайду 17

опишітьпорівняйте

Номер слайду 18

Світить сонце – це добре чи погано?Кому потрібне сонечко?Знайдіть застосування. Проаналізуйте

Номер слайду 19

«Біном фантазії»

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

«Письмо в малюнках»

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Дітям даються слова, на основі яких вони вигадують яку-небудь історію. Наприклад, п’ять слів, які підказують сюжет казки «Червона шапочка»: дівчинка, ліс, квіти, вовк, бабуся; з шостим словом, наприклад, ВЕРТОЛІТ.“Придумування історії з шостим словом”

Номер слайду 25

“ Створення вінегрету з казок”Суть цього методу полягає в тому, що події з різних казок переплітаються й розгалужуються за новим сюжетом. Наприклад, Колобок у лісі зустрічає бременських музикантів і проситься з ними в дорогу.

Номер слайду 26

Спільне. Коло Венна(Діаграма Венна)

Номер слайду 27

Дикі та свійські тварини

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Уявіть два абсолютно різних предмета і знайдіть між ними схожість. Що спільного між їжаком і молоком?Очевидно неймовірноrrrrr

Номер слайду 30

Неймовірні історіїОхороннику наснилось, що вночі магазин вибухне. Він пішов розповісти це своєму шефові, той відповів «Дякую» і звільнив з роботи охоронника. Чому його бос так вчинив?Федор був у лікарні три дні. Він не хворів і не отримував травму,але коли його виписали з лікарні,сам він йти не зміг, його довелось нести. Чому?

Номер слайду 31

Сторітелінг

Номер слайду 32

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Інкл
Додано
8 січня
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку