Урок – подорож до Лондона (розробка уроку та презентація).
Даний урок-подорож до Лондона - це уявна поїздка на автобусі з гідом – шотландцем (учень в шотландському національному костюмі). Урок супроводжується яскравими враженнями, позитивними емоціями. Учні сидять за партами і одночасно вони подорожують за допомогою вказівок самих учнів , які на кожній зупинці розповідають про визначні місця Лондона. Учні класу подорожують і відмічають свій шлях у листівках-путівниках, які знаходяться у кожного учня. Вони самі роблять висновки, підсумки-узагальнення. Під час уроку вони закріплюють свої знання , виконуючи різні види робіт. Таким чином, урок-подорож сприяє розвиткові уяви і фантазії, мови і мислення, інтересу до вивчення англійської мови.
Як відомо інноваційне навчання є на сьогодні найефективнішим. Інноваційний, нетрадиційний підхід під час навчаль-виховного процесу забезпечує позитивну мотивацію здобуття знань з даного предмету, активне функціонування інтелектуальних і вольових сфер, формує стійкий інтерес до предмету, сприяє розвитку творчої особистості. Під час уроку процес контролюється самими учнями, які виступають у ролі ведучих, гідів. А інші учні класу є мандрівниками. Мультимедійна презентація, звук годинника Біг Бен сприяє формуванню інтересу до мови; позитивному відношенню до її вивчення; виступи учнів стимулює самостійну мовленнєву діяльність дітей; дає можливість більш цілеспрямовано здійснювати індивідуальний підхід у навчанні.
Успішність досягнення мети уроку залежить не тільки від того, що засвоюється під час навчально-виховного процесу), але і від того, як засвоюється: в даному випадку індивідуально та колективно, в авторитарних або гуманістичних умовах, з опорою на увагу, сприйняття, пам'ять або на весь особистісний потенціал учнів, з допомогою репродуктивних й активних форм.