Презентація до майстер-класу "створення сучасних Qr-кодів та робота з Ar-картками"

Про матеріал
Майстер-клас вчителя математики та інформатики Лукичової Н.С. (Раківський заклад повної загальної середньої освіти Шляхівської сільської ради Бериславського району Херсонської області) План проведення майстер-класу: #1 qr-код без “обмежень” #2.1 Доповнюємо реальність “Ar-код” #2.2 Доповнена реальність “Vr Box”
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проведення майстер-класупрактична частина

Номер слайду 2

#1 qr-код без “обмежень”легко, швидко, якісно!

Номер слайду 3

QR-код (англ. quick response — швидкий відгук) — матричний код (двовимірний штрих-код), розроблений і представлений японською компанією «Denso-Wave»[1] в 1994 році. Основна перевага QR-коду — це легке розпізнавання сканувальним обладнанням (в тому числі й фотокамерою мобільного телефона), що дає можливість використання в торгівлі, на виробництві, в логістиці.

Номер слайду 4

Структура коду

Номер слайду 5

Обираємо платформу для роботи

Номер слайду 6

2. Визначаємось з матеріалом

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Візитка

Номер слайду 9

3. Скорочуємо!

Номер слайду 10

Навіщо скорочувати?

Номер слайду 11

Простота та зручністьбільше можливостей за реєстрації

Номер слайду 12

Номер слайду 13

4. Налаштовуєм

Номер слайду 14

Налаштовуєм

Номер слайду 15

Налаштовуєм

Номер слайду 16

Налаштовуєм

Номер слайду 17

Налаштовуєм

Номер слайду 18

Налаштовуєм

Номер слайду 19

5. Використовуємо...

Номер слайду 20

#2.1 Доповнюємо реальність “Ar-код”

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Обираємо додаток. Li. Co. Organic – мобільний додаток – супровід до начального посібника «Органічні сполуки. АТЛАС-ДОВІДНИК».

Номер слайду 23

Quiver – 3 D Coloring App – додаток, що дозволяє «оживити» розфарбовані дитиною розмальовки. Окрім звичайних дитячих розмальовок, в базі є зображення рослинної та тваринної клітини, географічні карти, зображення морських істот, вулканів, що можуть бути використаними в межах навчального дослідження.

Номер слайду 24

Роздрукуй, розмалюй, насолоджуйся!

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

“Магія” у навчальному розділі, картинки після оживлення мають неймовірні додаткові властивості.

Номер слайду 31

#2.2 Доповнена реальність “Vr Box”

Номер слайду 32

Обираємо програму https://uaitsmart.com/vr-i-obrazovanie-detej

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Навіщо?Тривимірна візуалізація і відчуття присутності допомагають дитині зрозуміти суть хімічного явищ і легко запам'ятати основні хімічні формули, а не безглуздо заучувати їх.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Карпа Катерина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пінчук Ольга Павлівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
9 лютого 2020
Переглядів
1384
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку