Етика телефонного спілкування

Про матеріал
Діалоги з теми Етика телефонного спілкування, які показують як неправильно спілкуватися по телефону.............
Перегляд файлу

Діалог 1

Х телефонує до В

Х: - Чуєш, ти робила на завтра домашку?

В: - Вибачте, це хто? Як вас звуть?

- Ти шо, не шариш? Я твоя однокласниця – Даша.

- А, ой, вибач, по голосу не впізнала, бо дуже погано тебе чути. Що ти кажеш, чи зробила я домашнє завдання?

- Ну да, да. То шо там нащот домашки?...

Висновок:

- коли ви телефонуєте до когось, насамперед – привітайтесь, адже перша фраза – це перше враження про вас;

- далі потрібно представитися – сказати своє ім’я та прізвище, щоб співбесідник знав з ким розмовляє;

- потрібно стисло, коротко викласти причину, чому ви телефонуєте. Обов’язково потрібно говорити чітко і зрозуміло, не вживаючи сленгових слів чи виразів. Говорити потрібно у тихому комфортному вам місці, щоб співбесідник добре вас чув;

- а в кінці, звичайно ж, потрібно попрощатися – сказати «До побачення» або «Бувайте».

Діалог 2

В телефонує до Х

В: - Алло. Привіт. Це Даша, твоя подружка. В мене є до тебе цікава пропозиція.

Х: - Ага, добрий вечір, чи пак, ранок. Ти годину бачила? Обов’язково було дзвонити о другій годині ночі? Не знаю як ти, а в такий час нормальні люди сплять!

- Та не кип’ятись, я швиденько скажу і підеш далі спати. Так от…

- Ні, чекай. Зараз я не хочу з тобою говорити – я хочу спати. Якщо подзвониш завтра, є вірогідність , що я візьму слухавку, а ні, то подумай чи варто телефонувати людям у дві години ночі.

- Господи, ти що, образилася. Мда. «кидає слухавку»

- Навіть не попрощалася, ну що за люди…

Висновок:

- коли ви телефонуєте до людини – добре підготуйтеся, щоб не потрапити в неприємну ситуацію – оберіть час, який має бути комфортним не тільки для вас, а й для вашого співрозмовника. Зазвичай це від 9 години ранку до 7 години вечора.

- також, не варто телефонувати вночі – немає вірогідності, що вам не скажуть йти куди подалі , адже вам теж було б неприємно, коли телефонують у такий пізній час.

- потрібно обов’язково поцікавитися, чи зможе ваш співрозмовник поговорити з вами, адже він може бути занятим своїми справами.

- ну і в кінці, потрібно попрощатися - сказати До побачення» або «Бувайте» і обов’язково дочекатися, коли ваш співрозмовник вам відповість, бо може бути негарно, коли він відповість вже в порожнечу. Тому дочекайтеся відповідного прощання з боку співрозмовника і тільки після цього кладіть слухавку.

 

docx
Додано
22 січня 2022
Переглядів
398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку