Презентація до математичного уроку-вікторини "Гімнастика розуму"

Про матеріал
Створена для розвитку пам’яті,логічного мислення, інтуїції, вміння робити висновки, узагальнення; формування вміння працювати в групі, продемонструвати багатство і красу світу математичних знать.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математичний урок-вікторина «ГІМНАСТИКА РОЗУМУ»

Номер слайду 2

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}12345678910111213141516171819202122232425262728І ТУР «НАЙРОЗУМНІШИЙ»

Номер слайду 3

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}91011134567812161514131718192021222324252627282І ТУР «НАЙРОЗУМНІШИЙ»

Номер слайду 4

ІІ ТУР «МІРКУВАЛЬНИЙ»*Їх виплачують в банках*Говорять, що більше за 30 – грабіж!*Позначка начебто 0 ділять на 0*Буває в номері дома на розі вулиць*Цим стріляють з рушниці*Його вистукують на барабані*Буває математична, буває жіноча*Коли одне слідує з іншого*Вона потрібна, щоб не говорити дурниць. ВІДСОТКИДРІБЛОГІКА* Зазвичай знаходиться в центрі міста    *Виражається числом в квадраті*Довжина помножина на ширину . ПЛОЩА

Номер слайду 5

За допомогою чотирьох п'ятірок,  знаків дій та дужок запишіть число 100. 5 землекопів за 5 годин викопають 5 м канави. Скільки землекопів за 100 годин викопають 100 м канави?   У лісі назбирали 5 склянок суниць, 4 з них переробили на варення. Скільки склянок залишилося?    П’ять у квадраті – двадцять п’ять, шість у квадраті – тридцять шість. Чому    дорівнює кут у квадраті?Два батька і два сини впіймали 3 карасі, кожен по одному. Як це може бути? Якщо можливо, то визначте: чому дорівнює добуток всіх чисел десяткової системи числення? . Що є у кожного слова, рослини і рівняння?  ІІІ ТУРКВІТКАСемицвіТка-ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 6

VІ. «Знайди пару».1234567891012345678910

Номер слайду 7

VІІ. «Веселий кросворд»ПРЯМИЙ – ИЙ +О + КУТ + НИКЧИСЛО – ЛО + ЕЛЬ + НИКРІВНЕ – Е + ЯНА – А +НЯНЯ – НЯДОБУТИ – ТИ + ТОКМНОЖЕННЯ – ЕННЯ + НИКЦИФЕРБЛАТ – ЕРБЛАТ + РАТРАНС – С + СПОРТ + ИРЗМЕНШИТИ – ШИТИ + ШУКАТИ – КАТИ = ВАНЕВІД +СОТНЯ – НЯ + ОКМАСКА – КА + ШТАБДІЛЕННЯ – НЯ + ЕЧИСЕЛЬНИК – ЕЛЬНИК + ЛОпрямокутникчисельникрівняннядобутокмножникцифратранспортирзменшуваневідсотокмасштабділенечисло1 команда2 к о м а н д а

Номер слайду 8

VIII. Вирішальний конкурс. П Р И Р О Д А Г О В О Р И Т Ь М О В О Ю М А Т Е М А Т И К И

Номер слайду 9

Підведення підсумків

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кащенко Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
23 грудня 2021
Переглядів
1635
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку