Розвиток критичного мислення молодших школярів Вчитель початкових класів: Ганна Мельниченко
Номер слайду 2
«Треба бігти з усіх ніг, щоб тільки залишитися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти як мінімум удвічі швидше!» «Аліса в країні див», Льюїс Керролл style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 3
Критичне мислення –
Номер слайду 4
Чому вчителю важливо використовувати технологію розвитку критичного мислення?
Номер слайду 5
2
Номер слайду 6
Що дають учневі навички критичного мислення?
Номер слайду 7
Досить ефективним для формування критичного мислення молодших школярів є методичні прийоми, які роблять навчальний процес більш творчим, вчать учнів мислити, виділяти головне, висловлювати й аргументувати власні думки.
Номер слайду 8
• Кероване читання з передбаченням, робота з текстом, запитання, порушена послідовність• Коло Венна• Очевидно неймовірно• Написання казок, казка-навиворіт, конструювання загадок• Фантастичні гіпотези (що було б, якби...)Методичні прийоми:
Номер слайду 9
Практичне застосування технології критичного мислення на уроках в початкових класахrrrrr
Рушник. Гарний, полотняний. Дивує, зворушує, використовується.4. Ми пишаємось бабусиним рушником!5. Оберіг, зв’язок з минулим.
Номер слайду 15
Інтерактивна вправа «Кубування»Куб – основний елемент стратегії розвиткукритичного мислення.
Номер слайду 16
Вказівки на гранях куба:
Номер слайду 17
опишітьпорівняйте
Номер слайду 18
Світить сонце – це добре чи погано?Кому потрібне сонечко?Знайдіть застосування. Проаналізуйте
Номер слайду 19
«Біном фантазії»
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
«Письмо в малюнках»
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Дітям даються слова, на основі яких вони вигадують яку-небудь історію. Наприклад, п’ять слів, які підказують сюжет казки «Червона шапочка»: дівчинка, ліс, квіти, вовк, бабуся; з шостим словом, наприклад, ВЕРТОЛІТ.“Придумування історії з шостим словом”
Номер слайду 25
“ Створення вінегрету з казок”Суть цього методу полягає в тому, що події з різних казок переплітаються й розгалужуються за новим сюжетом. Наприклад, Колобок у лісі зустрічає бременських музикантів і проситься з ними в дорогу.
Номер слайду 26
Спільне. Коло Венна(Діаграма Венна)
Номер слайду 27
Дикі та свійські тварини
Номер слайду 28
Номер слайду 29
Уявіть два абсолютно різних предмета і знайдіть між ними схожість. Що спільного між їжаком і молоком?Очевидно неймовірноrrrrr
Номер слайду 30
Неймовірні історіїОхороннику наснилось, що вночі магазин вибухне. Він пішов розповісти це своєму шефові, той відповів «Дякую» і звільнив з роботи охоронника. Чому його бос так вчинив?Федор був у лікарні три дні. Він не хворів і не отримував травму,але коли його виписали з лікарні,сам він йти не зміг, його довелось нести. Чому?