Художня своєрідність твору Ф. Шиллера «До радості»Вчитель зарубіжної літератури. КЗ «Феськівський ліцей»БАБАК НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА
Номер слайду 2
Мета: виховувати у старшокласників потребу у високих естетичних та гуманних цінностях; Художня своєрідність твору Ф. Шиллера «До радості»Формування ключових компетентностей: уміння вчитися: актуалізувати пізнавальну діяльність та критичне мислення учнів; комунікативної: формувати навички спілкування в колективі та толерантне ставлення до думок та почуттів інших; інформаційної: формувати вміння визначати роль деталі в тексті; розвивати навички роботи з книгою; загальнокультурної: виховувати естетичний смак та читацькі інтереси учнів; розширювати кругозір школярів.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Історія написання оди «До радості»«Ода до радості» була написана Шиллером у 1785 році як твір святкування братерства людей. В 1823 році Бетховен написав 9-у симфонію. Для четвертої, фінальної частини цієї симфонії він використав «Оду до радості» Шиллера, яку виконував хор.
Номер слайду 5
Композиція, жанрові особливостіЖанр оди Ф. Шиллер наповнив актуальним суспільно-філософським змістом важливим для всього людства. Ода звучить у Шиллера по-новому. Поет оспівує не історичну подію чи конкретну видатну особу, а майбутнє – нове людство, яке має об’єднатися на засадах розуму, правди, добра і краси. Твір побудовано як діалог ліричного героя та хору. Ліричний герой утілює просвітницькі ідеї автора, необхідність духовного єднання людей різних країн та національностей. Це єднання – нова «радість», рушійна сила Всесвіту
Номер слайду 6
Аналіз оди. Заклик в пісні людям об’єднатися. Возвеличення єдності усіх людей. Риторичні звертання. Риторичні запитання. Риторичні оклики. Порівняння. Епітети. Метафори. Антитеза
Номер слайду 7
КРОССЕНСКРОССЕНС - це головоломка нового типу: стандартне поле з 9 квадратів, кожному відповідає певне зображення. Щоб розв’язати КРОССЕНС, слідустановити асоціативні зв’язки.{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}https://youtu.be/WHh0 Vqx. Vha. U123456789