ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО ПЛАНУ-КОНСПЕКТУ УРОКУ ЛІТЕРАТУРИ РІДНОГО КРАЮ У 8 КЛАСІ НА ТЕМУ: «САТИРИКОН КІРОВОГРАДЩИНИ» (М.П. Годованець, М.М. Сарахан, П.С. Сиволап)

Про матеріал
МЕТА: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом письменників-гумористів Кіровоградщини; з’ясувати особливості їх творчого доробку; розвивати уміння логічно висловлювати свої думки, працювати із довідковою літературою; формувати активне несприйняття негативних моральних рис, виховувати позитивні риси характеру учнів, прищеплювати любов до художнього слова.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ ТЕМА УРОКУ: САТИРИКОН КІРОВОГРАДЩИНИ(М. П. Годованець, М. М. Сарахан, П. С. Сиволап)НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ – УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРАКЛАС – 8 УЧИТЕЛЬЗАКОРДОНЕЦЬ О. П.

Номер слайду 2

  МЕТА:ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом письменників-гумористів Кіровоградщини; з’ясувати особливості їх творчого доробку; розвивати уміння логічно висловлювати свої думки, працювати із довідковою літературою; формувати активне несприйняття негативних моральних рис, виховувати позитивні риси характеру учнів, прищеплювати любов до художнього слова.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

ЗАВДАННЯ УРОКУ: Опрацювати біографічні відомості (Микита Годованець, Микола Сарахан, Петро Сиволап). Дослідити літературну та громадську діяльність байкарів. Познайомитися з творчою спадщиною земляків-сатириків. Простежити умови становлення їх поетично-байкарського таланту. Визначити жанрово-тематичну палітру творчості.

Номер слайду 5

Літературнакартагайворонщини

Номер слайду 6

ЕПІГРАФСатирик рівен хліборобу: Встає щодня, одягне робуІ знов береться за перо. Усе лихе руба на ниві,Щоб люди всі були щасливі,Щоб захистить від зла добро! Степан Олійник

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

ПЛАН 1 МИКИТА ПАВЛОВИЧ ГОДОВАНЕЦЬ –ПАТРІАРХ УКРАЇНСЬКОЇ БАЙКИ2. МИКОЛА САРАХАН – БАЙКАР, ПОЕТ-САТИРИК, ЖУРНАЛІСТ3. ПЕТРО СИВОЛАП – ПОЕТ-ЛІРИК, ГУМОРИСТ І САТИРИК

Номер слайду 11

Продовжити речення. Основними мотивами творчості сатириків є…Автори висміюють…У творах переважають такі художні засоби…Жанрові різновиди творчості письменників-гумористів…

Номер слайду 12

Аргументація проблемного питання. Я вважаю, що українці повинні сміятися над вадами людського життя, тому що ….

Номер слайду 13

Оцінювання проекту{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ВИД РОБОТИМаксимальнакількістьбалів. Самооцінка. Оцінка вчителя + коментар учителя 1 Підготовка до проекту: використання різних джерел (Інтернет, періодика, критичні матеріали тощо)3  2 Презентація проекту (дикція, виразність, впевненість тощо )3  3 Виразне читання гумористичних творів, інсценізація3  4 Вміння робити висновки й узагальнення3  5 Разом 12  

Номер слайду 14

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯІ – ІІ рівень. Вивчити одну із байок напам’ять, зробити до неї ілюстрацію.ІІІ рівень. Написати твір-мініатюру на тему: «Сміх продовжує життя».ІVрівень. Скласти байку, гумореску.

pptx
Додано
13 березня 2019
Переглядів
839
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку