Презентація до майстер - класу «Використання інтерактивних методів на уроках інформатики для розвитку всіх видів мислення та пізнавального інтересу учнів»
Презентація до майстер - класу «Використання інтерактивних методів на уроках інформатики для розвитку всіх видів мислення та пізнавального інтересу учнів». Допоможе при презентації досвіду роботи вчителя.
Жилєнков Даніїл Юрійовичвчитель інформатики. Міньківського НВК«ЗНЗ І-ІІІ ступенів – ДНЗ»Педагогічний стаж - 1 рік. Моє педагогічне кредо. Учень – це не посудина,яку потрібно заповнити,Учень – факел,який потрібно запалити. Народна мудрість
Номер слайду 2
«Використання методу проектів на уроках інформатики для розвитку всіх видів мислення і пізнавального інтересу учнів». Проблема над якою працюю. Мета роботи : Розвиток пізнавальних навичок учнів, умінь самостійно конструювати свої знання, умінь орієнтуватися в інформаційному просторі, критичного та творчого мислення. Завдання роботи: Виявити педагогічні умови, при яких методики чинять ефективний вплив на творчий розвиток учня, проаналізувати творчу діяльність учнів на уроках інформатики при реалізації творчих проектів, при застосуванні творчих завдань на уроках, розробити методичний комплекс матеріалів по використанню методу проектів на уроках інформатики для розвитку творчої особистості учнів для подальшого їх застосування на уроках інформатики
Номер слайду 3
Переваги методу проектів
Номер слайду 4
Майстер-клас «Я це роблю так!»
Номер слайду 5
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Самоналаштування - Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте : Я зможу сьогодні добре працювати на уроці. Я особистість творча. Я бажаю всім однокласникам успіхів на сьогоднішньому уроці. Девіз творчих та винахідливих Дітям пропонується перед початком роботи промовити такі слова: Видумуй, пробуй, твори!Розум, фантазію прояви!Активним і уважним будьІ про кмітливість не забудь!Організаційний етап
Номер слайду 6
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Вправа «Зайвий термін»Командам видається аркуш з термінами. У кожній з приведених груп один термін є «зайвим». Учням необхідно викреслити цей термін та пояснити своє рішення. Роздаю картки. Мозаїка. Учні отримують картки, на яких запропоновано набір слів, з яких потрібно скласти задані поняття. Роздаю картки. Актуалізація опорних знань
Номер слайду 7
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тестові завдання. Цей методичний прийом останнім часом став надзвичайно популярним та має велику кількість варіацій. Пошта. Кожному учню пропонується визначити свою «адресу» в класній кімнаті. Ряди парт гратимуть роль вулиць, самі парти або столи — будинків. Учні на аркушах записують питання за текстом домашнього параграфа, пишуть адресу однокласника (1-ша Зелена вулиця, будинок 3, Олені), свою зворотну адресу і з допомогою листоноші відправляють записку адресату. Адресати повинні письмово відповісти на питання. За командою вчителя гра зупиняється й оцінюються декілька «листів». Найвищу оцінку одержують ті, хто поставив цікаве питання й отримав на нього правильну відповідь. Роздаю чисті аркуші-листи. Тема для питань «Графіка». Перевірка домашнього завдання
Номер слайду 8
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Вправа «Заміни букву» Учитель роздає картки, на яких записані слова, в яких треба замінити букву, щоб отримати слово, пов’язане з інформатикою. Роздаю картки. Учитель — учень. Працюючи в парах, учні вивчають різний навчальний матеріал, потім один стає «вчителем» та пояснює іншому прочитане, після чого вони міняються ролями. Вивчення нового матеріалу
Номер слайду 9
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}«Світлофор» «Світлофор» — це лише довга смужка картону, з одного боку червона, із другого — зелена. Дітям роздаються червоні та зелені картки. Якщо твердження правильне, то учні піднімають зелену картку, а якщо не правильне, то червону. Роздаю картки. Ставлю запитання з техніки безпеки. Етап перевірки знань фактичного матеріалу, основних понять, глибини осмислення, контролю та самоперевірки
Номер слайду 10
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Знайди помилку. Цей методичний прийом можна застосувати як командну гру. Кожна команда готує вдома (або на уроці) текст з помилками з певної теми і пропонує його іншій команді. Для економії часу можна обмінятися текстами, які були заготовлені наперед. Користь подвійна — чия команда краще, заховає свої помилки і хто більше і швидше знайде. Експрес-тести. Учні вибирають один варіант відповіді з кількох запропонованих. Етап первинного закріплення, застосування, узагальнення контролю, корекції та систематизації знань
Номер слайду 11
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Умовні знаки. Запитую учнів: «Як би ти оцінив свої здобутки на уроці?»Пропоную підняти руку, якщо висловлювання Вам підходить.- «Я все розумію, я все роблю правильно»- «Мені була зрозуміла більша частина матеріалу, але я ще іноді припускаюся помилок»- « Я майже нічого не розумію, нове правило для мене складне»Підсумок уроку
Номер слайду 12
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Безпрограшна лотерея. Цей прийом добре спрацьовує на уроках філологічного й математичного циклу і там, де є можливість вибору письмових завдань. Діти дістають із коробок номери завдань (вправ, задач). Як варіант один з учнів дістає завдання з коробки для свого ряду (на групу дітей). Ярмарок-продаж Ярмарок-продаж, на якому вчитель «продає» домашнє завдання, установивши кожному бальну ціну. Творчість працює на майбутнє Формула: учні виконують творче домашнє завдання — розробляють дидактичні матеріали. Якщо учитель регулярно користується цим прийомом, то за декілька років роботи у нього накопичуються безцінні посібники. Етап ознайомлення з домашнім завданням
Номер слайду 13
Є безліч цікавих і корисних інтерактивних методів та вправ. Зробити урок незабутнім в наших з Вами руках. Використовуючи інтерактивні методи навчання ми досягнемо мети – виховати всебічно розвинену сучасну особистість. Узагальнююче слово
Номер слайду 14
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Підіб'ємо підсумки (онтологічна складова) Один з найпоширеніших прийомів усної рефлексії, що, як правило, застосовується на етапі завершення уроку,— це промовляння за такою схемою: На уроці я...дізнався...зрозумів...навчився...найбільший мій успіх — це...найбільші труднощі я відчув...я не вмів, а тепер умію...я змінив своє ставлення до...на наступному уроці я хочу... Рефлексія