Протягом гри розігруються всі пазли різного кольору. Перше коло гри: «літочислення» (червоні пазли, 5 балів). Друге коло гри: «Бліц задачі» (жовті пазли, 10 балів). Третє коло гри: «Знайди вихід» (зелені пазли, 20 балів). Четверте коло гри: «Поміркуй» (сині пазли, 10 бали). П’яте коло гри «Жартома і всерйоз» (фіолетові пазли, 5 балів). Бонус – 30 балів, отримає та команда, яка першою здогадається що заховано за пазлами і пояснить як стосується дане зображення математики. Право на відповідь має та команда, яка першою підняла руку. Перша відповідь вважається остаточною. Правила гри
Корабель захопили пірати. Вам в руки дають пару пісчаних годинників: один годинник відраховує рівно 4 хвилини, другий — 7. Пірати вимагають, щоб ви сказали, коли пройде рівно 9 хвилин. Якщо ви це зробите, вас звільнять. Якщо ні – вас кинуть до голодної акули. «Рахуйте негайно, ніякої підготовки!» Що робити?4 Знайди вихідr
Перед котом п'ять мишиних нірок, розташованих в ряд. В одній з цих норок сховалась мишка. Леопольд може засунути лапу в будь – яку із норок і спробувати піймати мишку. Мишка боїться кота, тому після кожної його спроби обов'язково перебігає в сусідню нірку справа чи зліва. Чи може кіт гарантовано піймати мишку? Якщо так, то як він може це зробити?12 Знайди вихідr
Двоє собак: Бобик і Барбос, вкрали кільце з 6 сосисок. Собаки по черзі з’їдали по одній перемичці між сосисками, і якщо при цьому утворювалися окремі сосиски, то собака який перекусив перемичку, відразу їх з’їдав. Скільки сосисок з’їсть Бобик, якщо він почав їсти першим?25 Знайди вихід4, якщо перекусить навпіл низку із 6 сосисокr