Цілі:створити умови для з'ясування змісту понять «способи пізнання»; надати учням змогу висловлювати власні думки і почуття з приводу побаченого і почутого; забезпечити можливість спостерігати та досліджувати природу; заохотити до розповідей про власні емоції, що виникають під час спостереження та пізнання у повсякденному житті. Тип проекту – інформаційний. За кількістю учасників– колективний. За тривалістю – короткотривалий. Учасники проекту – всі учні класу, класовод, асистент вчителя. Групи: Група “Дослідники”Група “Винахідники”Група “ Мандрівники”Група“ Журналісти”.
Номер слайду 3
Завдання для груп: Група 1. « Дослідники» Розповісти про пізнання світу за допомогою органів чуття.
Номер слайду 4
Група 2. «Винахідники». Розповісти про винаходи людства, які допомагають пізнавати світ.
Номер слайду 5
Група 3. «Мандрівники». Розповісти цікаву інформацію про види транспорту.
Номер слайду 6
Група 4 «Журналісти»Розповісти про книги і мережу інтернет.
Номер слайду 7
Презентація проєктуІ. Організаційний момент.
Номер слайду 8
Повторення правил роботи в групі
Номер слайду 9
ІІІ. Повідомлення групи «Дослідники»
Номер слайду 10
Гра «Відгадай, що в чарівному мішечку?»У мішечку – заздалегідь підібрані для гри невеликі предмети різної форми і матеріалу. Учасник, не дивлячись, повинен брати предмет, на дотик визначити, що це. Назвати цей предмет і з якого матеріалу він виготовлений.
Номер слайду 11
Виступ представників групи «Винахідники»
Номер слайду 12
VІ. Повідомлення групи «Мандрівники»
Номер слайду 13
VІІ. Робота в групах. Кожній групі з усього транспорту треба підібрати свої види.