Презентація до комплексно- хвильового уроку з математики "Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів"

Про матеріал
Презентація до комплексно-хвильового уроку з математики для учнів 2-го класу. Тема хвилі: "Осінь золотокоса красуня" Тема уроку:досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Листопад вересню онук, жовтню син, а зимі рідний брат. Листопад вересню онук, жовтню син, а зимі рідний брат

Номер слайду 2

Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного із компонентів. Тема уроку:

Номер слайду 3

1. Річка «Пригадай».2. Море Числове.3. Село Дужкове.4. Озеро Прикладове.5. Місто Задачник.6. Гора Таємнича. Карта-схема подорожі

Номер слайду 4

1-а зупинка Річка «Пригадай». Яку арифметичну дію слід виконати, щоб дізнатися, скільки всього? Як називаються компоненти дії додавання? Як називається результат дії додавання?Як знайти невідомий доданок?Яку арифметичну дію слід виконати, щоб дізнатися, скільки залишилось після того, як щось вилучили?

Номер слайду 5

1-а зупинка Річка «Пригадай». Як називаються компоненти дії віднімання? Як називається результат?Як знайти невідоме зменшуване? Невідомий від’ємник?Як пов’язані арифметичні дії додавання і віднімання? Чи застосовується знання взаємозв’язку дій додавання і віднімання при відніманні чисел у межах 20?Сформулюйте переставний закон додавання. Чи застосовується переставний закон при додаванні чисел у межах 20?

Номер слайду 6

Море Числове3254768110 Збільши кожне число на 10. Запиши відповіді

Номер слайду 7

50-1= 4949-9= 4040-1= 3939-30= 99+5= 1414+1= 1515-5= 1010+40= 50 Обчисли по колу

Номер слайду 8

673492378723110 Подані числа записати у порядку зростання

Номер слайду 9

Зупинка «Село Дужкове».

Номер слайду 10

Зупинка «Озеро Прикладове».8 + 5 =8 + 10 = ?? 15- 8 =15 - 10= ?? 7 + 4 =10 + 4= ??1318751114523 Значення якого виразу в кожному стовпчику легше обчислити? Обчисліть його. Користуючись залежністю результату від зміни компонента, обчисліть значення іншого виразу.

Номер слайду 11

Зупинка «Озеро Прикладове». 5 + 8 =13 7 + 6 = 13 ?? 6 + 7 = 13 3 + = 13 ?? 9 + 5 =14 + 8 =14 ??Як треба змінити доданки, щоб значення суми залишилось незмінним?106

Номер слайду 12

Формування вміння обчислювати значення виразу зі змінною. Як змінюється від’ємник? Як ця зміна впливає на значення різниці? Обчисліть значення різниці.8652

Номер слайду 13

Фізкультхвилинка.

Номер слайду 14

Зупинка «Задачник». В осінньому букеті 5 дубових листочків і 6 кленових. Скільки всього листочків у букеті?5+6=11 (л)Відповідь: 11 листочків в букеті. Розв’язання:

Номер слайду 15

Зупинка «Задачник». Щоб яр не збільшувався, його засаджують деревами. В листопаді другокласники посадили 10 саджанців сосни, а третьокласники – на 7 саджанців більше, ніж другокласники. Скільки саджанців сосни посадили третьокласники?Розв’язання:10+7=17 (c)Відповідь: 17 саджанців сосни посадили третьокласники.

Номер слайду 16

Зупинка «Гора Таємнича».1 рік = місяців 1 доба= годин 1 місяць= тижнів 1 година= хвилин1 тиждень= діб 1 хвилина= секунд 12 4 7 24 60 60

Номер слайду 17

Осінь заспіває пісеньку казкову

Номер слайду 18

Кошик емоцій.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Maksyuk Luda
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 червня 2020
Переглядів
1382
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку