Презентація. "Мотивація навчання учнів з математики"

Про матеріал
Наданий відеоматеріал дасть змогу підвищити мотивацію навчання учнів з математики за темами: Математика 5 клас. ТЕМА 1. Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури і величини. Урок 56: Об’єм прямокутного паралелепіпеда Математика 6 клас. Тема 1. Подільність натуральних чисел. Урок 8: Найбільший спільний дільник; Алгебра 8 клас. Тема 3. Квадратні рівняння. Урок 3: Формули коренів квадратного рівняння; Алгебра 9 клас Тема 3. Числові послідовності Урок 46: Сума n-перших членів геометричної прогресії. Мотивації дає можливість учням сфокусувати увагу на проблемі: для виникнення інтересу до теми; для підвищення розвиваючого ефекту навчання; для створення атмосфери напруженого пошуку Мотивація навчання математиці – це система пізнавальних мотивів, тобто сукупність, комплекс усіх спонукань до знань, допитливості, пізнавальної потреби, навчальної діяльності, зацікавленості до наукового пізнання та пошуку істини.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Селюжицька Валентина Іванівнавчитель математики спеціаліст «вищої категорії» Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 125 Харківської міської ради Харківської області

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

5 клас, математика Тема уроку: Об’єм прямокутного паралелепіпеда. Мотивація навчальної діяльності учнів. ТЕРМІНОВИЙ ЛИСТШАНОВНІ ДІТИ!Звертаюсь до вас, як до великих математиків!Допоможіть вирішити питання щодо наповнення акваріуму водою. Надсилаю вам виміри акваріуму: 6дм, 5дм, 4дм.І підкажіть, як краще встановити його? З повагою вчитель біології

Номер слайду 7

Сьогодні на уроці нам потрібно допомогти вчителю біології нашої школи. Всі знають, що в кабінеті біології знаходиться акваріум! Річ у тім, що до акваріуму можна заливати тільки відстояну воду. Постало питання – скільки води треба підготувати, щоб її не було мало? Як це зробити?Вчитель:

Номер слайду 8

. Повідомлення теми та мети уроку. Вчитель: Давайте згадаємо, якої форми акваріум? Молодці! Форму прямокутного паралелепіпеда. Ця фігура об’ємна. Тому, щоб дізнатися, скільки води туди поміститься, нам потрібно знайти об’єм акваріума. Перекладаючи задачу на мову математики, нам треба знайти об’єм прямокутного паралелепіпеда. Отже, про це ми і поговоримо на уроці. Сьогодні ми навчимося визначати об’єм прямокутного паралелепіпеда і допоможемо вирішити питаняня з акваріумом

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
24 грудня 2021
Переглядів
775
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку