Урок-подорож. В ліс по ялинку!

Про матеріал
Подорожувати завжди цікаво! Цікавий матеріал завжди спонукає дітей до продуктивно праці.
Перегляд файлу

Математика

Тема: Урок-подорож. В ліс по ялинку!

Мета:      Закріпити ключові  компетентності:

  • компетентність уміння вчитися:

– виконувати розумові операції й практичні дії;

  • загальнокультурна компетентність:

– культура міжособистісних відносин;

  • інформаційно- комунікативну компетентність:

– уміння здобувати нові знання на основі наявних;

– уміння формувати власну точку зору й доводити власну позицію;

  • здоров’язбережувальна компетентність:

– уміння долати труднощі;

              Закріпити предметні компетентності:

  • Закріпити вміння розв'язувати задачі;
  • вдосконалювати обчислювальні навички;
  • розвивати математичне мовлення, увагу, логічне мислення, вміння працювати в групах,самостійно;
  • створювати умови для розвитку пізнавального інтересу;
  • міжпредметні зв'язки;
  • виховувати у дітей почуття взаємодопомоги, працелюбність, дружні стосунки, любов до математики, уважність.

 

Обладнання: засоби ІКТ,картки для опитування, парасолька, приклади на дошці.

Тип уроку: Урок –подорож.

Хід уроку

I. Організація класу.

Любі діти, у наш клас Завітали люди щирі.

Привітайте в добрий час Гостей усмішкою й миром.

Ми Вам раді, люди добрі, І вітаєм щиро Вас.

То ж запрошуєм ласкаво на урок у 3 клас.

II. Актуалізація опорних знань

1) Мотивація навчання

       Не тільки до нас в клас завітали гості, а й гостя чарівна. Відгадайте загадку:

 

Раптом в лісі посвітліло,

Стало всюди чисто й біло.

А тепла чогось нема.

Це прийшла до нас…  

   

Так, зима. Вона буває дуже різною: і доброю, і злою, і красивою, і потворною, і теплою, і холодною.

Гадаю, що ми в цьому скоро переконаємося.

 

 

3. Повідомлення теми уроку.

  • Пропоную на сьогоднішньому уроці математики відправитися в ліс за ялинкою, подивіться скільки у нас прикрас. Нам потрібна велетенська ялинка.
  • Як і в будь-якій подорожі на шляху нам будуть траплятися різні перешкоди, а ми їх будемо долати. Погоджуєтесь?
  • Тоді , вирушаймо у подорож. Нашим гостям покажемо скільки вже ми вміємо і знаємо.

Перш ніж вирушити у подорож ознайомимося із завданням:

подорожувати і рахувати;

• числа трицифрові усно додавати і віднімати;

 задачі з легкістю розв'язати;

  у групах, в парах, самостійно й плідно працювати.

 

  • А гасло нашого уроку: «Все , що в природі існує, математика нам порахує».

- Подивіться,  діти, схоже випробування вже почалися. Зима вирішила нас випробувати.

- Яке явище природи ви побачили на слайді? (снігопад)

- В яку пору року воно відбувається? (взимку)

- Які ще подібні явища знаєте? (заметіль, завірюха, метелиця, хуга, хурделиця)

- Які це слова за значенням? (близькі)

- Як вони ще називаються? (синоніми)

- А чи не злякалися ви зими?

- Тоді швиденько одягайте лижі і вперед, до лісу .

 

II. Контроль, корекція і закріплення знань.

- Ось ми і прибули, пропоную погратися в сніжки.

 

1.Усний рахунок

1) Гра з сніжкою «Я –тобі, ти – мені»

- А хто це нас гукає? А, все зрозуміло, це сніговики, прохають допомогти і нарядити їм їхню ялинку.

 

2) Гра «Прикрашання ялинки»

- Сніг помалу припиняється, отже ми на вірному шляху.

- Скажіть мені будь ласка, яка відповідь була першою і останньою?(число 4)

 

   3) Гра «Асоціативний кущ»

- Що ви пов'язуєте з цим числом?

( 4 пори року, 4 океани, 4 сторони горизонту…)

 

 

  • Щоб далі ми змогли подорожувати треба в зошитах попрацювати
  1. Робота в зошиті

Зошит свій я відкриваю.

 Навкоси його кладу.

Ручку я ось так тримаю.

Сяду рівно, не зігнусь.

До роботи вже берусь!

  • Запишіть сьогоднішнє число (10 грудня)

 

    3. Математичний диктант

                                             

- Якщо ви правильно записали відповіді, то у вас з'явився зашифрований телефонний номер Святого Миколая.

699-174-100-203- 570-99, а щоб його розшифрувати, потрібно:

- дівчаткам записати числа у порядку зростання, а хлопчики у порядку спадання.

 

Діти перевіряють один в одного роботу і ставлять поруч сніжинку, якщо вірно

Фізкультхвилинка  для очей

 

  1. Робота на дошці

 

-Ми так гарно справляємося, що зима відступила. І почалося  якесь дивне явище природи . (відлига)

 

-Що нам допоможе не змокнути?(парасолька)

- Але вона в мене зламалася, спробуємо розв'язати задачу і тим самим полагодити парасольку.

 

Ми активно попрацюємо,

Над задачами помудруємо.

  1. Розв'язування задачі
  • Складіть задачу за короткою умовою

 

  • Дякую вам, ви правильно розв'язали задачу і моя парасолька відкрилася.

- Подивіться, як гарно стало в лісі.                    

Фізкультхвилинка.

Час настав для відпочинку –

Проведем фізкультхвилинку.

 

 

- Діти, а які дерева ви бачите у нашому лісі? (різні - ялинки, дуби…..)

- Як називають такий ліс?  (мішаний)

 

 

 

 

  1. Самостійна робота
  • Пропоную попрацювати самостійно:                    

Творча робота над задачею

 

  1. Робота в групах.

                              

 

Зробимо останній крок:

Підсумуємо урок.

- Порахуйте скільки ви заробили сніжинок.

- Найактивніші отримують додаткові сніжинки.

V. Підсумок уроку.

Гра «Мікрофон»:

 - Чи сподобався вам урок?  

       - Діти, а чому ж ми не зрубали ялинку?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 березня 2021
Переглядів
355
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку