Нормативні освітні документи 1. Закон України «Про освіту»2. Закон «Про загальну середню освіту»3. Закон «Про позашкільну освіту»4. Закон «Про інноваційну діяльність»5. Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої світи на період до 2029 року «Нова українська школа»5. Концепція розвитку природничо-математичної освіти, реалізація якої передбачена до 2027року.
Мета 1. Озайомити учителів із педагогічними моделями ідеї життєтворчості в контексті освіти XXI століття.2. Підвищити рівень професійної підготовки педагогічних працівників щодо проблеми формування ціннісних орієнтацій навчальної діяльності учнів через зміст освіти предметів гуманітарно-естетичного циклу. 3. Визначити основні принципи для створення моделі школи життєтворчості.4. Проаналізувати моніторинг життєвих орієнтацій випускників закладу.
План. Життєтворча компетентність – основа успіху й самореалізації вчителя та учня в умовах інноваційного розвитку. Н. О. Кубенко2. Азбука проєктної діяльності в початковій школі. О. М. Здірук3. Життєтворчий потенціал уроків гуманітарного циклу. Л. А. Герасименко4. Життєтворчий потенціал уроків естетичного циклу. С. А. Сидорянська5. Передумови формування ціннісних орієнтацій випускників закладу. О. О. Шведенко6. Професійна компетенція – одна із складових життєтворчої компетентності. Н. В. Грабаренко
Що являє собою метод проєктів?З точки зору учня – це можливість робити щось цікаве самостійно або в групі.проявити себе, спробуватисвої сили, використати свої знаннянаправляти знання і вміння на вирішення проблеми, коли результат носить практичний характерпринести користь, показатидосягнутий результат. Це діяльність, яка дозволяє:
ПРАКТИЧНО-ВИКОНАВЧИЙ ЕТАПЗбір інформаціїАналіз інформаціїта формулюваннявисновків. Оформленнярезультатіввиконання проєкту. Виставка, газета, журнал, довідник, діюча форма гри, колекція, костюм, модель, музичний твір, екскурсія, навчальний посібник, мультимедійний продукт,оформлення кабінету, постановка, свято, прогноз
Класифікація проєктів{284 E427 A-3 D55-4303-BF80-6455036 E1 DE7}Ознака Типи проєктів. За методом чи видом діяльностіДослідницькі, творчі, пригодницькі, рольово–ігрові, практико–орієнтовні, інформаційніЗа кількістю учасників. Персональний, парний, груповий. За часом проведення. Короткостроковий, середньостроковий, довгостроковий, епізодичний. За змістом. Літературні, природничо–наукові, екологічні, мовні,культурологічні, рольово–ігрові, спортивні,історичні, музичні
Основні вміння сучасного випускника школи організовувати власне навчання;презентувати власну думку й уважно ставитися до поглядів інших людей;досконало володіти рідною мовою;уміти виступати публічно;розв’язувати проблеми творчо;уміти передбачати труднощі й шукати шляхи їх розв’язання;адаптуватись до життєвих ситуацій, які постійно змінюються;віднаходити інформацію з різних джерел;мислити критично й творчо;бути комунікабельним у різних соціальних групах.
Завдання вчителярозвиток творчої особистості дитини створення атмосфери співробітництва , взаємодії вчителя та учня досягнення певного стандарту освіти формування позитивної мотивації учнів до пізнавальної діяльностіформування потреби самопізнання , самореалізації та самовдосконалення.
Три постулати, закладені в основу сучасного гуманно-особистісного уроку«Урок – це відкриття істини, пошук і осмислення її у спільній діяльності вчителя і учня». «Урок є частиною життя дитини». «Людина на уроці завжди залишається найвищою цінністю, виступаючи в ролі мети і ніколи не виступаючи у вигляді засобу».
Методичні умови формування ціннісних орієнтацій. Зорієнтованість учнів на формування цілей на кожному уроці;Посиленняціннісного аспекту в змісті знань; Спеціальна організація активної і творчої навчальної діяльності;Застосування активних та інтерактивних методів навчання, спрямованих на реалізацію особистісного й емоційного змісту, на професійне самовизначення.
Формування і розвиток життєтворчої компетенції учнів відбувається на уроках захисту України. Я вважаю необхідним на своїх уроках сформувати в учнів такі вміння:захистити свою Батьківщину;діяти в умовах надзвичайних ситуацій;приймати рішення і нести відповідальність;дбати про власне здоров’я та здоров’я своїх близьких;визначати рівень небезпеки для себе і оточуючих;застосовувати свої знання на практиці;надавати першу домедичну допомогу постраждалим;займати активну громадянську позицію.
У Центрі проводиться моніторинг щодо вступу учнів до вищих навчальних закладів медичних і силових структур. За період 2015-2020 роки у вищі військові навчальні заклади вступило 96 випускників.{BC89 EF96-8 CEA-46 FF-86 C4-4 CE0 E7609802}Рік. Навчальні заклади МВСМедичні навчальні заклади. Навчальні заклади ЗСУНавчальні заклади ДСНСНавчальний заклад СБУНацгвардія. Прикордонна служба20203257143822021102195242022(мають бажання вступити)532713343