Процес організації навчання з використанням ІКТ дозволяє: * Активізувати пізнавальну діяльність учнів. * Візуалізувати навчальний матеріал. * Індивідуалізувати процес навчання. * Створити комфортні психологічні умови для учнів при відповіді на питання, організувати самоконтроль. * Забезпечити розвиток творчої активності школярів. * Використовувати інформаційну базу глобальної мережі Інтернет. * Реалізувати входження учня у реальний світ дорослих, у виробничу діяльність людини сучасного інформаційного цифрового суспільства в процесі роботи учня й учителя з використанням комп'ютерних технологій.
Напрямки використання комп'ютера на уроках математики: - при проведенні усного рахунку; - при вивченні нового матеріалу; - при перевірці фронтальних самостійних робіт; - при розв’язанні завдань повчального характеру; - при організації дослідницької діяльності учнів; - при інтеграції предметів природничо-математичного циклу.
Інтелектуальний блок Художньо-естетичний блок Фізично-оздоровчий блок Навчальна, пізнавальна, соціально-комунікативна діяльність Громадсько-корисна, декоративно-прикладна, особистісно-розвиваюча діяльність Фізично-оздоровча, дозвільно-ігрова діяльність Уроки, виховні бесіди, предметні тижні, гуртки Гуртки, екскурсії, туристичні походи Рухливі ігри, заняття ЛФК, секція загальної фізичної підготовки