Презентація до педагогічної ради "Про життєтворчу компетентність як основу успіху й самореалізацію вчителя та учня в умовах інноваційного розвитку"

Про матеріал
Озайомити учителів із педагогічними моделями ідеї життєтворчості в контексті освіти XXI століття. Підвищити рівень професійної підготовки педагогічних працівників щодо проблеми формування ціннісних орієнтацій навчальної діяльності учнів через зміст освіти предметів гуманітарно-естетичного циклу. Визначити основні принципи для створення моделі школи життєтворчості. Проаналізувати моніторинг життєвих орієнтацій випускників закладу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Нормативні освітні документи 1. Закон України «Про освіту»2. Закон «Про загальну середню освіту»3. Закон «Про позашкільну освіту»4. Закон «Про інноваційну діяльність»5. Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої світи на період до 2029 року «Нова українська школа»5. Концепція розвитку природничо-математичної освіти, реалізація якої передбачена до 2027року.

Номер слайду 2

Про життєтворчу компетентність як основу успіху й самореалізацію вчителя та учня в умовах інноваційного розвитку

Номер слайду 3

Мета 1. Озайомити учителів із педагогічними моделями ідеї життєтворчості в контексті освіти XXI століття.2. Підвищити рівень професійної підготовки педагогічних працівників щодо проблеми формування ціннісних орієнтацій навчальної діяльності учнів через зміст освіти предметів гуманітарно-естетичного циклу. 3. Визначити основні принципи для створення моделі школи життєтворчості.4. Проаналізувати моніторинг життєвих орієнтацій випускників закладу.

Номер слайду 4

Ключові терміни. Життєва компетентність. Життєтворча компетентність. Школа життєтворчостіЖиттєвий проект. Успіх. Щастя

Номер слайду 5

План. Життєтворча компетентність – основа успіху й самореалізації вчителя та учня в умовах інноваційного розвитку. Н. О. Кубенко2. Азбука проєктної діяльності в початковій школі. О. М. Здірук3. Життєтворчий потенціал уроків гуманітарного циклу. Л. А. Герасименко4. Життєтворчий потенціал уроків естетичного циклу. С. А. Сидорянська5. Передумови формування ціннісних орієнтацій випускників закладу. О. О. Шведенко6. Професійна компетенція – одна із складових життєтворчої компетентності. Н. В. Грабаренко

Номер слайду 6

Лейтмотив

Номер слайду 7

Структура життєвої компетентності особистостіПроблемне поле життя. Життєва компетентність. Життєтворчі компетенціїПрофесійна компетенція

Номер слайду 8

Життєтворча компетенція. Життєтворчість – це духовно-практична цінність особистості, спрямована на проєктування, програмування та творче здійснення нею свого індивідуального життя

Номер слайду 9

Життєтворчі компетенціїжиттєпізнанняжиттєпередбаченняжиттєве самовизначенняжиттєздійснення

Номер слайду 10

Санітарно-гігієнічніПсихолого-фізіологічніДидактичніВиховні

Номер слайду 11

Завдання життєвого проєктуваннястворення сприятливих умов для прийняття особистістю у власній життєдіяльності загальнолюдських цінностей;сприяння формуванню стійкої моральної життєвої стратегії;стимулювання та організація пізнання життя та самопізнання через зміст освіти.

Номер слайду 12

Азбука проєктіву початковій школі

Номер слайду 13

як метод організації дослідницької діяльності вчителівпроєктні технології дистанційного навчанняпроєкт як метод навчання на уроцідля формування дослідницьких навичок школярів. Основні напрями ефективного використання проєктної технології:

Номер слайду 14

Що являє собою метод проєктів?З точки зору учня – це можливість робити щось цікаве самостійно або в групі.проявити себе, спробуватисвої сили, використати свої знаннянаправляти знання і вміння на вирішення проблеми, коли результат носить практичний характерпринести користь, показатидосягнутий результат. Це діяльність, яка дозволяє:

Номер слайду 15

Мета застосування методу проєктів: підвищення мотивації навчання підвищення мотивації навчаннярозвиток комунікативних навичокстворення позитивної атмосферизастосування знань на практицірозвиток критичного мисленняорієнтування в інформаційному просторі

Номер слайду 16

Етапи реалізації проєктупідготовчийпрактично-виконавчийзаключний

Номер слайду 17

ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАПВизначення проблеми. Визначення теми проєкту. Формулювання мети і завдання. Планування роботи над виконанням. Пошук інформації

Номер слайду 18

ПРАКТИЧНО-ВИКОНАВЧИЙ ЕТАПЗбір інформаціїАналіз інформаціїта формулюваннявисновків. Оформленнярезультатіввиконання проєкту. Виставка, газета, журнал, довідник, діюча форма гри, колекція, костюм, модель, музичний твір, екскурсія, навчальний посібник, мультимедійний продукт,оформлення кабінету, постановка, свято, прогноз

Номер слайду 19

Презентація проєкту. Захистпроєкту. Оцінкапроєкту. Оголошеннярезультатів. Реалізаціяпроєкту. Готують проєкти до презентації та захисту. Презентують і захищають свій проєкт. Оцінюють проєкт. Оцінюють презентаціїСтавлять запитання на захисті проєктів. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАПучнівчителі

Номер слайду 20

Класифікація проєктів{284 E427 A-3 D55-4303-BF80-6455036 E1 DE7}Ознака Типи проєктів. За методом чи видом діяльностіДослідницькі, творчі, пригодницькі, рольово–ігрові, практико–орієнтовні, інформаційніЗа кількістю учасників. Персональний, парний, груповий. За часом проведення. Короткостроковий, середньостроковий, довгостроковий, епізодичний. За змістом. Літературні, природничо–наукові, екологічні, мовні,культурологічні, рольово–ігрові, спортивні,історичні, музичні

Номер слайду 21

Проєкт (від лат. кинутий вперед) – це задум, план; сукупність документів і розрахунків, необхідних для його створення; результативна дія. Проєктування – це технологія створення і виконання певних проектів

Номер слайду 22

Мій домашній улюбленець Люди, які прославили Україну Цікаві винаходи людства Моя сім´я Комікси Нагодуй птахів взимку Подарунок мамі Сонячна система. З досвіду використання методу проєктів

Номер слайду 23

Сонячна система

Номер слайду 24

Комікси

Номер слайду 25

Нагодуй птахів взимку

Номер слайду 26

Складові життєтворчого потенціалу. Дидактичний. Виховний

Номер слайду 27

Життєва компетентність як основа успіху й самореалізації вчителів та учнів в умовах інноваційного розвитку на уроках української мови та літератури. Учитель: Л. А. Герасименко

Номер слайду 28

Ми виховуємо учня не як носія знань, а як людину, яка має жити в суспільстві й приносити йому користь. В. Сухомлинський

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Приймає відповідальні рішення. Критично мислить. Творчо вирішує проблеми. Самореалізується. Компетентна особистість

Номер слайду 31

Компетентність – специфічна здатність , яка дає змогу активно розв’язувати проблеми , що виникають у реальних ситуаціях життя

Номер слайду 32

Основні види компетентностей , яких потребує життя:соціальна;полікультурна;комунікативна;інформаційна;творча діяльність;саморозвиток та самоосвіта

Номер слайду 33

Основні вміння сучасного випускника школи організовувати власне навчання;презентувати власну думку й уважно ставитися до поглядів інших людей;досконало володіти рідною мовою;уміти виступати публічно;розв’язувати проблеми творчо;уміти передбачати труднощі й шукати шляхи їх розв’язання;адаптуватись до життєвих ситуацій, які постійно змінюються;віднаходити інформацію з різних джерел;мислити критично й творчо;бути комунікабельним у різних соціальних групах.

Номер слайду 34

Завдання вчителярозвиток творчої особистості дитини створення атмосфери співробітництва , взаємодії вчителя та учня досягнення певного стандарту освіти формування позитивної мотивації учнів до пізнавальної діяльностіформування потреби самопізнання , самореалізації та самовдосконалення.

Номер слайду 35

Життєві компетентності – це знання , уміння, життєвий досвід особистості , її життєтворчі здатності , необхідні для розв’язання життєвих завдань і продуктивного здійснення життя як індивідуального життєвого проекту

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Життєві проєкти Іван Карпенко-Карий Проєкт «Я хочу бути багатим»

Номер слайду 39

Ключові поняття «Багатство…Чи це добро?»Тематичні питання:матеріальні багатства;духовні багатства;шляхи збагачення;хочеш бути багатим – віддай!

Номер слайду 40

Л. Українка «Лісова пісня»Проєкт «Перлини духовності в мені» Ключове питання «Місце духовності в людині»Тематичні питання:світ матеріального;світ духовного;світ ментальності;поєднати непоєднуване.

Номер слайду 41

Творчість І. Франка Проєкт «Це високе звання – громадянин»Ключове питання: «Громадянин для держави чи держава громадянина?» Тематичні питання:громадянин починається з громади;права громадянина й держави;патріотизм.

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Дитина на уроці

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Три постулати, закладені в основу сучасного гуманно-особистісного уроку«Урок – це відкриття істини, пошук і осмислення її у спільній діяльності вчителя і учня». «Урок є частиною життя дитини». «Людина на уроці завжди залишається найвищою цінністю, виступаючи в ролі мети і ніколи не виступаючи у вигляді засобу».

Номер слайду 46

ПРО ЖИТТЄТВОРЧУ КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ОСНОВУ УСПІХУ Й САМОРЕАЛІЗАЦІЮ ВЧИТЕЛІВ ТА УЧНІВ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ.

Номер слайду 47

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Номер слайду 52

Номер слайду 53

ЛОГОРИТМИ – СЛОВО – РУХ - МУЗИКА

Номер слайду 54

Номер слайду 55

Номер слайду 56

Номер слайду 57

Номер слайду 58

Ціннісні орієнтації старшокласниківздобуття міцних та глибоких знань;формування ставлення до навчальної діяльності;Забезпечення життєдіяльності в навколишній дійсності;попередній вибір професії.

Номер слайду 59

Формування життєвих компетентностей випускника

Номер слайду 60

Яким ви уявляєте своє майбутнє?

Номер слайду 61

Майбутнє залежить від

Номер слайду 62

Що таке успіх людини в житті?

Номер слайду 63

Ким ви прагнете стати?

Номер слайду 64

Шляхи досягнення успіху це

Номер слайду 65

Чинники досягнення успіху це

Номер слайду 66

Методичні умови формування ціннісних орієнтацій. Зорієнтованість учнів на формування цілей на кожному уроці;Посиленняціннісного аспекту в змісті знань; Спеціальна організація активної і творчої навчальної діяльності;Застосування активних та інтерактивних методів навчання, спрямованих на реалізацію особистісного й емоційного змісту, на професійне самовизначення.

Номер слайду 67

Формування і розвиток життєтворчої компетентності учнівна уроках предмета«Захист України»ДОПОВІДАЧ – Грабаренко Н. Г., вчитель предмета «Захист України», спеціаліст ІІ категорії,керівник гуртка «Тактична медицина»

Номер слайду 68

До групи життєтворчих компетентностей належать: Життєпізнання. Життєпередбачення. Життєве самовизначення. Життєздійснення. Життєорганізація. Життєвдосконалення

Номер слайду 69

Формування і розвиток життєтворчої компетенції учнів відбувається на уроках захисту України. Я вважаю необхідним на своїх уроках сформувати в учнів такі вміння:захистити свою Батьківщину;діяти в умовах надзвичайних ситуацій;приймати рішення і нести відповідальність;дбати про власне здоров’я та здоров’я своїх близьких;визначати рівень небезпеки для себе і оточуючих;застосовувати свої знання на практиці;надавати першу домедичну допомогу постраждалим;займати активну громадянську позицію.

Номер слайду 70

Номер слайду 71

Проведення навчально-практичних занять

Номер слайду 72

Удосконалення практичних навичок. Проведення вишколів

Номер слайду 73

Проведення майстер-класів

Номер слайду 74

У Центрі проводиться моніторинг щодо вступу учнів до вищих навчальних закладів медичних і силових структур. За період 2015-2020 роки у вищі військові навчальні заклади вступило 96 випускників.{BC89 EF96-8 CEA-46 FF-86 C4-4 CE0 E7609802}Рік. Навчальні заклади МВСМедичні навчальні заклади. Навчальні заклади ЗСУНавчальні заклади ДСНСНавчальний заклад СБУНацгвардія. Прикордонна служба20203257143822021102195242022(мають бажання вступити)532713343

Номер слайду 75

Принципи педагогічної техніки. Принцип свободи вибору. Принцип відкритості. Принцип діяльності. Принцип зворотного зв’язку. Принцип ідеальності.

Номер слайду 76

Домінантні якості особистості педагога. Підсистема спрямованостіПідсистема характерологічних особливостей. Підсистема творчих умінь. Підсистема індивідуальних особливостей психічних процесів

Номер слайду 77

А щастя поруч. Щастя дуже близько. Знайдеш його, лиш треба озирнутись. Ми можемо до нього доторкнутись. У маминій усмішці, у синовій колисці.

Номер слайду 78

Побачиш щастя ти на підвіконні,Тихенько наше щастя проживає. Коли промінчик сонця в шибку зазирає. У татових долонях і в бабусиній іконі

Номер слайду 79

Мандрує щастя поруч рідним містом,В крамнички БРУМу ніжно заглядає. По Замковій горі, і по Підвальній,Наповнює думки таємним змістом,

Номер слайду 80

Знайдеш його в Костьолі і на греблі,Назавжди з тим, хто своє щастя помічає. В «Олександрії» щастя нас чекає.І на землі воно є, і на небі,

pptx
Додано
21 січня 2022
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку