Презентація до теми "Метод трансгресивного навчання"

Про матеріал

Презентація стане допомогою у опануванні методики трансгресивного навчання, що розкриває науково-дослідну діяльність на уроці "Худоньої культури". Учні, працюючі за цим методом, розкривають можливості досліджувати, аналізувати, робити відкриття в науковому баченні мисецьких творів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала Ніколаєнко Валентина Олександрівна, вчитель музики Барвінківської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3

Номер слайду 2

Трансгресія і механізми розвитку особистості розв’язування конвергентних і дивергентних завдань дидактичні розвивальні ігри, навчальні семінари тренінг творчості, імітаційне моделювання ці методи можуть бути медіаційні та немедіаційні У трансгресивному навчанні творчої особистості ключове значення мають продуктивні методи

Номер слайду 3

Заснування трансгресивного навчання Трансгресивне навчання – це навчання, що ґрунтується на досвіді, пробі власних сил через активне дослідження явищ, ситуацій, на розвитку фізичних, практичних, розумових та суспільних умінь, тому що індивід обдарований великими можливостями їх набуття. Й. Козєлєцкі у трансгресивному навчанні виділяє дві мети: різнобічний розвиток особистості, яка уможливить індивідові самостійно пристосуватися до середовища та змін; особистість стає трансгресивним винуватцем, дозволяючи порушення меж власних досягнень і розвиток творчих трансгресій, що підтвердять почуття власної вартості .

Номер слайду 4

Школа розвиває трансгресивну особистість, є місцем науки і життя, де наявні: атмосфера акцептації, різноманітності та інспірації; можливості кооперації; умови розвитку індивідуальності та здібностей; відповідальність за процеси життя і його середовище, де кожний може знайти своє місце як особа, що робить внесок у життя, гідне людини; відкритість і здивованість, власні ініціативи креативності, можливість випробування власних сил з метою заспокоєння зацікавлення.

Номер слайду 5

Навчання підтримують Цілі навчання творчості Пошук і творення цінностей Творчий стиль життя Несуть в собі Елементи новизни На розв'язання актуальних завдань Стійку ефективність та стабільність позитивних результатів Інноваційна і трансгресивна людина направлені

Номер слайду 6

Трансгресивне навчання в освіті полягає в тому, що відбувається перехід до цілісного світобачення, яке є засадничим підходом до виховання і навчання. Мета і зміст освітньої діяльності переорієнтовуються на потребу у підготовці людини до життя пропонується нова модель особистості – інноваційна людина, а метою навчання стає формування власної дослідницької позиції. …

Номер слайду 7

Трансгресивне навчання на уроках художньої культури є найбільш вдалою формою організації роботи з інтелектуально обдарованими дітьми у секції «Мистецтвознавство» у відділенні Малої академії наук; в процесі навчання учні в МАН під керівництвом вчителя-предметника проводять певну науково-дослідницьку роботу, з якою потім виступають на наукових конференціях, колоквіумах, захищаються під час конкурсу-захисту; для того, щоб учень виявив бажання працювати над науковим дослідженням, у нього необхідно пробудити це бажання, сформувати дослідницьку мотивацію, де на допомогу вчителю прийде трансгресивне навчання; учні мають перед собою приклад – як треба працювати, розуміють, що їхня праця буде використовуватись і в подальшій роботі науковців. Форми роботи з творчо-обдарованими учнями

Номер слайду 8

Трансгресивне навчання створює умови Головним є те, що учні для формування дослідницької мотивації вчаться ретельно проводити дослідження оволодівають складними методами обробки результатів захищати свої ідеї обмінюватися досвідом своєї роботи, виступаючи на конкурсах-захистах

Номер слайду 9

Трансгресивне навчання це - наукова робота над темою найефективніша розвитку для шлях до створення кращих можливостей для самореалізації формування атмосфери наукового спілкування дослідницьких і пошукових здібностей учнів

Номер слайду 10

Форми та способи усвідомлення науки наука вид розподілу праці процес пізнання закономірностей процес виробництва знань форма суспільної свідомості Ідея є основою творчого процесу, продуктом людської думки, формою відображення дійсності

Номер слайду 11

Яких можливостей набуває учень в науковій роботі Цілеспрямоване виконання наукових досліджень на уроках художньої культури організовує наукову роботу школярів. Науково-дослідницька діяльність учнів на уроках художньої культури включає в себе два взаємопов'язані напрями: навчання елементам дослідницької діяльності, організації та методики наукової творчості; наукові дослідження, що здійснюють під керівництвом вчителя. Поступове зростання обсягу і складності набутих знань, умінь, навичок у процесі виконання наукової роботи забезпечує вирішення таких основних завдань: формування наукового світогляду, оволодіння методологією та методами наукового дослідження; розвиток творчого мислення та індивідуальних здібностей у вирішенні практичних завдань; прищеплення навичок самостійної науково-дослідної роботи; розвиток ініціативи, здатності застосовувати теоретичні знання у своїй практичній роботі; розширення теоретичного кругозору і наукової ерудиції; створення та розвиток резерву вчених, дослідників. 

Номер слайду 12

Висновок У сучасних умовах демократизації та індивідуалізації навчально-виховного процесу робота з обдарованими дітьми набула першочергового значення, про що говорять створені в умовах навчальних закладів учнівські наукові відділення МАН. Саме в них для обдарованих учнів створюються оптимальні умови для розвитку, формування навичок пошукової діяльності яка ґрунтується на засадах транcгресивного навчання.

ppt
Додано
25 квітня 2018
Переглядів
1053
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку