5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Презентація до семінару "Вихователь - зразок і творець мовлення дітей"

Про матеріал

У 20 слайдах презентації для вихователів дошкільного залкаду подано матеріал для опрацювання традиційних та інноваційних методик мовного розвитку.( “Мовленнєве зростання"-Піроженко Т.О.“Схеми-моделі в описових розповідях"-Ткаченко Т." схеми-моделі в лексико-граматичній роботі"-Крутій К.“Садщина Сухомлинського", "Художнє слово і дитяче мовлення" - Н.Гавриш та ін.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вихователь – зразок і творець мовлення дітей. Підготувала: логопед ДНЗ №8 «МАЛЮК» Безугла І. Л.

Номер слайду 2

Зміст«Від групи до групи» - художнє слово на всяку нагоду4 Привітання. Дерево очікування1 Мета. Притча «Про рай і пекло»2 Мозковий штурм «Дерево мови»3 Огляд інноваційних методик «Що новенького?»5 Рефлексія «Дерево підсумків» 6

Номер слайду 3

Добрий день усім, хто в залі,Радо вас вітаю!Взяти участь в семінаріКолег я попрохаю.«ЄДИНА ВІДОМА РОЗКІШ – ЦЕ РОЗКІШ ЛЮДСЬКОГО СПІЛКУВАННЯ»Антуан Сент-Екзюпері

Номер слайду 4

Притча "Про рай і пекло"Одного разу мудрець попросив Господа показати йому рай і пекло. Господь відвів мудреця до приміщення, де нестерпно страждали голодні люди. Посеред кімнати стояв великий казан зі смачною кашею. Люди мали ложки, але вони були довші за руки, і жоден не міг втрапити ложкою до рота. "Так, це справжнє пекло!" — подумав мудрець. Потім вони зайшли до іншого приміщення, де всі були ситі й веселі, хоча там стояв такий самий казан, а люди мали такі самі довгі ложки. Що ж робило життя цих людей райським? Придивившись, мудрець побачив — вони годували одне одного!

Номер слайду 5

основним принципом системного психолінгвістичного підходу виступає єдність і цілісність мови як системи. Мова та мовленняпродукуваннясприйняття. Складова структура. Граматична сторона. Фонетико-фонематична сторона. Зв'язне мовлення. Словотворення. Лексична сторона. Граматичне оформлення фрази. Синтаксичні норми. Синтаксичні норми. Діалог. Монолог

Номер слайду 6

Безсистемне слідування навіть. Найефективнішій технології можепринести більше шкоди, ніж користі Б. СпокІННОВАЦІЯЦІЛЕСПРЯМОВАНІ ЗМІНИ,ЩО ВНОСЯТЬ УНАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕСНОВІ ЕЛЕМЕНТИ,ВИКЛИКАЮТЬ ПЕРЕХІДСИСТЕМИ З ОДНОГО СТАНУВ ІНШИЙІнноваційні технології це система методів, способів, прийомів навчання, виховних засобів, направлених на досягнення позитивного результату за рахунок динамічних змін в особистісному розвитку дитини в сучасних соціокультурних умовах.

Номер слайду 7

ТРАДИЦІЙНІ“МОВЛЕННЄВЕ ЗРОСТАННЯ”-Піроженко Т. О.“СХЕМИ-МОДЕЛІ В ОПИСОВИХ РОЗПОВІДЯХ”-Ткаченко Т.“СХЕМИ-МОДЕЛІ В ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНІЙ РОБОТІ”-Крутій К.“СПАДЩИНА Сухомлинського” “НАВЧАННЯ ГРАМОТІ”-Зайцев М.“МОДЕЛІ АРТИКУЛЯЦІЇ ЗВУКІВ”“ХУДОЖНЄ СЛОВО І ДИТЯЧЕ МОВЛЕННЯ”-Гавриш Н.“КАЗКОТЕРАПІЯ”-Воскобович В.“ТРВЗ”-Альтшуллер Г. КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇНЕТРАДИЦІЙНІФІТОТЕРАПІЯАРОМАТЕРАПІЯМУЗИКОТЕРАПІЯХРОМОТЕРАПІЯЛІТОТЕРАПІЯІМАГОТЕРАПІЯСУ-ДЖОК ТЕРАПІЯБІОЕНЕРГОПЛАСТИКАПІСОЧНА ТЕРАПІЯІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Номер слайду 8

Діагностична методика “Мовленнєве зростаннядошкільника”. Автор – Піроженко Т. О.• Суть технології. Пропонованіпараметри мовленнєвого становленнядошкільника представлені з позиційкомунікативного підходу до розвиткузасобів мовлення. Принциповоюпозицією цього підходу є твердженняпро те, що міжособистісна взаємодія –основа взаєморозуміння. Методика використання схем-моделей для навчання дітей описовим розповідям. Автор – Ткаченко Т. Суть технології. За цією методикою для роботи використовується аркуш картону 45х30 см, поділений на шість квадратів (за кількістю характерних ознак предмета або об’єктів чи пір року, про які потрібно розповісти). Дітей навчають знаходити головні, суттєві ознаки предмета, відрізняти їх від другорядних. Навчаючи старших дошкільників складанню описових розповідей, використовують схеми-моделі.

Номер слайду 9

Методика використання схем-моделей улексично-граматичній роботі. Автор – Крутій К.• Суть технології. Розвиток у дітейсловесно-логічного мислення,формування у них уміння користуватисяосновними логічними прийомами іопераціями є одним із важливихзавдань у процесі навчання старшихдошкільників. Пропонуєтьсяознайомлення дітей із предметамисхематичними моделями. Методика навчання дітей читанню М. Зайцева. Автор – М. Зайцев.• Суть технології. "Кубики Зайцева"дозволяють навчити дитину плавномускладовому читанню, минаючи етапскладового уривчастого читання, значноскорочують час оволодіння читаннямцілими словами, закладають основиграмотного письма.

Номер слайду 10

Спадщина В. Сухомлинського. Автор – В. Сухомлинський.• Суть технології. Основоположною унауково-теоретичних працях іпрактичному досвіді В. Сухомлинськогоє його філософсько-педагогічнасистема ідей та поглядів на дитину якна найвищу цінність. Педагогіка. В. Сухомлинського - це педагогіка серця,дитиноцентризму й толерантності. Технологія "Художнє слово і дитячемовлення" Автор Н. В. Гавриш• Суть технології. Найважливішимиджерелами розвитку дитячого мовленняє художня література та усна народнатворчість,велика сила впливу якихвикористовується як могутній чинниквиховання та освіти підростаючогопокоління. Адже мова художнього творує найкращою,найвищою формоюлітературної мови,яку діти прагнутьнаслідувати.

Номер слайду 11

Технологія «Казкові лабіринти гри»Автор В. В. ВОСКОБОВИЧ• Суть технології. Технологія «Казковілабіринти гри» (технологія інтенсивногорозвитку інтелектуальних здібностей удітей трьох-семи років) – системапоетапного включення авторськихрозвиваючих ігор в діяльність дитини зпоступовим ускладненням навчальногоматеріалу. Теорія розв язання винахідницьких завдань. Автор – Альтшуллер Г.• Суть технології. Основне завдання –навчати дитину розв'язувати проблемирізного рівня складності звикористанням винахідницьких завдань. Основна ідея технології полягає у тому,щоб переводити завдання з нижчогорівня складності на вищий.

Номер слайду 12

ФІТОТЕРАПІЯ – використання лікарських трав. АРОМАТЕРАПІЯ - використання ароматів. МУЗИКОТЕРАПІЯ - вплив музики на людину. ХРОМОТЕРАПІЯ - терапевтичний вплив кольору. ЛІТОТЕРАПІЯ - терапевтичний вплив каміння та мінералівІМАГОТЕРАПІЯ - театралізація. СУ-ДЖОК ТЕРАПІЯ – точковий масаж. БІОЕНЕРГОПЛАСТИКА - узгоджені рухиартикуляційного апарату і кінцівок. ПІСОЧНА ТЕРАПІЯ – ігри з піском

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Закріплюємо набуті навички

Номер слайду 15

Речевой фитнес. ДЛЯ ДЕТЕЙ РАННЕГО ВОЗРАСТА

Номер слайду 16

Звуки у русі вчаться легше та веселіше!

Номер слайду 17

1.    Продвижение ребенка по стадиям развития;2.    Оценка индивидуальных особенностей работы нервной системы с акцентом на то, как эти особенности затрагивают обработку информации, и планирование ответных действий;3.    Взаимодействие ребенка с родителями или воспитателями, семьей, сообществом и более широкими социальными системами;прогресс в его развитии. Что такое Floortime?4.    Комплексный подход к терапии, при котором специалисты в областях, связанных с имеющимися у ребенка отклонениями, сообща работают над тем, чтобы оптимизировать прогресс в его развитии.

Номер слайду 18

Грати на килимку – улюблена справа

Номер слайду 19

РАЗВИТИЕ НАВЫКОВ ПИСЬМА И ЧТЕНИЯ ПОСРЕДСТВОМ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ КИНЕЗИОЛОГИЧЕСКОЙ ПРОГРАММЫ «BRAIN GYM» (Гимнастика Мозга )Техники образовательной кинезиологии позволяют: улучшить память, концентрацию внимания, снять стресс, нервное напряжение, эффективно развивать интеллектуальные и творческие способности, оптимизировать собственные резервы человека, повысить энергию тела. Результатом регулярного выполнения упражнений является формирование сложных движений руки при проведении дугообразных, волнообразных и комбинированных линий. Происходит также развитие у детей представлений о возможностях человеческого мозга.

Номер слайду 20

Дякую за увагу !

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Додано
2 травня 2018
Переглядів
1263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку