Мета: виховувати у старшокласників потребу у високих естетичних та гуманних цінностях; Художня своєрідність твору Ф. Шиллера «До радості»Формування ключових компетентностей: уміння вчитися: актуалізувати пізнавальну діяльність та критичне мислення учнів; комунікативної: формувати навички спілкування в колективі та толерантне ставлення до думок та почуттів інших; інформаційної: формувати вміння визначати роль деталі в тексті; розвивати навички роботи з книгою; загальнокультурної: виховувати естетичний смак та читацькі інтереси учнів; розширювати кругозір школярів.
Композиція, жанрові особливостіЖанр оди Ф. Шиллер наповнив актуальним суспільно-філософським змістом важливим для всього людства. Ода звучить у Шиллера по-новому. Поет оспівує не історичну подію чи конкретну видатну особу, а майбутнє – нове людство, яке має об’єднатися на засадах розуму, правди, добра і краси. Твір побудовано як діалог ліричного героя та хору. Ліричний герой утілює просвітницькі ідеї автора, необхідність духовного єднання людей різних країн та національностей. Це єднання – нова «радість», рушійна сила Всесвіту