Номер слайду 3
Закінчується навчальний рік. За цей час ми познайомилися з багатьма героями різних авторів з різних країн. Більшість з вас, я надіюсь, були уважними читачами. Ця зупинка покаже, наскільки уважно ви читаєте. Ваше завдання: впізнавши героя, назвати його, сказати, з якого він твору, хто його автор. "Розминка" Зупинка 1 Очі в нього були сині, а обличчі та руки – майже зовсім чорними від мастила та кіптяви. І хоча він щодня мився особливим милом для локомотивних машиністів, кіптява так і не сходила. Коли він сміявся, було видно, як блищать його чудові білі зуби, якими він міг розколоти будь-який горіх. Крім того, Лукас носив у лівому вусі маленьку золоту сережку в формі кільця та палив коротеньку товсту люльку-носогрійку. Головний герой твору, вважає себе нездарою, невпевнений в собі та самокритичний, який ненавидів школу та мав неприємні спогади, пов’язані з нею. Хлопець потерпає від постійних сварок батьків, які намагаються перекинути свої обов’язки один на одного та постійно сваряться, очікуючи надзвичайних результатів від сина, якому це нецікаво. Простий хлопчик, який проявляє цікавість до "свята" дорослих і з раннього ранку з'являється у черзі. У нього є батьки (дещо суворі, дозволяють собі бити сина) і брат, якому разом з хлопчиком доводиться працювати на земельній ділянці. Хлопчик зображений босим, адже його сім'я, як і решта людей, намагається виживати у зруйнованому світі.