Презентація до конспекту уроку Дієслово. Узагальнення вивченого.

Про матеріал
Презентація містить слайди з усіма етапами та завданнями до конспекту з теми "Дієслово. Узагальнення вивченого".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку «Дієслово». Узагальнення й систематизація вивченого

Номер слайду 2

Ну, що б, здавалося, слова... Слова та голос – більш нічого. А серце б’ється – ожива, Як їх почує!... Епіграф уроку. Т. Шевченко

Номер слайду 3

висловлювати свої думкиточно і красиво вміти визначати граматичні ознаки дієсловазумієте переконати, що знаєте рідну мову та шануєте традиції Я очікую, що на уроці буде…Я очікую, що …Цей урок навчить мене …

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Ярмарок (від нім. jahrmarkt - щорічний базар, jahr - рік + markt - базар) - торг, який влаштовується регулярно, в певну пору року і в певному місці для продажу й купівлі товарів. || перен., розм. Місце скупчення кого-, чого-небудь, де багато шуму, галасу, велике пожвавлення. ЗавданняІ гр. Знайти дані у вікіпедії про Сорочинський ярмарокІІ гр. На гугл карті подивитися відстань від Тернави до Великих Сорочинців. Тлумачний словничок

Номер слайду 6

Девіз уроку «Не намагайся бути першим, а намагайся бути кращим».

Номер слайду 7

Зупинка «Сорочинський ярмарок»Вправа «Спіймай дієслово»

Номер слайду 8

Ятка 1 Бліц-опитування«Теоретичні заморочки»

Номер слайду 9

Записати правильно дієслова з НЕ. І група- окремо, ІІ- разом Не/пролітав, не/ходила, не/почула, не/стямитися, не/ поспішали, не/ таланить, не/славити, не/ колосяться, не/ боїться, не/ скликати, не/волити, не/ розкидати, не/ підіймали, не/навидіти, не/ засіяти, не/ утворилася, не/ розуміє, не/ зникають, не/ підтримувати,не/ приходить, не/ спілкуватися.І група підкресліть 5 букву від початку, не враховуючи частку НЕ, отримаєте ключове словосполучення. Ятка 2 «Пошук» 1б

Номер слайду 10

Ятка 3 «Рушники» (1 б.) Вибірковий диктант «По зернинці» Завдання: Прочитати текст. Виписати дієслова, визначити особу, рід, час, число, спосіб творення І гр. Український рушник... На ньому вишита доля нашого народу. Шматок полотна оберігав від зла, нагадував про тепло рідної домівки, кликав з далеких доріг до батьківського порогу.ІІ гр. Рушники були найнеобхіднішими атрибутами на багатьох обрядах: на сватання їх зав’язували на руку нареченому, на весіллях - простеляли у церкві перед вівтарем.

Номер слайду 11

Ятка 3. «Рушники» ( 1 б.) (Відповідь)Оберігав- (мин.ч.,одн.,чол.р.,преф-суф),нагадував –(мин.ч.,одн.,чол.р.,преф-суф.) кликав – (мин.ч.,одн., чол.р.,суф. ), були( мин.ч.,мн., не має способу тв.)зав’язували ( мин.ч., мн. преф-суф.простеляли( мин.ч.,мн., преф-суф.)

Номер слайду 12

Ятка 4.«Українська народна їжа» 1б «Найспритніший»Завдання: Записати іменники назви страв, добираючи до них дієслова 3-ї особи множини, що вказують на процес роботи з ними. І гр.ІІ гр.

Номер слайду 13

Ятка 4.«Українська народна їжа» (1б.)Вареники (варять ІІ д.) сало (коптять ІІ д.), борщ (готують І д.), хліб (печуть І д.), пампушки (жарять ІІд.), капусту (тушать ІІ д.)

Номер слайду 14

5. Ятка «Криниця мудрості» ( 1 б.)(Поясніть значення фразеологізму, добираючи слова з довідки) І гр. Як собака на ярмарку Витрішки купувати Жити на широку ногу ІІ гр. Вішати лапшу Жданиками годувати Валитися з ніг. Довідка: розкошувати, змучитися, обманювати, пропасти, обіцяти, роздивлятися

Номер слайду 15

5. Ятка «Криниця мудрості» ( 1 б.)І гр. Як собака на ярмарку - пропасти Витрішки купувати - роздивлятися Жити на широку ногу-розкошувати ІІ гр. Вішати лапшу- обманювати Жданиками годувати- обіцяти Валитися з ніг- змучитися

Номер слайду 16

6. Ятка «Відпочинок»

Номер слайду 17

7. Ятка «Обереги» (1б.) Гра "Доміно". Завдання: необхідно для кожної пронумерованої картинки знайти текстовий відповідник і записати в зошити ключ (цифру та літеру, що відповідає картинці). Дати назву оберегу. Виписати виділене слово, утворити всі способи дієслів. І гр. 2 31456ІІ гр.

Номер слайду 18

7. Ятка «Обереги» (1б.) Ключ: 1 - А; 2 - Г; 3 – Б; 4 – Д; 5-Е; 6 – В. І гр. Відігравав (дійсн., 3. ос.), відігравав би ( умовн, спосіб), відіграй, хай відіграває ( наказов., спосіб,)ІІ гр. Одягала (дійсн., 3. ос.) – одягала б (умовн. ), одягай, хай одягає (наказов. ).

Номер слайду 19

8. Ятка «Правильне спілкування »Вправа “Коректор ”І гр. Брати до уваги Оголосити подяку Висувати претензії Заказати товарІІ гр. Відрахувати зі школи Точніше вказати Додалося клопоту Прийшло в голову. Виправити фрази

Номер слайду 20

8. Ятка « Правильне пілкування »Вправа “Коректор ” Брати до уваги - приймати до уваги. Оголосити подяку - винести подяку. Висувати претензії -виставляти претензіїЗаказати товар- замовити товар. Відрахувати зі школи - вичислити зі школи. Точніше вказати - вірніше сказати. Додалося клопоту - добавилося клопоту. Прийшло в голову- спало на думку. Виправити фрази

Номер слайду 21

9. Ятка «Острів скарбів » ( 1 б.)Робота з підручником ст. 20 Вправа 43 Синтаксична роль дієслова у реченні І гр. Я діток своїх навчу любити тебе, Україно!2. Після полудня почали збиратися великі сині хмари.3. Стала наближатися година рушати в дорогу. ІІ гр.4. Учіть дітей бачити, мислити, відкривати й дивуватися.5. Черниш зупинився перепочити.6. Бажання вчитися було в нього змалку. Зробити морфологічний розбір дієслова І гр. НавчуІІгр. Учіть

Номер слайду 22

10. Ятка «КОНТРОЛЬНА ВАГА» (2б.)Тести

Номер слайду 23

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}123456 7 ПАТРІОТ10. Ятка «КОНТРОЛЬНА ВАГА» (2б.)ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ

Номер слайду 24

МЕТОД „МІКРОФОН"Я зрозумів... Мені сподобалося... Я збагатився інформацією про... Мене зацікавило повідомлення про... Я ніколи раніше не чув про... Я зумів …Я знав …Найбільші труднощі я відчув …Мені б хотілося …

Номер слайду 25

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Підготуватися до контрольної роботи з теми “Дієслово”. Написати міні-твір «Мої враження від відвіданого ярмарку», використовуючи дієслова різних часів, видів, способів.

Номер слайду 26

Дякуємо, що були разом з нами

pptx
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку