Підсумок фенологічних спостережень -Яка зараз пора року? -Який зараз місяць?Чому він так називається? -Які ще зимові місяці ви знаєте? -Яка була погода вчора?
Номер слайду 5
Студія гідрометеоцентру
Номер слайду 6
Метод «Кубування» -Назвіть групи тварин. -Назвіть істотні ознаки тварин. -Назвіть істотні ознаки комах. -Чим живляться комахи?
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Загадка У лусці мої боки, Вони холодні і слизькі. Плавати можу досхочу Та усе життя мовчу.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Робота за малюнками
Номер слайду 11
Робота за підручником -Пригадайте істотні ознаки риб. Риб,які в річках,озерах живуть, Всі ,зазвичай,прісноводними звуть. А у солоній воді залюбки Мешкають риби,що звуться морські. А хто живе в скляних домівках, Це—акваріумні рибки.
Номер слайду 12
Словничок від Золотої рибки Зябра—орган дихання,що здатний поглинати кисень із води. (Риба дихає,набираючи у рот воду і пропускає її через зябра)
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
І знову вирушаємо в путь! А на морі хвилі голубі, На них гребні білі і рябі. Хвилі в морі грають, Човника гойдають!
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
«Кошик з плодами»
Номер слайду 20
Домашнє завдання. 1. Опрацювати матеріал на с. 106- 109 підручника. 2. Підготувати розповідь, яким є значення риб у природі.