Мета майстер-класу:123презентація ІКТ, які використовуються у практиці організації освітнього процесу з математики;поглиблення професійних знань щодо репрезентованої теми;спрямування подальшої професійної діяльності педагогів на активне використання ІКТ в освітньому процесі з метою формування математичної компетентності учнів.
Вправа «Обери геометричну фігуру»Характеристики геометричних фігур (за Є. Климовою)Трикутник. Лідер, прагне все сам вирішувати і брати на себе відповідальність за інших. Йому властивий егоїзм, бажання бути в центрі уваги. Рішучий, але не переносить заперечень. Легко розуміє головне, схоплює зміст пояснення, але нетерплячий, не вміє слухати інших, йому подобається змагатися і перемагати. Іноді переоцінює свої можливості. Квадрат. Організований, працелюбний, розумний, але інколи занадто приділяє уваги дрібницям і тому втрачає основне. Дуже впертий, іноді важко його переконати в чому-небудь. Багато знає, проте схильний до хизування своїми знаннями. Терплячий, але може бути нерішучим, дуже заощадливий, іноді до скупості. Коло. Вроджений психолог. Йому дуже цікаво вивчати інших людей. Він доброзичливий і чуйний, але йому важко бути рішучим і принциповим. Добре розуміє інших людей, намагається всім догодити. Справедливий. Більше подобаються гуманітарні, аніж точні науки.
Математична компетентність - оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині та в просторі; встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності; розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту; будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об'єктів, процесів і явищ, інтерпретувати та оцінювати результати; прогнозувати в контексті навчальних та практичних задач; використовувати математичні методи у життєвих ситуаціях. (Математика 5–9 класи, Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів)
Складові математичної компетентності: обчислювальна (готовність учня застосовувати обчислювальні вміння на практиці); інформаційно-графічна (утворює готовність застосовувати вміння і навички, способи діяльності пов’язані з графічною діяльністю); логічна (забезпечується здатністю учня виконувати логічні операції у процесі розв’язування рівнянь, розгадування ребусів і головоломок, розрізнення істинних і хибних тверджень); геометрична (виявляється у володінні просторово ю уявою).
Додаток Excel Урок математики у 6 класі. Тема. Кругові та стовпчасті діаграми. Етап уроку. Мотиваційний (Актуалізація опорних знань). Задача. У шостому класі Кумарівської ЗОШ навчаються 26 учнів. Початковий рівень мають – 4 учні, середній – 9, достатній – 11 учнів, високий – 1 учень. Побудувати кругову та стовпчасту діаграми успішності учнів.
Графічний редактор Paint Урок геометрії у 7 класі. Тема. Властивості паралельних прямих Етап уроку. Опрацювання навчального матеріалу. Завдання. Щоб дані довільні прямі стали паралельними, треба динамічно змінювати градусну міру одного з кутів (наприклад, внутрішнього до такої міри, щоб він став рівним із різностороннім з ним, або в сумі із одностороннім становив 1800).
Програми GRAN1, GRAN2, GRAN3 Урок геометрії у 11 класі. Тема. Піраміда. Етап уроку. Опрацювання навчального матеріалу. Задача на обчислення. У правильній чотирикутній піраміді бічне ребро дорівнює 9 од., а площа основи 20 кв. од. Обчислити висоту піраміди; радіус описаного навколо основи кола; кут між сусідніми бічними ребрами; кут нахилу бічного ребра до площини основи; кут між площинами суміжних бічних граней.
Результати використання ІКТ:учні: оперують числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині та в просторі; розв’язують задачі, зокрема практичного змісту; будують і досліджують найпростіші математичні моделі реальних об'єктів, процесів і явищ, інтерпретують та оцінюють результати; використовують математичні методи у життєвих ситуаціях.